Problem po swapie na pełen wtrysk
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
Problem po swapie na pełen wtrysk
Witam,
Mam mały problem bo nie wiem co jest przyczyną:(
Otóż robiłem swap na pełen wtrysk i samochód został odpalony bez sondy (zostawiłem stara sonde lecz jej nie podłączałem ). Po odpaleniu w kolektorze dolotowym słychać straszne wycie (jak silnik sam zgasnie to słychać buczenie z kolektora dolotowego) i wyskakuje błąd nr.3.
Dodam jeszcze ze aparat zapłonowy kupiłem bez cewki , którą przełożyłem z td40u.
Oraz kolektor dolotowy pochodzi z D16Z6
Co może być tego przyczyną, wiem ze bład 3 to map sensor ale za bardzo nie wiem ocb z tym rykiem wydaje mi sie ze ssie za dużo powietrza.
Help Me:(
Mam mały problem bo nie wiem co jest przyczyną:(
Otóż robiłem swap na pełen wtrysk i samochód został odpalony bez sondy (zostawiłem stara sonde lecz jej nie podłączałem ). Po odpaleniu w kolektorze dolotowym słychać straszne wycie (jak silnik sam zgasnie to słychać buczenie z kolektora dolotowego) i wyskakuje błąd nr.3.
Dodam jeszcze ze aparat zapłonowy kupiłem bez cewki , którą przełożyłem z td40u.
Oraz kolektor dolotowy pochodzi z D16Z6
Co może być tego przyczyną, wiem ze bład 3 to map sensor ale za bardzo nie wiem ocb z tym rykiem wydaje mi sie ze ssie za dużo powietrza.
Help Me:(
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
tak straszny ryk bek załozenia dolotu, jakby suche łozysko chodziło na wielkich obrotach. Wiazka była z anglika i ja przerabiałem, mozliwe ze przewody sie zamieniły. jutro puszcze na krótko do kompa i dam znac. Mozliwe ze sypnoł sie map sensor?? Cz z b7 mozna podłaczyc do sprawdzenia dodajac jakas rurke podcisnienia ![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
Dobra, sprawa ma się tak. Wiem jaki hałas wychodziz kolektora jak niema dolotu i to co słysze nie jest normalne. Wiec podpiołem sięna krótka Map sensorem do kompa i pomogło, lecz wywaliło błędy od temperatury wody i powietrza (Błąd 6 i 10) do tego samo diagnozy nie można zrobić:/ Po podłączeniu zielono-białego przewodu masowego od map sensora znowu zbyt wielki hałas ale wraca samo diagnoza i bledey od czujników znikają. Co moze byc nie tak??
Strasznie ciężko czyta się to co piszesz.
Co znaczy że nie można zrobić "samo diagnozy" bo nie rozumiem? Samodiagnostykę, czyli odczytanie błędów można bo sam piszesz które błędy Ci wyskoczyły![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Ciężko jest tak ocenić co jest, musisz sprawdzić jak z podłączeniem tych czujników temperatury, to są wtyczki chyba 2-pinowe więc może są pomylone,
Sprawdź też czy wszystkie węże są podłączone, i nigdzie nie ciągnie lewego powietrza.
Co znaczy że nie można zrobić "samo diagnozy" bo nie rozumiem? Samodiagnostykę, czyli odczytanie błędów można bo sam piszesz które błędy Ci wyskoczyły
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Ciężko jest tak ocenić co jest, musisz sprawdzić jak z podłączeniem tych czujników temperatury, to są wtyczki chyba 2-pinowe więc może są pomylone,
Sprawdź też czy wszystkie węże są podłączone, i nigdzie nie ciągnie lewego powietrza.
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
Dobra problem rozwiązany, map sensor padnięty.
Został tylko błąd od grzałki sondy ale to wiadomo dlaczego;p
I mam jeszcze jeden mały problem. Silnik zaczoł chodzić tak jakby na 3 gary i dymi na siwo, siwo-czarno;/ Swiece nówki, przewody nówki, cewka 100% ok i moduł też ok, iskra jest na wszystkich. Co jest grane?? Możliwe ze któryś z wtrysków poleciał??
Został tylko błąd od grzałki sondy ale to wiadomo dlaczego;p
I mam jeszcze jeden mały problem. Silnik zaczoł chodzić tak jakby na 3 gary i dymi na siwo, siwo-czarno;/ Swiece nówki, przewody nówki, cewka 100% ok i moduł też ok, iskra jest na wszystkich. Co jest grane?? Możliwe ze któryś z wtrysków poleciał??
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
U mnie niemas sondy tylko jest narazie zaslepione stara sondą.
A u ciebie musisz sprawdzic rezystancje na kostce od sondy miedzy pinem A i B (Patrzac od strony gdzie widoczne są piny to są te dwa na dole) i musi ona wynosić od 10-40 Ohm , jezeli nie ma takiej to sonda do wymiany. Jeżeli jest to musisz podpiąć się na krótko pod kompa i sprawdzić czu działa. Jeżeli nie to prawdopodobnie ecu do wymiany.
A u ciebie musisz sprawdzic rezystancje na kostce od sondy miedzy pinem A i B (Patrzac od strony gdzie widoczne są piny to są te dwa na dole) i musi ona wynosić od 10-40 Ohm , jezeli nie ma takiej to sonda do wymiany. Jeżeli jest to musisz podpiąć się na krótko pod kompa i sprawdzić czu działa. Jeżeli nie to prawdopodobnie ecu do wymiany.
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
Siema chłopaki!
Kurde nadal mam niezłe problemy po tym swapie:////
Wymieniłem 3 wtrysk i zalewanie cylindra ustało i map sensor wymieniłem i syczenie bardzo głośne też ustało. Problem polega teraz na tym że silnik strasznie źle wkręcał się w obroty (tak do 4 tys, aż nim rzucało delikatnie powyżej 4 tys już norma) i po jakiś 10 minutach zauważyłem że dolna część kolektora wydechowego jest czerwona!!!!
Czy to by było spalanie stukowe czy zapłon opóźniony za mocno![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Pomóżcie bo już szału dostaje z tym silnikiem:(((
Kurde nadal mam niezłe problemy po tym swapie:////
Wymieniłem 3 wtrysk i zalewanie cylindra ustało i map sensor wymieniłem i syczenie bardzo głośne też ustało. Problem polega teraz na tym że silnik strasznie źle wkręcał się w obroty (tak do 4 tys, aż nim rzucało delikatnie powyżej 4 tys już norma) i po jakiś 10 minutach zauważyłem że dolna część kolektora wydechowego jest czerwona!!!!
![furious :furious:](./images/smilies/furious.gif)
Czy to by było spalanie stukowe czy zapłon opóźniony za mocno
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Pomóżcie bo już szału dostaje z tym silnikiem:(((
-
- Berbeć
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz 27 mar 2011, 09:58:39
- Lokalizacja: Karczew
co do czerwonego kolektora to może wypadałoby sprawdzić kolejność przewodów WN:)
a zamiast sondy na 4 przewody można podłączyć sondę 1 przewodową i żarówkę 5W 12V:D. żarówkę zamiast grzałki![;p ;p](./images/smilies/jezyk_oko.gif)
a zamiast sondy na 4 przewody można podłączyć sondę 1 przewodową i żarówkę 5W 12V:D. żarówkę zamiast grzałki
![;p ;p](./images/smilies/jezyk_oko.gif)
części do civic 92-95
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5796837
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5796837