Przelotówka

Serce samochodu niedomaga ?
rafaelo
Obeznany
Posty: 103
Rejestracja: ndz 06 lip 2008, 21:40:34
Lokalizacja: Leszno

#41

Post autor: rafaelo »

Sikor pisze:
rafaelo pisze:narazie wrociłem do wydechu z Vti i samochod zaczął jeździć spowrotem. Wiec teraz bede robił wydech 2'' lub 2.25"
A czy wydech z VTi nie ma właśnie 2'?
Tak mi sie wydaje ze ma w okolicach 2" Lecz wewnątrz moze być troszkę mniejszy. Podejrzewam ze jak zrobie przelot 2'' to bedzie jak znalazł do tego silnika.:)
remi

#42

Post autor: remi »

Misiekemeryt160 jak skonczysz ta zabawe to wrzuc jakies fotki napisz jak to sie sprawuje i mniej wiecej jesli mozesz podaj przyblizone koszta bo tak sie skalada ze motor mam taki sam i planuje wlasnie taki zabieg. Tylko nie moge sie podecydowac jaki i gdzie to zrobic czy zrobic tak jak ty czy kupic np gotowy tylko ze to sa juz koszata rzedu ponad 2k zł (za niezly markowy wydech) a mysle ze roznicy super nie bedzie. wiec nie oplaca sie przeplacac tymbardziej ze planuje kiedys kupic b16a ale to narazie marzenie (nie wiem czy swap czy w ogole nowe auto zalezy jak sie bedzie oplacalo ale auta pewnie nie znajde) ;d
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#43

Post autor: misiekemeryt160 »

u mnie prace staneły dlatego że mnie w kulki z materiałem przycieli...a koszta sa takie:

1 metr rury 45zł
1 łuk 20zł
no i zalezy czy sam sobie pospawasz czy ktoś ci to pospawa...
jak ktos to za zdbudowanie takiego wydechu i wszystkiego na cacy pospawanie to wezmna od ciebie 150zł
DOHC
ivan667

#44

Post autor: ivan667 »

no ja tez czekam na efekty jak to bedzie u Ciebie. bo wlasnie sie przeswapowalem z 1.3 na d15b7 i na razie mam wydech bez kata (rurka) i z koncowym przelotowym a cala reszta jest z serii 1,3 podejrzewam ze srednica zbyt mała i troche zamulony jest.
chcialbym zeby bylo troche lepiej niz w serii ale tez nie za glosno, mysle o kolku 4-2-1 i 2" ukladzie ale z jakimis tlumikami po drodze zeby troche ciszej bylo bo wiem jak chodzi przelot.
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#45

Post autor: misiekemeryt160 »

ivan667, to zrob tak. Z tego co ja sie orientowałem co do pzrelotu do B7 to najlepiej własnie 2 cale i 2 przelotowe tłumiki. i wtdey jest ok . 2.25 cala to juz podbno troskze za dużó ale też może byc ... silnik ma mocna góre tylko tyle co na dole słabnie. Juz ten temat obcykałem fest. takze ja teraz bede szukął 2 cale ale jak nie znajde to i 2.25 założe bo 6tez jest ok (dla mnie-bo ja przewaznie na gorze moja honoratką jeżdzę)
DOHC
ivan667

#46

Post autor: ivan667 »

no spoko tak wlasnie planuje zrobic tylko pytanie o tlumiki. koncowy mam blackflame przelot i chce go zostawic, a co z drugim, w miejsce srodkowego jakis przelot? mozesz zapodac jakis link co by to moglo byc przykladowo?
a no i gdzie mozna kupic rure na 2"
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#47

Post autor: misiekemeryt160 »

ja to nie wiem jaki tam ten srodkowy
a rure 2 cale to kupisz u jakis gostków co ogólnie rurami handlują... tylko pamiętaj że te 2 cale to śrdnica wewnetrzna i do tego jeszce dochodzi scianka
DOHC
vidar

#48

Post autor: vidar »

misiekemeryt160 pisze:te 2 cale to śrdnica wewnetrzna
średnica zewnętrzna!
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#49

Post autor: misiekemeryt160 »

vidar pisze:średnica zewnętrzna!
jak wolisz... ale wg mnie i napewno nie tylko wg mnie chodzi o średnicę wewnetrzną rzecz jasna....

bodajże tu sie ktoś o te pytał średnicę....
http://forum.streetshadows.pl/viewtopic ... 0416#70416
DOHC
vidar

#50

Post autor: vidar »

I to mówi gooffy (a on, myślę, że zna się na rzeczy) więc przyznaję Tobie rację ;)
muzammil
Potrójny As
Posty: 472
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 21:08:10
Lokalizacja: Słupsk/Gdańsk

#51

Post autor: muzammil »

kazdy tlumikarz, hurtownia z tlumikami oraz rurami, ogolnie w "srodowisku" motoryzacyjnym ZAWSZE podaje sie srednice ZEWNETRZNA.
2" to zawsze srednica zewnetrzna(w srodku jakies 46-47 mm).
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#52

Post autor: misiekemeryt160 »

muzammil, to dlaczego osoba która ma jakis tam zakład o dośc wysokiej reputacji w polsce która pzreetrabia wiele samochodów pisze w ten sposób?

http://forum.streetshadows.pl/viewtopic ... 0416#70416
muzammil pisze:2" to zawsze srednica zewnetrzna(w srodku jakies 46-47 mm).
Czyli cos w okolicach seri....to po co zmieniac rure na jakąś kwasówkę 2" jak mozna poprostu pozmieniać tłumiki na pzrelotowe...
Czegos tu nie rozumiem
DOHC
radziok

#53

Post autor: radziok »

bo to SSG i inaczej podchodzi do tematu ;)
misiekemeryt160
Obeznany
Posty: 118
Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#54

Post autor: misiekemeryt160 »

no i wszysyc pisząć o wydechu 2" czy 2.5" czy 3" piszemy cały czas o średnicy wewnetrznej...
DOHC
radziok

#55

Post autor: radziok »

my tak piszemy, ale pojedziesz do zwyklego tlumikarza i zmierzy ci wymiar zewnnetrzny ;)
muzammil
Potrójny As
Posty: 472
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 21:08:10
Lokalizacja: Słupsk/Gdańsk

#56

Post autor: muzammil »

misiekemeryt160 pisze:Czyli cos w okolicach seri....to po co zmieniac rure na jakąś kwasówkę 2" jak mozna poprostu pozmieniać tłumiki na pzrelotowe...
Czegos tu nie rozumiem
zalezy jakiej serii???VTi tak, seria z b7 ma zewnetrzna srednice 45-46 mm(w srodku jakies 40) wiec jaksi tam sens jest. Takie sa normy wsrod polskich tlumikarzy itd, nie ja to wymyslilem(bardzo mozliwe ze amerykanskie 2" to srednica wewnetrzna).
muzammil
Potrójny As
Posty: 472
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 21:08:10
Lokalizacja: Słupsk/Gdańsk

#57

Post autor: muzammil »

misiekemeryt160 pisze:no i wszysyc pisząć o wydechu 2" czy 2.5" czy 3" piszemy cały czas o średnicy wewnetrznej...
co nie znaczy ze piszemy dobrze. To tak samo jak wszyscy nazywaja amberowe kierunki JDM(a z JDM nie maja nic wspolnego:|).
ivan667

#58

Post autor: ivan667 »

nie wiem w koncu jak ma byc czy wew czy zew, wiem jedno, mam wydech z d13b2, bez kata i z koncowym przelotowym do tego stozek i jest na prawde glosno, bardzo glosno, na poprzednim silniku bylo do zaakceptowania ale to jest za duzo. i podobno slabo jedzie, ja nie wiem bo nie mam porownania, dla mnie duzo lepiej niz d13 :D i teraz chcialbym cos wydajnego ale nie urywajacego glowy, moze ryczec ale znosnie, sami wiecie jak :)
i kto poradzi?
muzammil
Potrójny As
Posty: 472
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 21:08:10
Lokalizacja: Słupsk/Gdańsk

#59

Post autor: muzammil »

koncowy przelot=glosno. zawsze. obojetnie na jakiej srednicy wydechu i ilu srodkowych zawsze urywa leb.chcesz cicho to tylko komorowy lub jakis drozszy dedykowany(np Ulter lub Mugen-tez jest przelotowy ale nie tak glosny, raczej rasowy niz basowo huczacy).
szczepan358

#60

Post autor: szczepan358 »

odgrzeje kotleta, co sadzicie o przelocie ze zwyklej rury 2" do d16z6, 4-2-1 z jebaja, srodkowy i koncowy jakies przelotowe (jakie???)
ODPOWIEDZ