Pali Olej
Pali Olej
Witam chciałbym sie doradzic moje eg4 pali olej i co w zwiazku ztym mam wymienic wystarczy uszczelka pod głowica uszczelniacze zaworowe i jaki olej wlac przy 220 tys przebiegu?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
już to kiedyś było na forum : jak chcesz sprawdzić pierścienie to puść go na biegu z góry bez dodawania gazu i jak już tak pojedzie chwile daj gaz i patrz w lusterku czy nie ma śmierdzącej białej chmury.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
maly2883 pisze:powiem tak wiadomo na zimnym dosyć kopci ale juz na ciepłym normalnie niema zadnej z tyłu chmury dymu spala mi 3 litry na tys kil...
uszczelniacze zaworowe u mnie kiedyś ich praktycznie nie było, przy odpalaniu silnika cały olej podczas gdy silnik byl zgaszony poprostu spływał po zaworach i kopcił na początku jak kamaz z 30tonami piachu...
ale jak wyremontujesz górę, zrób i dół zaraz, więc w przypadku D15B2 poszukałbym nowego silnika od kogoś kto wpakował B, H lub K serie, a o Dserie dbał bardziej jak o dziewczynę/żonę
Zientas pisze:mi wali dymka od 5.5k ale znosnego:P a swoja droga sprawdze z ciekawosci tak jak gadasz;)
poddają się pierścienie, przestają nadążąć zbierać olej
w najgorszym wypadku mogą tuleje jajowate się robić
niuniexPL pisze:Stary, pisz do kolesia o nicku damianlapszys... Miałem ten sam problem co ty... Wszyscy mi mówili REMONT, REMONT! Ja się zaparłem i zmieniłem silnik... Kupiłem silnik za 450 zł od Damiana i jest wszystko git Gość ci wszystko doradzi /quote]
a co On Ci doradził żebyś kupił silnik od Niego dla kogoś kto nie chce zmieniać silnika pozostaje wyremontować i mieć swiadomość tego co się ma w silniku i jezdzic bez bólu