Moje d15 minime na autostradzie jedzie równo z ek4 z 2 pasażerami na pokładzie, licznikowe nie wiem ile bo brakło skali, są jednak minusy tak szybkiej jazdy zgubiłem listwę boczną szyby, jeden kierunek z błotnika oraz odkręciło się koło pasowe Jest to prędkość graniczna dla ej2 według mnie
: pn 16 gru 2013, 21:09:04
autor: FlyKamil
Ja seria d13 bez kata i ze stożkiem 200 (potem sprawdzone z gps'em bo nie wierzyłem ale się zgadzało) wąskie 13"
Nie wiem ode czego to zależy od kondycji silnika ?
: pn 16 gru 2013, 21:12:26
autor: Grzesieek
Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
: pn 16 gru 2013, 21:25:08
autor: Paweł.
Jak lubię d13, tak stwierdzam że 200 nie pojedzie
: pn 16 gru 2013, 21:35:30
autor: Grzybohun
w takim wypadku moje pojedzie 240... ciekawe jak by ktoś z d13 jechał obok nowego auta które ma poprawny prędkościomierz - może wtedy coś nie coś by nam o prędkości powiedział (policja sporo sobie liczy za pomiary)
: wt 17 gru 2013, 09:25:04
autor: Hakier
FlyKamil pisze:Ja seria d13 bez kata i ze stożkiem 200 (potem sprawdzone z gps'em bo nie wierzyłem ale się zgadzało) wąskie 13"
Nie wiem ode czego to zależy od kondycji silnika ?
Grzesieek pisze:Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
Poważnie?A idzie to po czymś rozpoznać?
: wt 17 gru 2013, 11:06:04
autor: szortyD15
Ja moim b2 jechałem 190, droga trochę pod trochę z górki, ale jeszcze miała zapas wiec myślę, że 200 może odrobinę wiecej pojechała.
: czw 19 gru 2013, 00:19:18
autor: RaDar
d15b7 po małych modach i remoncie - 191km/h przy jakichś ~ 5100rpm na lpg ( nie czuję różnicy czy pb czy lpg) oczywiście pomiar na gps;]
: czw 19 gru 2013, 09:23:51
autor: Laskosz
MaciejWU pisze:
Grzesieek pisze:Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
Poważnie?A idzie to po czymś rozpoznać?
Tak ale silniki roznily sie szczegółami.mocniejsze sprezynki na zaworach, wypolerowany gaźnik, sitko i zwezka miały wiekszy przepływ. Trzeba się troche znac zeby bez rozbierania poznac mocniejsza wersje
: czw 19 gru 2013, 11:27:03
autor: Buzzer
Nie wiem czy piszecie to serio z tym 150KM d13 ale jeżeli tak to jest to dla mnie największy szok od dawien dawna. Dla przykladu, głowica D16z2 różni sie tez przeciez od b7 tylko sprężynkami, wałkiem a próżno szukac miedzy nimi takich roznic w KM. Mowimy tu przecież o dwukrotnie wiekszej mocy. Powiedzcie prosze w jakich budach można znaleźć te silniki bo jak sie domyślam jest to ogromna rzadkość.
: czw 19 gru 2013, 11:39:18
autor: Hakier
Buzzer, jaja chłopaki sobie robią. leją z tych którym d13 jeździ 200km/h
ale i tak nadal znajdą się oszołomy którym d13 będzie jeździć 200km/h
: czw 19 gru 2013, 16:11:55
autor: MaciejWU
Pewnie te D13 150KM to wyszły w niewielu egzemplarzach..taka fure miec..
: pt 20 gru 2013, 21:30:49
autor: 6tomek7
Ja jechalem 175km/h moim d13 z 4 osobami na pokladzie :gossip: . Moze pojdzie z 10 wiecej ale potrwa to z pol godziny:D
: ndz 22 gru 2013, 00:14:54
autor: K23
6tomek7 pisze:Ja jechalem 175km/h moim d13 z 4 osobami na pokladzie :gossip: . Moze pojdzie z 10 wiecej ale potrwa to z pol godziny:D
Brawo.
: ndz 22 gru 2013, 16:00:37
autor: Skiper
D15B2 na kompresorze 0,3-0,4bar 210 vmax
: ndz 22 gru 2013, 20:45:18
autor: 6tomek7
: pn 23 gru 2013, 02:16:01
autor: ernest90s
Dzisiaj też niby jechałem lekko z górki 180 km/h D13B2 i co??? I na GPS wykazało 167,9 km/h. Także duży błąd. Ale zapas zawsze jest w tą stronę ze względu na zmianę rozmiaru kół... ogólnie licznik zawsze musi pokazywać za dużo, nigdy za mało...
: pn 23 gru 2013, 02:22:54
autor: Electrolit
ernest90s pisze:Dzisiaj też niby jechałem lekko z górki 180 km/h D13B2 i co??? I na GPS wykazało 167,9 km/h. Także duży błąd. Ale zapas zawsze jest w tą stronę ze względu na zmianę rozmiaru kół... ogólnie licznik zawsze musi pokazywać za dużo, nigdy za mało...
A jak masz przy innych prędkościach, zawsze zawyża? Czy tylko przy wyższych?
: pn 23 gru 2013, 08:34:43
autor: Grzybohun
I tak nieźle, niecałe 10% przekłamania
U mnie jest makabra ale przywykłem... czy to wina czujki vss czy moze samego zegara? Jak skrzynie zmienie to bd lepiej?