Problem z wolnymi obrotami i wypadaniem zapłonu d13b2
Problem z wolnymi obrotami i wypadaniem zapłonu d13b2
Silnik krokowy pracuje w oparciu o płyn chłodzący
Problem z wolnymi obrotami i wypadaniem zapłonu d13b2
Grzesieek pisze:Silnik krokowy pracuje w oparciu o płyn chłodzący
ciekawe. zawór eavc (krokowy) ma jakieś połączenie z czujnikiem temp płynu chłodniczego i według tego dodaje lewego powietrza?
Problem z wolnymi obrotami i wypadaniem zapłonu d13b2
Nie ma za mało płynu dodatkowo został wymieniony i układ był odpowietrzonyK23 pisze: ↑ndz 29 mar 2020, 19:47:22Mogą falować obroty jak masz za mało płynu chłodniczego.Piotr1234 pisze:map sensor wymieniony razem z całą puszką i bez żadnej poprawy. czytając na ten temat dokopałem się to tego iż może to być problem z układem chłodzenia i jak zacząłem zwracać na to uwage to faktycznie mam wrażenie że coś może być nie tak ale może to placebo. także wymienie termostat i zobaczę jaki będzie tego efekt ale czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie są powiązania falujących obrotów i układu chłodzenia?