Strona 3 z 3
: śr 29 wrz 2010, 09:40:35
autor: madnes
JA mam civc 1.3 jest dobry ze wzgledu na niskie spalanie i dynamike, ale polecam mocniejsze wersje np1.5
: wt 28 gru 2010, 11:23:32
autor: wiec4-13
Witam,
Przymierzam się do kupna Hondy, mam zamiar przeznaczyć coś około 6tyś + tysiaka na ewentualną naprawę. Znajomi podpowiadają żebym się nie napalał teraz i kupił coś na wiosnę. Moje pytanie brzmi czy warto teraz kupować czy trochę poczekać ( bo "podobno nie kupuje się samochodu używanego w zimę")? Będzie to pierwszy samochód kupowany przeze mnie (do tej pory jeździłem Fiatem Bravą po Ojcu)
Z góry dziękuję za pomoc .
: wt 28 gru 2010, 11:32:38
autor: plewis
: wt 04 sty 2011, 17:47:16
autor: wysztus
wydaje mi sie ze lepiej kupowac w zime;) odrazu mozna sprawdzic jak auto sie zachowuje a nie np. po pol roku zdziwko ze nie chce zapalic albo cos.Jesli chodzi o ta honde za 700 zl. to jakos niewiarygodnie taniio. Napewno byla po biciu
i pewno jeszcze po powodzi;/
: wt 04 sty 2011, 18:51:33
autor: Rafi59
Pierwsze pytanie przeczytałeś opis sprzedającego?
: wt 04 sty 2011, 19:40:19
autor: Maciej
D15B chyba nie było z kierownicą po naszej stronie, także opis sprzedającego można sobie między bajki włożyć. Tak samo 7k za łaciatego SOHC bym nie dał.
Co do kupowania w zimę, to raczej nie wiele sprawdzisz, bo jest tak ślisko, że nie można autem nawet normalnie pojeździć.
: śr 05 sty 2011, 01:07:58
autor: sawczen
Maciej pisze:D15B chyba nie było z kierownicą po naszej stronie, także opis sprzedającego można sobie między bajki włożyć.
napewno był SWAP, a koleś może nawet o tym nie wiedzieć...
: czw 06 sty 2011, 13:42:07
autor: wiec4-13
Dzięki panowie za rady.
Oglądałem ostatnio jeden egzemplarz, cena dość atrakcyjna, na pierwszy rzut oka samochód nie robi wrażenia, jak by był po dachowaniu:). Jest tylko jeden mankament, mianowicie na lewym nadkolu znajduje się dość spory purchel - tak około 5/2 cm, odstający około 0,5 cm. Wydaje mi się, że bez głębszej ingerencji lakiernika - blacharza się nie obejdzie. Ile kosztuje taka przyjemność (orientacyjnie oczywiście)? Będzie to punkt wyjściowy do wynegocjowania niższej ceny. Pozdr.
: czw 06 sty 2011, 16:31:55
autor: K23
Dobrze z Twojej wypowiedzi rozumiem, że to jest dla Ciebie luz:
wiec4-13 pisze: na pierwszy rzut oka samochód nie robi wrażenia, jak by był po dachowaniu:).
A to stanowi dla Ciebie problem:
wiec4-13 pisze:dość spory purchel - tak około 5/2 cm, odstający około 0,5 cm. Wydaje mi się, że bez głębszej ingerencji lakiernika - blacharza się nie obejdzie.
No bo niska cena tak?
Przemyśl temat.
: czw 06 sty 2011, 19:36:25
autor: wiec4-13
Dobrze z Twojej wypowiedzi rozumiem
Nie dobrze, być może użyłem zbyt dużego skrótu myślowego. Chodziło mi oto, że samochód ogólnie sprawia bardzo przyzwoite wrażenie, środek zadbany, blachy (poza maską i przednim zderzakiem, chociaż tragedii nie ma) idealnie spasowane, lakierek wygląda na oryginalny, silnik i skrzynia bez zastrzeżeń. Największą, moim zdaniem wadą jest ten purchel, poza tym do wymiany jest też tłumik, migacze, i opony. Sprzedający upiera się przy 7tyś. za Coupe. Niestety na dzień dzisiejszy fundusze mam ograniczone i nie stać mnie żeby zostawić kolejnego tysiaka albo więcej u lakiernika.
: czw 06 sty 2011, 20:14:56
autor: K23
Uspokoiłeś mnie
Kwestia tej rdzy to zależy jak się z lakiernikiem dogadasz. Jeśli chodzi tylko o to jedno miejsce to w najgorszym wypadku krzyknie Ci zapłacić za malowanie całego elementu, czyli w zależności od regionu i speca te 250-400 zł. Równie dobrze możesz to zrobić we własnym zakresie, albo dogadać się z jakimś znajomym lakiernikiem, to paredziesiąt zł. może zapłacisz, tylko tu pojawia się pytanie czy będzie to dobrze wyglądać.
Ja na moim HB mam drobiazgi lakiernicze do zrobienia, ale wyszedłem z założenia, że jak mam go łatać i potem jeździć z każdym elementem nadwozia w innym kolorze, to lepiej poczekać, uzbierać i zrobić raz a dobrze.
Uff sorki, że się tak rozpisałem
Re: Co kupić ???
: czw 28 kwie 2011, 22:27:58
autor: Toki
Myślę nad silnikiem 1.6 Vtec SOHC D16Z6 lub 1.5 Vtec / V16
D15B7 to nie Vtec żeby nie mylić .. !
: czw 28 kwie 2011, 22:37:51
autor: młody
d16z6 mogę jak najbardziej polecić
oczywiście jeśli chodzi o osiągi i odpowiadające im spalanie ...
: czw 28 kwie 2011, 22:55:54
autor: AriN
Ja osobiście odradzał bym Z6 według mnie silnik jest awaryjny-obracające się panewki (patrząc na to co teraz jest na rynku) no chyba, że uda Ci się znaleźć sztukę ze zdrowym serduchem co tak naprawdę jest nie do znalezienia
Polecał bym B7 ze względu na to, że dostajesz 11KM z powodu pełnego wtrysku porównując to z B2 przy tym spalanie masz na tym samym lub ciut niższym poziomie
: pt 29 kwie 2011, 12:53:34
autor: matijose
madnes pisze:JA mam civc 1.3 jest dobry ze wzgledu na niskie spalanie i dynamike, ale polecam mocniejsze wersje np1.5
niskie spalanie
te 1.3 wiecej spala niz nie jeden Vtec
Gdy bym teraz miał zmieniać motor to Z5 to minimum;) chociaż B7 też bym sie zadowolił dobre jednostki pod mody
: pt 29 kwie 2011, 17:05:57
autor: Toki
D15B7 to dobre rozwiązanie spalanie/awaryjnośc/moc są OK nie duzym kosztem można zrobić koło 120 koni
: pt 29 kwie 2011, 17:33:23
autor: dj-napster
Toki pisze:D15B7 to dobre rozwiązanie spalanie/awaryjnośc/moc są OK nie duzym kosztem można zrobić koło 120 koni
Popieram, najlepiej B7 i zrobić minime.
: pt 06 maja 2011, 13:43:09
autor: Lenar
Witam ja mam do Wydania na Honde 9k tylko nie wiem czy wybrac coupe czy HB? No i jaki wybrać silnik ?
: pt 06 maja 2011, 21:45:55
autor: grrruby
hb d16z6