Minime, Wielopunkt D15B2

Pawelll
Forumowy As
Posty: 168
Rejestracja: śr 11 kwie 2012, 15:26:46
Lokalizacja: kg

#41

Post autor: Pawelll »

Mam pytanie opłaca się swapować na D16Z2 czy na D15b2 z wielopunktem i wałkiem od z2 będzie taka sama moc??
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#42

Post autor: Piterex »

no niby tak by na to wychodziło że moc na d15b2 plus wielopunkt i wałek od z2 daje tyle samo co z2 ale myślę że prosciej i mniej roboty jest przy swapie wielopunktu i później wałkach itp
Awatar użytkownika
kubczak88
Obeznany
Posty: 107
Rejestracja: śr 18 lis 2009, 14:38:00
Lokalizacja: Tczew

#43

Post autor: kubczak88 »

pozwole sobie się podpiąć pod temat... robiłem 'ostatnio' przejście na wielopunkt (d15b2=>b7), wszystko ładnie cacy, tylko nie mogę po dodaniu gazu przekroczyć 2k RPM... obroty rosną właśnie do tej wartości i skaczą o 100-150 RPM, a gdy depnąć gaz do dechy jest tak samo z tą różnicą że jest głośniej... na początku sądziłem, że jest to spowodowane złym zapłonem, bo gdy gasiłem silnik, ten jeszcze chwile po przekręceniu kluczyka na pozycję "0" jeszcze chwile się trząsł... w necie nic nie znalazłem i nie wiem co to może być... jak sądzicie- może to być przez pompke paliwa? niby w przejściu z b2 na b7 nie trzeba tego elementu wymieniać, ale to już jedyna rzecz, która przychodzi mi do głowy ... :/ proszę o pomoc
No ABS, no airbags die like a man!
wojtu
Potrójny As
Posty: 449
Rejestracja: ndz 26 paź 2008, 16:34:33
Lokalizacja: Łódź

#44

Post autor: wojtu »

Błędów żadnych nie wyrzuca?
Może z wiązką jest coś nie tak, czujnik położenia przepustnicy (TPS) masz dobrze podłączony? bo wtyczki są przy kolektorze identyczne i idzie się pomylić.
Awatar użytkownika
kubczak88
Obeznany
Posty: 107
Rejestracja: śr 18 lis 2009, 14:38:00
Lokalizacja: Tczew

#45

Post autor: kubczak88 »

tak jak mówisz- źle podłączony TPS. Kabelki trzeba było na odwrót przelutować i było ok :)
pocieszyłem się sie pełnym wtryskiem koło 24h... na 90% piardła uszczelka pod głowicą... : /
No ABS, no airbags die like a man!
ODPOWIEDZ