Kupno auta. Na co warto zwrócić uwagę.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Siema. Jestem jerry, mam 16 lat. Aktualnie poruszam się motorkiem 50ccm, za rok mam zamiar kupić sobie własne auto i będę szukał czegoś do 5500zł. Koledzy z forum motocyklowego naprowadzili mnie na Civica 5 gen, ale że nie są specjalistami od Civiców postanowiłem ogarnąć temat tutaj. Interesuje mnie wersja Coupe i mam kilka pytań.
1. Czy do 5500zł znajdę dobrą "kupe"?
2. Jaki silnik będzie najlepszy? Interesowałby mnie silnik benzynowy, spalanie tak do 8l/100 i żeby jako tako się odpychało. Patrzyłem na 1.4, ale jest słabszy, 1.6 mocniejszy, ale ich jest mniej. Jest też 1.5 Vtec - jakie o nim opinie? i o pozostałych?
3. Co sprawdzać przy oględzinach Civica Coupe?
To na tyle, czekam na odpowiedź. Pozdro
1. Czy do 5500zł znajdę dobrą "kupe"?
2. Jaki silnik będzie najlepszy? Interesowałby mnie silnik benzynowy, spalanie tak do 8l/100 i żeby jako tako się odpychało. Patrzyłem na 1.4, ale jest słabszy, 1.6 mocniejszy, ale ich jest mniej. Jest też 1.5 Vtec - jakie o nim opinie? i o pozostałych?
3. Co sprawdzać przy oględzinach Civica Coupe?
To na tyle, czekam na odpowiedź. Pozdro
za 5500 znajdziesz fajna "KUPE" ale na 1.6 raczej nie licz szukaj zdrowego d15b7
jesli chodzi o odpychanie to sam jezdze taka QP i nie narzekam;) bmw zostaje w tyle;) 100 troche kucy jak pomodzisz daje rade i to w 1.5 a seryjnie jest 101 bodajze
jak robisz oględziny to pierwsze co zobacz czy silnik nie "spocony" jak ma olej na bloku to troche lipa... po 2 w V lubia sie fotele bujac a przy tym troche roboty tez
wypytaj czy bierze olej... czesto ci powie ze cos tam dolewal
potem jak zapalasz to zobacz czy wszystkie kontrolki gasna jak nie to cos nie tak jest
ruda jak ruda lubi wyjsc na nadkolach z tyłu to przyjrzyj sie czy bardzo zjedzona choc to moze zmylic moze z wierchu malo widac a jak zdejmiesz boczek to zawalu dostaniesz;) ogólnie jak patrzysz to zwróc uwage nawet na goscia czasem mowia ze jest jeszcze paru gosci umowionych ale jak sie rozmyslasz to nagle obnizaja cene. tyle odemnie jak cos jeszcze mi wpadnie do łba to powiem;)
jesli chodzi o odpychanie to sam jezdze taka QP i nie narzekam;) bmw zostaje w tyle;) 100 troche kucy jak pomodzisz daje rade i to w 1.5 a seryjnie jest 101 bodajze
jak robisz oględziny to pierwsze co zobacz czy silnik nie "spocony" jak ma olej na bloku to troche lipa... po 2 w V lubia sie fotele bujac a przy tym troche roboty tez
wypytaj czy bierze olej... czesto ci powie ze cos tam dolewal
potem jak zapalasz to zobacz czy wszystkie kontrolki gasna jak nie to cos nie tak jest
ruda jak ruda lubi wyjsc na nadkolach z tyłu to przyjrzyj sie czy bardzo zjedzona choc to moze zmylic moze z wierchu malo widac a jak zdejmiesz boczek to zawalu dostaniesz;) ogólnie jak patrzysz to zwróc uwage nawet na goscia czasem mowia ze jest jeszcze paru gosci umowionych ale jak sie rozmyslasz to nagle obnizaja cene. tyle odemnie jak cos jeszcze mi wpadnie do łba to powiem;)
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 89
- Rejestracja: pn 26 gru 2011, 09:23:20
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Wszyscy czekamy aż zaprezentujesz nam swoje autoCichacz pisze:ed6 które nawet nitro widziało
To jasne że lepiej aby wyrwać egzemplarz który jest nie katowany przez użytkownika, wiadome jest to że nikt się tego nie dowie czy auto było kręcone do odcinki często czy może wgl, a przebieg nie odzwierciedla nigdy stanu technicznego auta. Dziwna jest ta blokada ludzka że jak powyżej 200tys km to już coś musi być zepsute. Jak się o auto dba to nawet 300tys km i auto sprawnie chodzi...
Sam miałem D15B7, które miało nalatane ok 250 tys km i nie brało oleju miedzy wymianami (co 10 tyś). I ani nie jezdziłem nim jak dieslem, ani nie latałem cały czas na odcince.
Jeśli uzytkownik dba o kondycje, na czas robi wymiany płynów i cały maitenance, to silnik moze (ale nie musi) być zdrowy mimo lat i przelatanych kilometrów.
Jeśli uzytkownik dba o kondycje, na czas robi wymiany płynów i cały maitenance, to silnik moze (ale nie musi) być zdrowy mimo lat i przelatanych kilometrów.
ja dam tez przyklad z mojego domu...Pecado pisze:Sam miałem D15B7, które miało nalatane ok 250 tys km i nie brało oleju miedzy wymianami (co 10 tyś). I ani nie jezdziłem nim jak dieslem, ani nie latałem cały czas na odcince.
Jeśli uzytkownik dba o kondycje, na czas robi wymiany płynów i cały maitenance, to silnik moze (ale nie musi) być zdrowy mimo lat i przelatanych kilometrów.
tata ma golfa II 1.3 gaznik 85rok oczywiscie benzyna gaz.... przebieg 320.000km,przy czym sam natlukl 120tys.km i dodam ze juz kupujac mial gaz dosc dluugo,czyli ok 200tys.km przejechane na lpg. naprawy jakie byly robione to.... zawieszenie... swiece,przewody,olej i filtry,sprzeglo no i raz parownik od gazu wymieniony... wszystko czesci eksplautacyjne czyli norma... dalej jezdzi dzien w dzien,po miescie i w trasy...
wiec wszystko zalezy od uzytkowania... nawet gaz moim zdaniem nie ma wiekszego wplywu jezeli uzytkuje sie wszystko z glowa
dodam ze dalej
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
jeszcze magnetyzer i zejdzie do 6-7danioeg4 pisze:Dokładka mini-me i czas zejdzie do około 7-8s do 100
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Ja uważam, że jako pierwsze auto to jest dobry, nie patrz na przyspieszenie itp bo to nie rajdówka:) a 90KM wystarczy aby dojechać z punktu A do punktu B silnik jest dość elastyczny i daje rade bez problemu przy wyprzedzaniu Sam jestem posiadaczem takowej Hani z tym motorem i nie narzekam Szerokości
Siemka, niedługo zamierzam zmieniać samochód tj. Honda civic VI 5D (angielka) 1.4, na civica V-gena w hatchbacku silnik nawet 1.3 może być. Teraz pytanie ile trzeba mieć na w miarę ogarnięty, seryjny egzemplarz nie łatany szpachlą ? I gdzie szukać takiego wozu bo na allegro wybór średni. Na przeznaczenie będę miał ok. 4500zł. Pozdrawiam.
A powód zmiany z D14 na D13 na gaźniku ?
Już lepiej szukaj D15B2 na dwupunktowcu. D13B2 złą konstrukcją nie jest, ale skoro można mieć auto szybsze, mniej palące na zimnym silniku i z mniejszą ilością problemów - to czemu nie ?
Na nie łatańca na zdrowym silniku D15 musisz z 5500 zł położyć. Choć i to ciężko znaleźć .... POWTARZAM - nie łatańca. Autko pordzewiałe za 4500-5000 zł znajdziesz.
Na forach masz zazwyczaj autka przerabiane, czasami nieudolnie. Egzemplarz w serii ciężko Ci będzie znaleźć na forum. A tak to pozostaje Ci moto.allegro.pl, tablicę.pl odradzam bo to co ja tam widzę czasami spędza sen z powiek ...
Już lepiej szukaj D15B2 na dwupunktowcu. D13B2 złą konstrukcją nie jest, ale skoro można mieć auto szybsze, mniej palące na zimnym silniku i z mniejszą ilością problemów - to czemu nie ?
Na nie łatańca na zdrowym silniku D15 musisz z 5500 zł położyć. Choć i to ciężko znaleźć .... POWTARZAM - nie łatańca. Autko pordzewiałe za 4500-5000 zł znajdziesz.
Na forach masz zazwyczaj autka przerabiane, czasami nieudolnie. Egzemplarz w serii ciężko Ci będzie znaleźć na forum. A tak to pozostaje Ci moto.allegro.pl, tablicę.pl odradzam bo to co ja tam widzę czasami spędza sen z powiek ...
A&B pisze:If you don't play you'll never win.