Strona 3 z 3

: pt 07 lis 2014, 16:53:17
autor: paweu
negroazor, mi pasek rozrzadu nie pekl, tylko pekla mi ta plytka w trzpieniu i zblokowala walek na takim wybrzuszeniu i dlatego walek stal w miejscu bo byl zblokowany, a jak na pych to poszlo te kolo ktore sie krecilo a walek byl w dalszym ciagu zablokowany ;)

: ndz 09 lis 2014, 10:26:03
autor: paweu
syndicate, Drix, negroazor, powiedzcie mi czy podejdzie walek z civic VI 1.4 do mojej Vki 1.3 ? na zdjecie silnika patrze to wszystko jakby takie same ;p

: ndz 09 lis 2014, 10:59:19
autor: syndicate
w sensie z D14A1?

podejdzie, ale możesz od razu założyć ostrzejszy, będzie lepiej.

: ndz 09 lis 2014, 11:14:35
autor: paweu
syndicate, a wiesz ze nawet nie wiem jakie ozaczenie ma xd znalazlem jakies ogloszenie niedaleko mnie ze na czesci autko idze, wiem ze to 6gen z slnikiem 1.4

: ndz 09 lis 2014, 17:25:47
autor: syndicate
to tak. ale lepszy wałek z d15b2, jeśli już chcesz zmieniać

: pn 10 lis 2014, 17:33:51
autor: paweu
syndicate, a to on cos zmieni w silniku czy co? w sensie ze na mocy, bo czytalem cos na forach o tym to troche ma zly wplyw na prace silnika ale nie wiem czy to prawda

: pn 10 lis 2014, 18:11:35
autor: syndicate
jakiejś wielkiej różnicy nie będzie.. ale ten walek jest najostrzejszym jaki możesz założyc bez zmiany kółka rozrządu.

: śr 19 lis 2014, 17:55:12
autor: paweu
hanka pali jak szalona ;d wyjechała na ulice, ale mankament ze wzrastajacymi obrotami dalej wystepuje ;/ co by tu moglo byc przyczyna, bo w korkach troche siara tak jak silnik sie drze ;p

: śr 19 lis 2014, 18:26:02
autor: syndicate
ssanie włączone. normalne w każdym d13 w zimne dni.

: śr 19 lis 2014, 19:49:30
autor: paweu
ale to na zimnym i nagrzanym silniku ma mi wariowac az do 2tys? ;d na to wychodzi jakby cały czas sie ssanie załączało, co jak odpale go, to jest 1,5tys po czasie opadaja czyli prawilnie ssanie sie wylacza, a podczas jazdy skacze do 2tys

: śr 19 lis 2014, 19:54:02
autor: syndicate
u mnie jest tak, że z minute/półtorej po odpaleniu zimnego obroty stoją na 3k/3500, a potem spada do 1000.

: śr 19 lis 2014, 20:02:26
autor: paweu
no właśnie i potem normalnie jeździsz, a ja jak dojeżdżam do świateł to na luzie obroty wskakuja mi na 2tys i stoja, dopiero po przygazowaniu spadaja

: śr 19 lis 2014, 20:50:41
autor: syndicate
normalka... dlatego właśnie przerabiam na mpfi

: śr 26 lis 2014, 14:56:30
autor: paweu
nic nie kumam ;d ostatnio w trasie naprawilo sie to zawieszanie, tylko spadaly obroty nie na 900 jak powinno byc tylko do zera na ta kreske ale autko nie gaslo, a dzisiaj wsiadam i bum, znowu to samo ;/ jakos na czasie zerkne w ta przepustnice bo moze to jej wina

: śr 26 lis 2014, 15:59:57
autor: syndicate
no, sprawdź drugą czy się otwiera od 4k czy cały czas jest otwarta. ja mam teraz ten problem i mi zalewa cały gaźnik