MAGNETYZERY PALIWA I POWIETRZA

Dyskusje ogólne.
GrzechuSuli
Nałogowiec
Posty: 637
Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
Lokalizacja: Radom/Warszawa

MAGNETYZERY PALIWA I POWIETRZA

#1

Post autor: GrzechuSuli »

Witam, znalazłem na allegro magnetyzery, ktoś z was może zastosował to w swojej Hondzie? prosze o opinie. Ja pozwole sobie zacytować opis produktu z allegro:

http://allegro.pl/magnetyzery-honda-nis ... 81467.html

Zmniejszenie zużycia paliwa - 13 - 22% przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy.
Uzyskanie efektu wysokooktanowego z tańszego paliwa (LPG, PB, ON).
Wzrost przyspieszenia na każdym biegu 15%.
Wzrost mocy i dynamiki silnika - 16%.
Wyciszenie pracy silnika.
Płynna i równomierna praca silnika w pełnym zakresie obrotów.
Wzrost prędkości maksymalnej - ok. 14%.
Lepsza praca gaźników i wtryskiwaczy paliwa.
Czyste świece.
Zapobieganie osadzania się nagaru w silniku (pierścienie tłokowe rozprężają się i doszczelniając cylindry przywracają nominalne ciśnienie sprężania silnika oraz likwidują główną przyczynę dymienia).
Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach (również diesel).
Znaczne wydłużenie żywotności oraz pełna sprawność pompy wtryskowej.
Zmniejszenie nagrzewania się turbosprężarki i przedłużenie jej żywotności.
Znaczne przedłużenie żywotności silnika i katalizatora.
Poprawa spalania rakotwórczego benzenu w benzynie bezołowiowej.
Spadek emisji spalin - od 50 - 80% - spaliny przestają wytwarzać charakterystyczny śmierdzący zapach zwłaszcza przy LPG i DIESEL.
Łatwy montaż bez przecinania przewodów - zachowujemy gwarancję w przypadku nowych samochodów.
Gwarancja jakości , niezawodne i bezobsługowe działanie przez wiele lat.

ZASADA DZIAŁANIA :



Magnetyzer działa na wszystkie rodzaje paliwa ( LPG, BENZYNA, ON ) we wszystkich samochodach (osobowe, dostawcze, ciężarowe).

Paliwo wpływając do silnika ma bezładnie rozłożone i pozlepiane cząsteczki, pozbawione odpowiedniej ilości tlenu. Następuje tylko częściowe spalanie paliwa, wytwarzają się duże ilości spalin - CO (tlenek węgla), HC (nie spalone węglowodory). zanieczyszczając środowisko i tworząc bardzo szkodliwy nagar, który niszczy silnik poprzez osadzanie się na częściach silnika takich jak np. tłoki , pierścienie tłokowe, cylindry, zawory, świece zapłonowe i wtryskiwacze. Pierścienie tłokowe tracą elastyczność, pogarsza się smarowanie i następuje szybsze zużycie silnika. Szkodliwym efektem jest również przegrzewanie się elementów silnika oraz spalanie stukowe.

Z pomocą przychodzi tu odpowiednio ukierunkowane, stałe pole magnetyczne generowane przez magnetyzer. Powoduje ono rozbicie łańcuchów cząstek paliwa i porządkuje ich rozkład. Dzięki temu po zastosowaniu magnetyzera powietrza tlen znajdujący się w mieszance paliwowo-powietrznej znajduje więcej wiązań, łatwiej reaguje z węglowodorami w paliwie co w rezultacie powoduje spalanie większej ilości cząstek paliwa znajdujących się w tej samej jego objętości. Efektem jest zwiększenie wydajności silnika i mniejsza ilość zanieczyszczeń w spalinach.

Do uzyskania takiej samej mocy silnika potrzeba teraz mniejszej ilości paliwa.

Powstają optymalne warunki spalania mieszanki i bardzo małe ilości CO i HC w spalinach. Pierścienie tłokowe odzyskują swoją elastyczność i eliminują przedmuch spalin z komory spalania do miski olejowej. Wzrasta kompresja i sprawność silnika. Znikają problemy samozapłonu i spalania stukowego. Elementy silnika nie są przegrzane i zachowują dłuższą żywotność.

OPIS PRODUKTU :





We wszystkich naszych produktach zastosowaliśmy niezwykle silne magnesy neodymowe o najwyższych dostępnych parametrach technicznych i wzmocnionej odporności na wysokie temperatury co umożliwia wieloletnią pracę magnetyzerów w wysokich temperaturach panujących w otoczeniu silnika. Magnesy zabezpieczone są podwójną powłoką antykorozyjną (miedź i nikiel) przez co nie tracą właściwości magnetycznych i nie ulegają korozji wewnętrznej i zewnętrznej w miarę upływu czasu. Są one tak zorientowane wobec siebie, aby poprzez nałożenie się pól magnetycznych uzyskać odpowiednio maksymalną gęstość strumienia magnetycznego dokładnie tam, gdzie jest to wymagane.

Obudowa została zaprojektowana z odpowiedniego stopu metali i pełni dwie bardzo ważne funkcje:

Kierunkuje i wzmacnia działanie pola magnetycznego na przewody paliwa i powietrza.
Poprzez zastosowanie ekranowania jakim jest stop metali chroni wrażliwe części elektroniczne silnika przed działaniem pola magnetycznego.

Wysokiej jakości komplet MAGNETYZERÓW EXPANDER o nie spotykanych dotąd parametrach technicznych to bezkompromisowy produkt dla osób chcących korzystać ze wszystkiego co najlepsze. Konkurować z nim mogą jedynie konstrukcje kilkukrotnie droższe. Wyniki takie osiągnęliśmy dzięki zastosowaniu materiałów produkowanych wyłącznie na nasze potrzeby. Ponadto przed przystąpieniem do sprzedaży magnetyzerów przeprowadziliśmy kilkunasto miesięczne testy wykorzystując komputerowy - cyfrowy rozkład sił pól magnetycznych co dało nam podstawę do dalszych badań. Następnie testowaliśmy różnego typu konstrukcje magnetyzerów na ponad 100 samochodach. Upewniło to nas, że ostateczny produkt jest konstrukcją o optymalnych rozwiązaniach technicznych a osiągnięte wyniki przeszły nasze oczekiwania. W związku z tym wymagający klienci docenią nasz produkt.

TWÓJ TEST:



NATYCHMIAST PO ZAMONTOWANIU MAGNETYZERÓW

W samochodzie o sprawnym techniczne silniku, wykonujemy analizę spalin przed założeniem MAGNETYZERÓW, najpierw przy podwyższonej prędkości obrotowej silnika (2000 - 3000 obr./min), a następnie przy prędkości obrotowej biegu jałowego. Pomiary wykonujemy bezpośrednio po sobie. Rejestrujemy zawartość spalin. Zakładamy 2 MAGNETYZERY na przewodzie paliwowym oraz 1 MAGNETYZER powietrza. Uruchamiamy silnik i po upływie 4- 6 minut wykonujemy analizę spalin przy tych samych prędkościach obrotowych co poprzednio. Rejestrujemy wyniki i porównujemy dane. Otrzymujemy obiektywny dowód działania MAGNETYZERÓW akceptowany przez naukowców i specjalistów z branży motoryzacyjnej. Następnie wykonujemy jazdę próbną na trasie 20 do 30 km. Samochód będzie lepiej przyspieszał i wykaże większą elastyczność gdyż wzrosła jego moc w wyniku pełniejszego spalania paliwa.

EFEKTY SĄ ODCZUWALNE NATYCHMIAST,

!!! ale okres stabilizacyjny trwa 90 dni oraz minimum 1600 km - oznacza to czas niezbędny do całkowitego nasycenia magnetycznego wszystkich części metalowych pomiędzy zamontowanym MAGNETYZEREM a komorą spalania w silniku. Wstępne nasycenie trwa około 14 dni. Moc silnika i jego dynamika będą stopniowo wzrastać, uzyskując najlepsze parametry pod koniec 90- dniowego okresu stabilizacji. W samochodach gaźnikowych może wystąpić podwyższenie obrotów silnika na biegu jałowym spowodowane lepszym spalaniem paliwa. Należy wyregulować gaźnik zmniejszając dopływ paliwa. Samochody z wtryskiem regulują się same.
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Post autor: Pecado »

Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#3

Post autor: Walnuts.inc »

Nuff said.
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#4

Post autor: Dj Diablo »

''Ponadto stosowanie popularnych "magnetyzerów" paliwa może przyczynić się do uszkodzenia systemów zasilania silnika, szczególnie pomp wtryskowych bądź wtryskiwaczy; zanieczyszczenia metaliczne paliwa "wyłapywane" są przez pole magnetyczne magnetyzerów i gromadzą się wewnątrz przewodów paliwowych w miejscu montażu urządzenia. W momencie usunięcia magnetyzera zanieczyszczenia zostają uwolnione w dużej ilości, mogąc spowodować awarię urządzeń zasilających silnik paliwem.'' skopiowalem z wikipedi z tego co Pecado podał linka i uważam że to jest dobre i nie dobre daje niby to cos ale zas uszkadza elementy tak jak napisane jest wyzej.
ODPOWIEDZ