jazda taksówkowa niezbyt służy niskiemu spalaniu w silnikach benzynowych (a szczególnie w wysokoobrotowych)Tiger pisze:do 2.5tys obrotow
Spalanie
U mnie w D15B7 (stock, wkładka K&N, świece nowe NGK, kable zapłonowe nowe NGK, katalizator uni Bosala, środkowy nowy zamiennik Bosala do ori + końcowy no-name, zapłon ok ustawiony jak seria);
Mam spalanie 7.5-8l, codziennie trasa x2 po 25km (rano start na wsi, po 10km wjazd do miast/terenów miejskich; po południu droga odwrotna);
2.5k obrotów nie przekraczam na zimnym silniku + ew mam te 2.5k tylko jak utrzymuję prędkość (czyli 4 bieg i 60, 5 bieg i te 80-90km/h);
Czasem pokręce silnik ponad 4k rpm.
Mam spalanie 7.5-8l, codziennie trasa x2 po 25km (rano start na wsi, po 10km wjazd do miast/terenów miejskich; po południu droga odwrotna);
2.5k obrotów nie przekraczam na zimnym silniku + ew mam te 2.5k tylko jak utrzymuję prędkość (czyli 4 bieg i 60, 5 bieg i te 80-90km/h);
Czasem pokręce silnik ponad 4k rpm.
Eko szkoła + od czasu do czasu but 4 fun:
U mnie to teraz wygląda następująco:
miasto - 6,5 -7l hamując silnikiem; zmiana przy 3 tys obrotów.
trasa - 5l 5 bieg 100 - 120 na liczniku nie więcej
trasa - miasto mi wychodzi 6,35l na 100km
Auto wbrew pozorom przy odpowiedniej jeździe bardzo ekonomiczne
U mnie to teraz wygląda następująco:
miasto - 6,5 -7l hamując silnikiem; zmiana przy 3 tys obrotów.
trasa - 5l 5 bieg 100 - 120 na liczniku nie więcej
trasa - miasto mi wychodzi 6,35l na 100km
Auto wbrew pozorom przy odpowiedniej jeździe bardzo ekonomiczne
ODDAJ 1% PODATKU DLA JULII!
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
jasna sprawa. zmiana biegu przy 3 tys obr to minimum. naprawde nie czujesz, że na niższych obrotach mulisz auto?Tiger pisze:Youtro napisał/a:
Tiger napisał/a:
do 2.5tys obrotow
jazda taksówkowa niezbyt służy niskiemu spalaniu w silnikach benzynowych (a szczególnie w wysokoobrotowych)
znaczy ze jak bede bardziej krecic to bedzie mniej palic ?:)
Jak komuś się ślizga sprzęgło to wręcz najlepszym :E
Tzn. u mnie czuję, ze np. na 3 biegu, 3k rpm i gaz w podłogę auto gorzej ciągnie niż jak przy tych 3k rpm wrzucę 4-órkę...
A w międzyczasie nowy rekord spalania:
pierwsze 50km na starym termostacie, potem jeden spory korek... i 36l beny stykło na tylko 384-386km...
Co dało spalanie 9.32l/100km około...
Dobrze, że tak nie jest na codzień...
Tzn. u mnie czuję, ze np. na 3 biegu, 3k rpm i gaz w podłogę auto gorzej ciągnie niż jak przy tych 3k rpm wrzucę 4-órkę...
A w międzyczasie nowy rekord spalania:
pierwsze 50km na starym termostacie, potem jeden spory korek... i 36l beny stykło na tylko 384-386km...
Co dało spalanie 9.32l/100km około...
Dobrze, że tak nie jest na codzień...
to i tak moje 10.5l przebijaserwal4 pisze:Jak komuś się ślizga sprzęgło to wręcz najlepszym :E
Tzn. u mnie czuję, ze np. na 3 biegu, 3k rpm i gaz w podłogę auto gorzej ciągnie niż jak przy tych 3k rpm wrzucę 4-órkę...
A w międzyczasie nowy rekord spalania:
pierwsze 50km na starym termostacie, potem jeden spory korek... i 36l beny stykło na tylko 384-386km...
Co dało spalanie 9.32l/100km około...
Dobrze, że tak nie jest na codzień...
Temp brak słuchania radia i wskazówka zaczęła chyba normalnie pokazywać :E
Tzn ja pokazywało 1/2 baku po 200km, 400km na początku czerwonego pola i zostawało 15l około (7.5l spalanie)...
To teraz pokazało połowę baku dopiero po 300km około...
A zbiegło się to z faktem, że nie słucham w ogóle radia w aucie od paru dni bo mi mdf'y rozwarstwiło więc straciłem woofery...
Tzn ja pokazywało 1/2 baku po 200km, 400km na początku czerwonego pola i zostawało 15l około (7.5l spalanie)...
To teraz pokazało połowę baku dopiero po 300km około...
A zbiegło się to z faktem, że nie słucham w ogóle radia w aucie od paru dni bo mi mdf'y rozwarstwiło więc straciłem woofery...
widzę że niektórych kolegów Hondy (d15b7) to prawdziwe paliwożłopy!
mojego brata coupe spala nieco ponad 5l/100km mo ale moja cos gorzej bo z 7-8 chapnie ale tylko raz trstowałem a zwykle dojeżdżam silnik na gazie bo i tak szykuję się powoli do jakiegoś mini-me albo swapu najprawdopodobniej d15z8 wiec mi nie zależy
Pozdrawiam!
mojego brata coupe spala nieco ponad 5l/100km mo ale moja cos gorzej bo z 7-8 chapnie ale tylko raz trstowałem a zwykle dojeżdżam silnik na gazie bo i tak szykuję się powoli do jakiegoś mini-me albo swapu najprawdopodobniej d15z8 wiec mi nie zależy
Pozdrawiam!
beauty is in the eye of the beholder
Nieco ponad 5l/100km?????hahahahaha!!!!!viruss pisze:widzę że niektórych kolegów Hondy (d15b7) to prawdziwe paliwożłopy!
mojego brata coupe spala nieco ponad 5l/100km mo ale moja cos gorzej bo z 7-8 chapnie ale tylko raz trstowałem a zwykle dojeżdżam silnik na gazie bo i tak szykuję się powoli do jakiegoś mini-me albo swapu najprawdopodobniej d15z8 wiec mi nie zależy
Pozdrawiam!
d16z6 coupe parówa + 4-2-1 2,25" uszczelka y8 i dopręzona głowica - jeszcze na skrzyni 1,5
8,25 rekord 1 razowy przed założeniem wydechu i dolotu (jakoś nie mogę się powstrzymać zeby coś nie przycisnąć).
Obecnie nie mierzę bo zima i od czasu do czasu na tor wyskoczy więc 50pln starcza na 1 raz minimalnie
średnio było 11,5 po remoncie bo auto służy do cieszenia się a nie jazdy emeryckiej.
tak to 9-10l po mieście wychodzi ale jak mówię w zimie nie liczę obecnie
Się wystroi się zobaczy ile wyjdzie
8,25 rekord 1 razowy przed założeniem wydechu i dolotu (jakoś nie mogę się powstrzymać zeby coś nie przycisnąć).
Obecnie nie mierzę bo zima i od czasu do czasu na tor wyskoczy więc 50pln starcza na 1 raz minimalnie
średnio było 11,5 po remoncie bo auto służy do cieszenia się a nie jazdy emeryckiej.
tak to 9-10l po mieście wychodzi ale jak mówię w zimie nie liczę obecnie
Się wystroi się zobaczy ile wyjdzie
d16y8+