Co kupić ???

Dyskusje ogólne.
vidar

#21

Post autor: vidar »

brakuje poduszek i klimy :P :D

żartowałem ;)

nie wiem czy ktokolwiek odpowie Ci na to pytanie...
Spidi460
Pełnoprawny User
Posty: 84
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 10:28:53
Lokalizacja: Pleszew (PPL)

#22

Post autor: Spidi460 »

No ale jak się dowiedzieć jaką mam wersje tam na tej plakietce pod machą pisze ?
vidar

#23

Post autor: vidar »

Jeśli masz d15b2 to na plakietce pod maską będzie: JHMEG4... i jakieś cyferki i literki. Stąd wiesz, że masz model EG4. Kod EG4 nie każdemu dużo mówi, dlatego możesz posłużyć się bardziej potocznym oznaczeniem: LSI (które powinno znajdować się na burcie z lewej strony patrząc na auto od tyłu).
Jeden egzemplarz LSI nie jest równy innemu LSI. Wyposażenie w pierwszym LSI może diametralnie różnić się od wyposażenia tego drugiego i nadal to drugie będzie LSI. Takie są moje wiadomości na ten temat.
Jeśli któryś z kolegów będzie wiedział więcej to na pewno coś dopisze.
Spidi460
Pełnoprawny User
Posty: 84
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 10:28:53
Lokalizacja: Pleszew (PPL)

#24

Post autor: Spidi460 »

No to już kapuje o co chodzi dzięki za odp. :-)
jarosi

#25

Post autor: jarosi »

A powiedzcie mi czym różni się Civic 5g City Edition od pozostałych normalnych wersji? Bo mam do kupna bardzo ładną Hondę tylko ma właśnie naklejki City Edition i zaczęło mnie to zastanawiać :) Jest jakaś różnica w silnikach? Coś jest gorsze? Bo głównie będę chciał żeby to miało kopa jakiegoś i robić mody silnika, więc pytam :fish:
pawelvti
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: ndz 30 maja 2010, 19:53:32
Lokalizacja: Olsztynek

#26

Post autor: pawelvti »

city edition to jest wersja samochodu która na pewno ma wspomaganie tyle wiem na ten temat a jeżeli szukasz auta w którym chciałbyś pomodzić to najlepiej jakiś silniczek 1.6 bo z niego troche się da wyciągnąć kucy wiem z własnego doświadczenia :]
jarosi

#27

Post autor: jarosi »

Acha ;) Na początek w 5g chce 1.5 :) Z jednego powodu - kiedyś będę planował zakupić 1.8 :king: Chodziło mi głównie o to czy City Edition nie ma żadnych ograniczeń w czasie jazdy i tego typu rzeczy? :flex: :happy:
vidar

#28

Post autor: vidar »

jarosi pisze:czy City Edition nie ma żadnych ograniczeń w czasie jazdy
Ma ograniczenia: pojemność baku (ogranicza zasięg auta) i prędkość max. :D :P Poza tym, jak sama nazwa wskazuje, ma ograniczenie prędkości jazdy po mieście (max 50 km/h) - taki japoński automat :D

Tak na serio: najlepiej zrobisz jeśli zapytasz sprzedającego o konkrety: jaki silnik (jestem pewien, że to d15b2 90KM) i jakie wyposażenie (elektryczne lustra i szyby boczne, szyberdach, poduchy, wspomaganie kierownicy, regulowana kolumna kierownicy, klimatyzacja, centralny zamek itp.). Jeśli szukasz 1.5 z perspektywą swapu na B18 to myślę, że z Civic City Edition będziesz zadowolony.
jarosi

#29

Post autor: jarosi »

A co powiecie o LPG w 1.6 v-tec? Gość sprzedaje taką szarą Hondę 5g hatchback i zastanawiałem się nad tym ale męczy mnie ten gaz :cry: Samochód posiada praktycznie wszystko z elektryki itp.
Awatar użytkownika
dj-napster
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
Lokalizacja: Piła -> Krajenka

#30

Post autor: dj-napster »

jarosi pisze:A co powiecie o LPG w 1.6 v-tec? Gość sprzedaje taką szarą Hondę 5g hatchback i zastanawiałem się nad tym ale męczy mnie ten gaz :cry: Samochód posiada praktycznie wszystko z elektryki itp.
Ja bym nie brał, gaz w Hondzie to jak jeździć golfem w dieslu :P, jedni są zwolennikami gazu inni nie, nie masz kasy na benzynę to nie bierz VTEC'a bo sensu nie ma;]. Jedno jest pewne... silnik dostał w dupkę przez ten gaz.
jarosi

#31

Post autor: jarosi »

Tak też myślałem.. Wkładać gaz do Hondy to dla niej samobójstwo.. :kid: Zapytałem z czystej ciekawości :) Na początek chcę 1.5 a w przyszłości 1.8 jak pisałem już wcześniej :) Nie wiecie czy wielka jest różnica pomiędzy 4g a 5g z takim samym silnikiem 1.5 na dragu? :chef:
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#32

Post autor: Pecado »

wszystko zalezy od masy samochodu.
Gonzo

#33

Post autor: Gonzo »

A jeśli zależy mi jak narazie na ekonomii jazdy i bez szaleństwa żadnego. co myślicie o d13 i tym żeby zakupić jakieś EG3. może w późniejszym czasie swap na B-serie od razu ale jak narazie starczy mi 1.3. co myślicie na ten temat? i jaką wersje wyposażenia wtedy wybrać?
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#34

Post autor: Pecado »

Pamietaj ze swap z EG3 jest jedenym z trudniejszych, dow ymainay oprócz silnika, aelektryka, bak paliwa, pompa paliwa... szukaj czegos przynajmniej z silnikiem D15, jesli myslisz o swapie w przyszłosci.
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2835
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#35

Post autor: K23 »

D13 vs. D15 to zaoszczędzisz chyba na ubezpieczeniu tylko ;) A nawet jeśli D15 wciągnie więcej paliwa, to te 5 zł. na 100 km jest warte fajniejszej dynamiki. :happy:
s3b

#36

Post autor: s3b »

D13 nie jest wcale ekonomiczne. W mieście średnio spala w granicach 8.3-8.5 litra. Sam miałem i niestety rewelacji nie było, tak samo jak osiągów. Nawet jak trafisz na zadbany egzemplarz, który nie był dłubany to będzie Cię wkurzał efekt ciągłego ssania po krótkim postoju, który ma wpływ na spalanie. Zrób tak jak mówił Pecado. A najlepiej polecam coś z silnikiem D15B7, albo D16Z6. Autka śmigają już przyjemnie, a po za tym przy eco drivingu potrafią palić na prawdę niewiele.
Awatar użytkownika
dj-napster
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
Lokalizacja: Piła -> Krajenka

#37

Post autor: dj-napster »

Gonzo pisze:A jeśli zależy mi jak narazie na ekonomii jazdy i bez szaleństwa żadnego. co myślicie o d13 i tym żeby zakupić jakieś EG3. może w późniejszym czasie swap na B-serie od razu ale jak narazie starczy mi 1.3. co myślicie na ten temat? i jaką wersje wyposażenia wtedy wybrać?
Gwarantuję ci że D15 spali mniej niż D13 !!!!!!!!!!!!!! ;] oczywiście przy zachowaniu zasad ekonomicznej jazdy. Nie wiem jak D15B2... może spalić podobnie ale D15B7 spali mniej niż D13B2.
pawelvti
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: ndz 30 maja 2010, 19:53:32
Lokalizacja: Olsztynek

#38

Post autor: pawelvti »

A co powiecie o LPG w 1.6 v-tec? Gość sprzedaje taką szarą Hondę 5g hatchback i zastanawiałem się nad tym ale męczy mnie ten gaz :cry: Samochód posiada praktycznie wszystko z elektryki itp.

no więc tak ja miesiąc temu założyłem gaz do auta i wbrew wszystkim opiniom ze honda+gaz to jakaś profanacja czy coś w tym stylu...Fura przy 160 kucach pali mi ok 8 l na trasie a miasto to 10-11 wiec oszczędność jest duża w stosunku do benzyny,wiec nie sugieruj sie opinią kogoś kto jeżdzi tylko na benzynie bo jeśli zależy ci na ekonomi to lpg jest wskazane tyle z mojej strony.
Gonzo

#39

Post autor: Gonzo »

dobra Wać panowie namówiliście mnie na d15... ale teraz pytanko czy jest ktoś z południowej wlkp lub ostatecznie Wrocław bo to moje okolice w których mógłbym szukać V gena. najlepiej gdyby mi ktoś obeznany pomógł znaleźć coś w dobrej cenie :)
chaos
Podwójny As
Posty: 273
Rejestracja: pn 20 wrz 2010, 10:28:12
Lokalizacja: Gliwice

#40

Post autor: chaos »

ja mam eg3 d13 i kocham ja max nie jestem zarobasem ale nie bede plakal o 5zl nie jestem zazdrosny o 1.5 moja mi wystarcza hehehe:gossip:
ODPOWIEDZ