Jak w temacie.
Od godziny walcze z założeniem centralki i nie mam juz pomysłów. Ktoś mi może powiedzieć najbardziej łopatologicznie jak to tylko możliwe gdzie podpiąć zasilanie?
Gdzie i jak podpiąć zasilanie do centralki
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
Jak sie domyślam, chcesz mieć centralny z pilota, więc pewnie wywalasz seryjną centralkę i zamiast niej wsadzasz coś innego. Kable z zasilaniem w kostce od seryjnej centralki to:
czarno-czerwony = masa
biało-zielony z czerwonym cienkim paskiem = 12V
Chyba, że chcesz mieć centralkę nie w drzwiach tylko w samochodzie, wtedy najłatwiej podpiąć się w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy. Nad bezpiecznikami, jest 5, albo 4 takich jakby blaszek. Pierwsza od lewej jest z plusem nie zależnym od niczego, i do niej się podpinasz, a masą do śrubki( tej z lewej, albo z prawej) którą jest przykręcona skrzynka bezpieczników.
czarno-czerwony = masa
biało-zielony z czerwonym cienkim paskiem = 12V
Chyba, że chcesz mieć centralkę nie w drzwiach tylko w samochodzie, wtedy najłatwiej podpiąć się w skrzynce bezpieczników nad nogami kierowcy. Nad bezpiecznikami, jest 5, albo 4 takich jakby blaszek. Pierwsza od lewej jest z plusem nie zależnym od niczego, i do niej się podpinasz, a masą do śrubki( tej z lewej, albo z prawej) którą jest przykręcona skrzynka bezpieczników.
No własnie nie.
Posiadam wersję BASIC i jest to model nie posiadający nic (Ani elektryki zamków, ani szyb, ani lusterek, brak wspomagania) i kupiłem centralny z pilota:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2010441396
Problem został rozwiązany gdyż:
- Wiem już jak się używa miernika
- póki co jestem 'na krótko' podpięty pod kostke iso pod żółtym kablem (battery)
- znalazlem wpis na ckpl i rozwiązanie mnie satysfakcjonuje:
Jutro bujam dupe do miasta nabyć drogą kupna troche kabli, konektorów, wtyczke i co dalej to sie zobaczy
A poza tym wyszło byczo
Posiadam wersję BASIC i jest to model nie posiadający nic (Ani elektryki zamków, ani szyb, ani lusterek, brak wspomagania) i kupiłem centralny z pilota:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2010441396
Problem został rozwiązany gdyż:
- Wiem już jak się używa miernika
- póki co jestem 'na krótko' podpięty pod kostke iso pod żółtym kablem (battery)
- znalazlem wpis na ckpl i rozwiązanie mnie satysfakcjonuje:
Jutro bujam dupe do miasta nabyć drogą kupna troche kabli, konektorów, wtyczke i co dalej to sie zobaczy
A poza tym wyszło byczo
My Civic 95' HB
viewtopic.php?t=12569
viewtopic.php?t=12569