Pali Olej

Serce samochodu niedomaga ?
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

Pali Olej

#1

Post autor: maly2883 »

Witam chciałbym sie doradzic moje eg4 pali olej i co w zwiazku ztym mam wymienic wystarczy uszczelka pod głowica uszczelniacze zaworowe i jaki olej wlac przy 220 tys przebiegu?
Zientas
Potrójny As
Posty: 372
Rejestracja: czw 20 paź 2011, 14:02:05
Lokalizacja: Żory

#2

Post autor: Zientas »

wypadalo by też dół zrobic bo pierscionki już moga sie domagac. a przy okazji panewki zobaczyc w jakim sa stanie. z regoly jak sie zrobi gore na igle to dol i tak i tak by puscil. a tobie zapewne pierscionki padaja:P zalezy też ile pali CI oleju na 1tys
Spirsu
Żółtodziób
Posty: 18
Rejestracja: czw 10 gru 2009, 23:43:43
Lokalizacja: Kartuzy

#3

Post autor: Spirsu »

w jakim zakresie obrotów też są jakieś zauważalne chmury za samochodem?
jesli wysoki zakres, to pierścienie :) nienadążają zebrać poprostu :) jeśli w całym zakresie to i pewnie uszczelniacze jeszcze :)
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#4

Post autor: maly2883 »

powiem tak wiadomo na zimnym dosyć kopci ale juz na ciepłym normalnie niema zadnej z tyłu chmury dymu spala mi 3 litry na tys kil...
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2692
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#5

Post autor: Laskosz »

już to kiedyś było na forum : jak chcesz sprawdzić pierścienie to puść go na biegu z góry bez dodawania gazu i jak już tak pojedzie chwile daj gaz i patrz w lusterku czy nie ma śmierdzącej białej chmury.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Zientas
Potrójny As
Posty: 372
Rejestracja: czw 20 paź 2011, 14:02:05
Lokalizacja: Żory

#6

Post autor: Zientas »

mi wali dymka od 5.5k ale znosnego:P a swoja droga sprawdze z ciekawosci tak jak gadasz;)
RastaMan81

#7

Post autor: RastaMan81 »

maly2883 pisze: spala mi 3 litry na tys kil...

mada fakaa.... silnik masz do remontu, szykuj 2 tysie i zbieraj graty na remont.

pierścienie, panewki, uszczelniacze, uszczelke pod głowice, pod kolektory i pare innych rzeczy i BEDZIE PAN ZADOWOLONY :D
Spirsu
Żółtodziób
Posty: 18
Rejestracja: czw 10 gru 2009, 23:43:43
Lokalizacja: Kartuzy

#8

Post autor: Spirsu »

maly2883 pisze:powiem tak wiadomo na zimnym dosyć kopci ale juz na ciepłym normalnie niema zadnej z tyłu chmury dymu spala mi 3 litry na tys kil...

uszczelniacze zaworowe :P u mnie kiedyś ich praktycznie nie było, przy odpalaniu silnika cały olej podczas gdy silnik byl zgaszony poprostu spływał po zaworach i kopcił na początku jak kamaz z 30tonami piachu...

ale jak wyremontujesz górę, zrób i dół zaraz, więc w przypadku D15B2 poszukałbym nowego silnika od kogoś kto wpakował B, H lub K serie, a o Dserie dbał bardziej jak o dziewczynę/żonę :P

Zientas pisze:mi wali dymka od 5.5k ale znosnego:P a swoja droga sprawdze z ciekawosci tak jak gadasz;)

poddają się pierścienie, przestają nadążąć zbierać olej :)
w najgorszym wypadku mogą tuleje jajowate się robić :P
niuniexPL
Natchniony
Posty: 1940
Rejestracja: wt 09 sie 2011, 19:34:51

#9

Post autor: niuniexPL »

Stary, pisz do kolesia o nicku damianlapszys... Miałem ten sam problem co ty... Wszyscy mi mówili REMONT, REMONT! Ja się zaparłem i zmieniłem silnik... Kupiłem silnik za 450 zł od Damiana i jest wszystko git :) Gość ci wszystko doradzi :)
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#10

Post autor: maly2883 »

No ja juz zamawiam czesci wiec remont robie same czesci 500zl plus z robocizna u znajomego 400 zl
oo_uzytkownik

#11

Post autor: oo_uzytkownik »

zmierz kompresje i zrób próbę olejową :D
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#12

Post autor: maly2883 »

Zmierzyłem juz kompresje umechanika i ma 15
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#13

Post autor: młody »

niuniexPL pisze:Stary, pisz do kolesia o nicku damianlapszys... Miałem ten sam problem co ty... Wszyscy mi mówili REMONT, REMONT! Ja się zaparłem i zmieniłem silnik... Kupiłem silnik za 450 zł od Damiana i jest wszystko git :) Gość ci wszystko doradzi :[/quote]

a co On Ci doradził :D żebyś kupił silnik od Niego :P dla kogoś kto nie chce zmieniać silnika pozostaje wyremontować i mieć swiadomość tego co się ma w silniku i jezdzic bez bólu :)
RastaMan81

#14

Post autor: RastaMan81 »

egzakly :D
oo_uzytkownik

#15

Post autor: oo_uzytkownik »

Zmierzyłem juz kompresje umechanika i ma 15
na każdym cylindrze?
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#16

Post autor: maly2883 »

tak na kazdym tłoku
Barkley

#17

Post autor: Barkley »

I pali tyle oleju ? Coś dziwnego..
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#18

Post autor: maly2883 »

no własnie dziwi mnie to ma super kompresje mi bardziej podchodzi ze to uszczelniacze zaworowe sa do wymiany niz pierscienie...
oo_uzytkownik

#19

Post autor: oo_uzytkownik »

Dymi Ci podczas spadania z obrotów?
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#20

Post autor: maly2883 »

nie
ODPOWIEDZ