Swap hamulców

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
szczypior88

#41

Post autor: szczypior88 »

tak tak. Mam wszystko to co napisałeś. Więc nie będzie problemów przy montażu? Wszystko sie zgadza? Linki, jakieś wejścia do pompy itd?
kuchar

#42

Post autor: kuchar »

jeden przewód idący od korektora siły hamowania do pompy hamulcowej ma na końcu inny gwint...do pompy 15/16" jest większy. Jesli kupiles pompe z uciętymi przewodami a wkręcone kawałki zostały w niej to problemu nie ma...dorobisz nowy przewód i zarobią Ci na nim końcówke która byla w pompie 15/16"
szczypior88

#43

Post autor: szczypior88 »

Czyli jest git bo mam te przewody poucinane:) Dzieki jeszcze raz:) Pozdro
szczypior88

#44

Post autor: szczypior88 »

jestem po swapie hebli z eg6 do mojego eg4:) Jest cudnie. Tarcze kupiłem EBC gładkie. Nic trudnego taka przeróbka. Dzien roboty:)
Awatar użytkownika
pit
Potrójny As
Posty: 324
Rejestracja: wt 14 kwie 2009, 19:24:09
Lokalizacja: Lublin/Piaski

#45

Post autor: pit »

ale z przodem i tyłem czy tylko z przodem..??
bo jeżeli tył to rozumiem że linki miałeś z EG6
kuchar

#46

Post autor: kuchar »

swap przodu + tyłu to roboa na 4-6 godzin dla ogarnietych oczywiscie bez jakis tam rzeczy typu reperaturki zacisków.
Pit jesli robisz swapa na tył z bębnów na tarcze to potrzebne sa linki ręcznego od tarcz...przewody hamulcowe zresztą też. (zazwyczaj i to i to kupuje sie razem ze swapem)
Awatar użytkownika
pit
Potrójny As
Posty: 324
Rejestracja: wt 14 kwie 2009, 19:24:09
Lokalizacja: Lublin/Piaski

#47

Post autor: pit »

wiem wiem tylko pytałem.. a swpa szukam, ale nie ma ciśnienia..
jamal

#48

Post autor: jamal »

jak co to mam z mb6 komplet 282/260 linki pompa 1" i fele stalki 4x114 cena 1000zl
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#49

Post autor: Pecado »

Zapraszam do giełdy.
sebush
Żółtodziób
Posty: 9
Rejestracja: ndz 11 lip 2010, 12:08:03
Lokalizacja: Skarżysko

#50

Post autor: sebush »

odgrzeje troche kotleta, mam takie pytanie czy podejdzie swap tylnych hamulcy z crx ed do EG4 ?
czy musze szukac z eg5/6 lub del sola ?
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#51

Post autor: Hakier »

odkopuje stary temat aby nie zakładać nowego, znalazłem na szrocie w mojej okolicy civica 6gen mb2 z silnikiem d14a8 i hamulcami prawdopodobnie 262 (wyczytałem na necie że ona ma 262) i teraz pytanie za 100 punktów czy to są takie same hamulce jak w eg6? ja mam eg4 i chciałbym przejść na 262. oczywiście mówię tylko o przednich hamulcach, ponieważ z tyłu to mb2 ma bębny
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#52

Post autor: Piterex »

sebush pisze:odgrzeje troche kotleta, mam takie pytanie czy podejdzie swap tylnych hamulcy z crx ed do EG4 ?
czy musze szukac z eg5/6 lub del sola ?

podejdzie tylko musisz kupić linki z eg5/eg6 lub jakieś 6 generacji pasują ale są 3 cm dłuższe
a z del sola też chyba pasują
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#53

Post autor: Piterex »

HakerPL1 pisze:odkopuje stary temat aby nie zakładać nowego, znalazłem na szrocie w mojej okolicy civica 6gen mb2 z silnikiem d14a8 i hamulcami prawdopodobnie 262 (wyczytałem na necie że ona ma 262) i teraz pytanie za 100 punktów czy to są takie same hamulce jak w eg6? ja mam eg4 i chciałbym przejść na 262. oczywiście mówię tylko o przednich hamulcach, ponieważ z tyłu to mb2 ma bębny

tak będzie pasować tylko mb2 ma chyba ABS jak sie nie mylę ale to w niczym nie przeszkadza
co to swapu to wyciągasz zwrotnice z zaciskiem i przewodem i wszystko u ciebie będzie p&p
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#54

Post autor: Walnuts.inc »

Co do tego czy są takie same to trudno powiedzieć, na pewno jednotłoczkowe są tu i tu. Wiem że są różne firmy Nissin i Lucas ale które gdzie były montowane tego nie wiem.

Chcesz wiedzieć czy mają na szybko 262 mm to weź kawał druta i wygnij go aby końce wskazywały średnicę tarcz i sprawdź czy tyle mają.

MB2 ma też 4x100 więc podejdą.

Weź może też od razu korektor siły hamowania.

I jeśli się nie mylę to MB2 może mieć z tyłu bębny 200mm a EG3,4 miały bębny 180mm
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#55

Post autor: Hakier »

a jeśli jest lucasa to ma to jakieś znaczenie? rożni się czymkolwiek od nissina? bardziej mi chodzi o zwrotnice niż o zaciski czy pompe ponieważ kiedyś kiedyś w przyszłości będę zmieniał na 282 i to mnie zastanawia. tak samo facet ze szrotu powiedział abym dla pewności zmierzył sworznie ponieważ były dwa rozmiary, prawda to?
Kondraczek
Podwójny As
Posty: 244
Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
Lokalizacja: Bezwola/Lublin

#56

Post autor: Kondraczek »

Podepne się pod temat, z czego szukać korektora siły hamowania po swapie na tarcze z tylu do eg4? Musi być z 5 gena, czyli eg5,6,9, czy np z jakiegos crxa też podejdzie?
I jeszcze jedno pytanie, calowe pompy były tylko w pralkach 2.2, czy zdarzały się też w 2.0?
flecik
Pełnoprawny User
Posty: 91
Rejestracja: śr 09 maja 2012, 16:30:26
Lokalizacja: Mszczonów

#57

Post autor: flecik »

Osobiście myślę, że niepoczebny sprzęt wsadzałem do siebie 282/262 bez korektora siły i wszystko zachowuje się super a jak już korektor siły hamowania to:
http://www.tomson.com.pl/product-pol-20 ... etlem.html
Gorliś
Pełnoprawny User
Posty: 90
Rejestracja: pn 22 cze 2009, 02:13:06
Lokalizacja: Bydgoszcz

#58

Post autor: Gorliś »

Ja mialem przekladany korektor z EG9 i wydaje mi sie ze takie rozwiazanie jest lepsze niz zakladac 282/260 na korektorze od 230/beben.

A korektor taki jak powyzej wymaga zmiany ukladu hamulcowego z krzyzowego na przod-tyl, co jest troche nielegalne;)
Mały wol
Berbeć
Posty: 20
Rejestracja: pt 17 gru 2010, 17:08:18
Lokalizacja: Wolsztyn

#59

Post autor: Mały wol »

witam a mam takie pytanie mam swap hebli z vti i pytanie czy wszystkie tuleje będą pasować z rocznika 92-95??
dzony22
Berbeć
Posty: 28
Rejestracja: wt 28 sie 2012, 21:39:50
Lokalizacja: Maków

#60

Post autor: dzony22 »

Mam pompę 7/8 i chce wstawić tarcze na tył czy ta pompa podoła temu ? z przodu mam 262mm, i jeszcze czy swap tarcz od eg9 bedzie pasował do mojej ej1??
ODPOWIEDZ