Co kupić ???
Jeśli masz d15b2 to na plakietce pod maską będzie: JHMEG4... i jakieś cyferki i literki. Stąd wiesz, że masz model EG4. Kod EG4 nie każdemu dużo mówi, dlatego możesz posłużyć się bardziej potocznym oznaczeniem: LSI (które powinno znajdować się na burcie z lewej strony patrząc na auto od tyłu).
Jeden egzemplarz LSI nie jest równy innemu LSI. Wyposażenie w pierwszym LSI może diametralnie różnić się od wyposażenia tego drugiego i nadal to drugie będzie LSI. Takie są moje wiadomości na ten temat.
Jeśli któryś z kolegów będzie wiedział więcej to na pewno coś dopisze.
Jeden egzemplarz LSI nie jest równy innemu LSI. Wyposażenie w pierwszym LSI może diametralnie różnić się od wyposażenia tego drugiego i nadal to drugie będzie LSI. Takie są moje wiadomości na ten temat.
Jeśli któryś z kolegów będzie wiedział więcej to na pewno coś dopisze.
A powiedzcie mi czym różni się Civic 5g City Edition od pozostałych normalnych wersji? Bo mam do kupna bardzo ładną Hondę tylko ma właśnie naklejki City Edition i zaczęło mnie to zastanawiać Jest jakaś różnica w silnikach? Coś jest gorsze? Bo głównie będę chciał żeby to miało kopa jakiegoś i robić mody silnika, więc pytam
Ma ograniczenia: pojemność baku (ogranicza zasięg auta) i prędkość max. Poza tym, jak sama nazwa wskazuje, ma ograniczenie prędkości jazdy po mieście (max 50 km/h) - taki japoński automatjarosi pisze:czy City Edition nie ma żadnych ograniczeń w czasie jazdy
Tak na serio: najlepiej zrobisz jeśli zapytasz sprzedającego o konkrety: jaki silnik (jestem pewien, że to d15b2 90KM) i jakie wyposażenie (elektryczne lustra i szyby boczne, szyberdach, poduchy, wspomaganie kierownicy, regulowana kolumna kierownicy, klimatyzacja, centralny zamek itp.). Jeśli szukasz 1.5 z perspektywą swapu na B18 to myślę, że z Civic City Edition będziesz zadowolony.
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
Ja bym nie brał, gaz w Hondzie to jak jeździć golfem w dieslu , jedni są zwolennikami gazu inni nie, nie masz kasy na benzynę to nie bierz VTEC'a bo sensu nie ma;]. Jedno jest pewne... silnik dostał w dupkę przez ten gaz.jarosi pisze:A co powiecie o LPG w 1.6 v-tec? Gość sprzedaje taką szarą Hondę 5g hatchback i zastanawiałem się nad tym ale męczy mnie ten gaz Samochód posiada praktycznie wszystko z elektryki itp.
D13 nie jest wcale ekonomiczne. W mieście średnio spala w granicach 8.3-8.5 litra. Sam miałem i niestety rewelacji nie było, tak samo jak osiągów. Nawet jak trafisz na zadbany egzemplarz, który nie był dłubany to będzie Cię wkurzał efekt ciągłego ssania po krótkim postoju, który ma wpływ na spalanie. Zrób tak jak mówił Pecado. A najlepiej polecam coś z silnikiem D15B7, albo D16Z6. Autka śmigają już przyjemnie, a po za tym przy eco drivingu potrafią palić na prawdę niewiele.
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
Gwarantuję ci że D15 spali mniej niż D13 !!!!!!!!!!!! oczywiście przy zachowaniu zasad ekonomicznej jazdy. Nie wiem jak D15B2... może spalić podobnie ale D15B7 spali mniej niż D13B2.Gonzo pisze:A jeśli zależy mi jak narazie na ekonomii jazdy i bez szaleństwa żadnego. co myślicie o d13 i tym żeby zakupić jakieś EG3. może w późniejszym czasie swap na B-serie od razu ale jak narazie starczy mi 1.3. co myślicie na ten temat? i jaką wersje wyposażenia wtedy wybrać?
A co powiecie o LPG w 1.6 v-tec? Gość sprzedaje taką szarą Hondę 5g hatchback i zastanawiałem się nad tym ale męczy mnie ten gaz Samochód posiada praktycznie wszystko z elektryki itp.
no więc tak ja miesiąc temu założyłem gaz do auta i wbrew wszystkim opiniom ze honda+gaz to jakaś profanacja czy coś w tym stylu...Fura przy 160 kucach pali mi ok 8 l na trasie a miasto to 10-11 wiec oszczędność jest duża w stosunku do benzyny,wiec nie sugieruj sie opinią kogoś kto jeżdzi tylko na benzynie bo jeśli zależy ci na ekonomi to lpg jest wskazane tyle z mojej strony.
no więc tak ja miesiąc temu założyłem gaz do auta i wbrew wszystkim opiniom ze honda+gaz to jakaś profanacja czy coś w tym stylu...Fura przy 160 kucach pali mi ok 8 l na trasie a miasto to 10-11 wiec oszczędność jest duża w stosunku do benzyny,wiec nie sugieruj sie opinią kogoś kto jeżdzi tylko na benzynie bo jeśli zależy ci na ekonomi to lpg jest wskazane tyle z mojej strony.