Strona 3 z 3

: pn 25 mar 2013, 09:37:27
autor: GrzechuSuli
Ja raczej oddam to w inne rece, dobrze ogarniete, bo ja nawet czasu bym na to nie mial, bo ciagle w delegacjach siedze.. a ile taki koszt calego swapu na h22 moze kosztowac? bo zastanawiam sie czy chwilowo nie wlozyc d16a9 zanim odloze wiecej na cos mocniejszego, bo to d16a9 mozna tanio kupic..

: pn 25 mar 2013, 10:11:48
autor: skwaromir
Ja bym jeżdził na tym co jest i dążył do docelowego setup-u...
pit pisze: Trzeba mieć trochę samozaparcia i wyobraźni i pomysłowości a nie iść na łatwiznę i kupować tam gdzie wiadomo że jest :D
x2
I mieć z tego frajde :)

: czw 11 kwie 2013, 11:46:21
autor: GrzechuSuli
jezdzic moge tylko ile ten moj silnik wytrzyma, chla olej, kopci i jeszcze mi jakies lozysko od jakiegos czasu wyje.. nie wiem czy na jakiejs pompie czy alternatorze, nie moge zdiagnozowac.

Bede szukal H22A, tylko najpierw trzeba dolarów uzbierac;)

EDIT: Nie piszemy postu pod postem.

: czw 11 kwie 2013, 19:18:23
autor: diablo001
wedlug was lepiej zrobić swapa na jakiś silnik z integry czy zalozyc turbo do jajeczka ?

EDIT: To jest pytanie czy stwierdzenie ? Nast. razem post tego typu zostanie usunięty.

: sob 13 kwie 2013, 02:09:41
autor: Hakier
Co do tematu to największą głupotą jest przeszczep na H-serię. Po co masz mieć auto co ma 200 koni i spala 15-18l jak możesz mieć takie które ma tę samą moc i spala 8-11l w przypadku D-serii oraz jakieś 10-12l w przypadku B-serii. Ewentualnie K-seria która spala 12-14l/100km.

EDIT: Pod każdą moją edycją jest wytłumaczone "Ostatnio zmieniony przez ...". Jeżeli decyzje moda są kwestionowane - proszę o PW. Usuwam niepotrzebną część postu.

: sob 13 kwie 2013, 07:53:07
autor: kwiatek87
Sorry, ale odbiegnę od tematu.
HakerPL1 pisze:No do cholery nie jesteśmy na forum polonistów
Ale moim zdaniem nie zwalnia to od zachowania poprawnej pisowni i interpunkcji, bo mnie osobiście wkurzają posty, w których nagminnie kaleczona jest ortografia. Dobrze, że ktoś tego pilnuje, nawet w regulaminie jest: "Staraj sie unikac literówek oraz bledów ortograficznych i stylistycznych."
HakerPL1 pisze:10-12l w przypadku B-serii
Moje B18C4 10 litrów mi jeszcze nie przekroczyło, nie jeżdżę jak emeryt, ale też nie zapieprzam non stop. I w 10l się mieszczę. Ale chyba każdy się liczy z tym, że wzrost mocy oznacza większe wydatki na paliwo.

: sob 13 kwie 2013, 08:20:52
autor: Hakier
kwiatek87, mnie to nie rusza. Za dużo wysiedziałem się na elektrodzie gdzie gdybyś napisał posta z małej litery czy na końcu zdania nie postawił kropki dostałbyś zjebe na dzień dobry, nie wspominając o takiej wypowiedzi jak powyżej.

A co do spalania jak trafnie zauważyłeś twój silnik nie ma 200 koni ;)
dokładając dmuchawkę w dolot trzeba się liczyć z tym że spali troszkę więcej. Ale i tak wiele mniej niż seryjna H-seria która żłopie paliwo jak głupia.

EDIT: Usunięta część postu nie mająca nic wspólnego z tematem.

: sob 13 kwie 2013, 16:55:06
autor: Laskosz
HakerPL1 pisze:Ewentualnie K-seria która spala 12-14l/100km.
poczytaj w temacie Sajmona ile mu pali podrasowana k seria, w budzie znacznie cięższej niż eg

: sob 13 kwie 2013, 22:47:30
autor: Hakier
laskosz480, K20 z tego co wyczytałem pali mu w granicach 8,5l w trasie ;) ale ja bym się nadal upierał że średnio auto spali mu właśnie te 12-14l/100km ;)

Mi d16w4 w trasie schodziło poniżej 6l/100km przy 90-110km/h i myślę że jeszcze dało by się zejść, ale w mieszanej jeździe spala mi średnio ok 7.5-8l/100km ;)
liczyłem kiedyś ze z turbo paliło by mi ono ok 8-10l/100km przy normalnej jeździe ;)

EDIT: Samowolka "nagrodzona" OSTRZEŻENIEM. Wielokrotność uwag pod Twoim adresem nie dała rezultatu. Może to go przyniesie. Skoro oczekujesz podpisu - BartekGib