Strona 3 z 5

: śr 03 lut 2010, 23:11:08
autor: szczypior88
tak tak. Mam wszystko to co napisałeś. Więc nie będzie problemów przy montażu? Wszystko sie zgadza? Linki, jakieś wejścia do pompy itd?

: śr 03 lut 2010, 23:15:22
autor: kuchar
jeden przewód idący od korektora siły hamowania do pompy hamulcowej ma na końcu inny gwint...do pompy 15/16" jest większy. Jesli kupiles pompe z uciętymi przewodami a wkręcone kawałki zostały w niej to problemu nie ma...dorobisz nowy przewód i zarobią Ci na nim końcówke która byla w pompie 15/16"

: śr 03 lut 2010, 23:18:48
autor: szczypior88
Czyli jest git bo mam te przewody poucinane:) Dzieki jeszcze raz:) Pozdro

: wt 23 lut 2010, 19:29:10
autor: szczypior88
jestem po swapie hebli z eg6 do mojego eg4:) Jest cudnie. Tarcze kupiłem EBC gładkie. Nic trudnego taka przeróbka. Dzien roboty:)

: wt 23 lut 2010, 21:06:06
autor: pit
ale z przodem i tyłem czy tylko z przodem..??
bo jeżeli tył to rozumiem że linki miałeś z EG6

: wt 23 lut 2010, 21:59:15
autor: kuchar
swap przodu + tyłu to roboa na 4-6 godzin dla ogarnietych oczywiscie bez jakis tam rzeczy typu reperaturki zacisków.
Pit jesli robisz swapa na tył z bębnów na tarcze to potrzebne sa linki ręcznego od tarcz...przewody hamulcowe zresztą też. (zazwyczaj i to i to kupuje sie razem ze swapem)

: śr 24 lut 2010, 16:27:51
autor: pit
wiem wiem tylko pytałem.. a swpa szukam, ale nie ma ciśnienia..

: czw 25 lut 2010, 13:59:48
autor: jamal
jak co to mam z mb6 komplet 282/260 linki pompa 1" i fele stalki 4x114 cena 1000zl

: czw 25 lut 2010, 14:31:44
autor: Pecado
Zapraszam do giełdy.

: śr 06 kwie 2011, 21:49:19
autor: sebush
odgrzeje troche kotleta, mam takie pytanie czy podejdzie swap tylnych hamulcy z crx ed do EG4 ?
czy musze szukac z eg5/6 lub del sola ?

: wt 14 sie 2012, 09:41:43
autor: Hakier
odkopuje stary temat aby nie zakładać nowego, znalazłem na szrocie w mojej okolicy civica 6gen mb2 z silnikiem d14a8 i hamulcami prawdopodobnie 262 (wyczytałem na necie że ona ma 262) i teraz pytanie za 100 punktów czy to są takie same hamulce jak w eg6? ja mam eg4 i chciałbym przejść na 262. oczywiście mówię tylko o przednich hamulcach, ponieważ z tyłu to mb2 ma bębny

: wt 14 sie 2012, 11:36:24
autor: Piterex
sebush pisze:odgrzeje troche kotleta, mam takie pytanie czy podejdzie swap tylnych hamulcy z crx ed do EG4 ?
czy musze szukac z eg5/6 lub del sola ?

podejdzie tylko musisz kupić linki z eg5/eg6 lub jakieś 6 generacji pasują ale są 3 cm dłuższe
a z del sola też chyba pasują

: wt 14 sie 2012, 11:40:47
autor: Piterex
HakerPL1 pisze:odkopuje stary temat aby nie zakładać nowego, znalazłem na szrocie w mojej okolicy civica 6gen mb2 z silnikiem d14a8 i hamulcami prawdopodobnie 262 (wyczytałem na necie że ona ma 262) i teraz pytanie za 100 punktów czy to są takie same hamulce jak w eg6? ja mam eg4 i chciałbym przejść na 262. oczywiście mówię tylko o przednich hamulcach, ponieważ z tyłu to mb2 ma bębny

tak będzie pasować tylko mb2 ma chyba ABS jak sie nie mylę ale to w niczym nie przeszkadza
co to swapu to wyciągasz zwrotnice z zaciskiem i przewodem i wszystko u ciebie będzie p&p

: wt 14 sie 2012, 11:41:45
autor: Walnuts.inc
Co do tego czy są takie same to trudno powiedzieć, na pewno jednotłoczkowe są tu i tu. Wiem że są różne firmy Nissin i Lucas ale które gdzie były montowane tego nie wiem.

Chcesz wiedzieć czy mają na szybko 262 mm to weź kawał druta i wygnij go aby końce wskazywały średnicę tarcz i sprawdź czy tyle mają.

MB2 ma też 4x100 więc podejdą.

Weź może też od razu korektor siły hamowania.

I jeśli się nie mylę to MB2 może mieć z tyłu bębny 200mm a EG3,4 miały bębny 180mm

: śr 15 sie 2012, 11:29:43
autor: Hakier
a jeśli jest lucasa to ma to jakieś znaczenie? rożni się czymkolwiek od nissina? bardziej mi chodzi o zwrotnice niż o zaciski czy pompe ponieważ kiedyś kiedyś w przyszłości będę zmieniał na 282 i to mnie zastanawia. tak samo facet ze szrotu powiedział abym dla pewności zmierzył sworznie ponieważ były dwa rozmiary, prawda to?

: sob 18 sie 2012, 20:35:31
autor: Kondraczek
Podepne się pod temat, z czego szukać korektora siły hamowania po swapie na tarcze z tylu do eg4? Musi być z 5 gena, czyli eg5,6,9, czy np z jakiegos crxa też podejdzie?
I jeszcze jedno pytanie, calowe pompy były tylko w pralkach 2.2, czy zdarzały się też w 2.0?

: śr 22 sie 2012, 08:23:09
autor: flecik
Osobiście myślę, że niepoczebny sprzęt wsadzałem do siebie 282/262 bez korektora siły i wszystko zachowuje się super a jak już korektor siły hamowania to:
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... etlem.html

: czw 23 sie 2012, 23:09:02
autor: Gorliś
Ja mialem przekladany korektor z EG9 i wydaje mi sie ze takie rozwiazanie jest lepsze niz zakladac 282/260 na korektorze od 230/beben.

A korektor taki jak powyzej wymaga zmiany ukladu hamulcowego z krzyzowego na przod-tyl, co jest troche nielegalne;)

: śr 03 paź 2012, 19:15:07
autor: Mały wol
witam a mam takie pytanie mam swap hebli z vti i pytanie czy wszystkie tuleje będą pasować z rocznika 92-95??

: pn 11 lut 2013, 18:13:09
autor: dzony22
Mam pompę 7/8 i chce wstawić tarcze na tył czy ta pompa podoła temu ? z przodu mam 262mm, i jeszcze czy swap tarcz od eg9 bedzie pasował do mojej ej1??