Strona 2 z 2

: ndz 30 sie 2015, 12:19:26
autor: Grzesieek
Brak kata, albo strumienica w obudowie kata. Środkowy najlepiej zostawić seryjny (on sam w sobie jest przelotowy, ale dość cichy).

: ndz 30 sie 2015, 14:18:31
autor: m_isie_k
Ponieważ w moim D13 kończy się tłumik końcowy, planuje jego wymiane. No i tu pytanko do was - co kupić? Mam 3 firmy na oku: Proex, M-Tech i tą http://www.mar-tec.pl/?d=3&c=tlumiki_kwasoodporne

Czego oczekuje: Dobrego wykonania, basowego dźwięku (żadne pierdzidło bo mnie szlag trafia jak takie słysze) no i żeby jakoś wyglądał ;)
Dodam że mam 4-2-1 i brak kata.
Czekam na propozycje. Cena to ~450zł

: ndz 30 sie 2015, 17:42:48
autor: Laskosz
Ja mam powiekszonego proexa i jestem bardzo zadowolony, ale są tu tacy którzy mają inne zdanie na ich temat

: ndz 30 sie 2015, 22:54:16
autor: m_isie_k
negroazor, mówisz o tego typu? http://allegro.pl/kadex-honda-civic-v-h ... 07987.html

Laskosz, właśnie słyszałem różne zdania na jego temat. Jaki masz konkretnie? Na zamówienie robiony czy jakiś standardowy?

: pn 31 sie 2015, 20:53:11
autor: Boluś
Seryjny środkowy tłumik w d13b2 jest przelotowy? ktoś tak u góry napisał...
Ostatni mam seryjny i środkowy też bym chciał fabryczny założyć żeby było ciszej bo teraz mam strumienice i brak kata...:/
Jak założe środkowy seryjny i końcowy seryjny to mimo braku kata będzie znośnie i ciszej niż teraz?
Może jakis uniwersalny środkowy założyć?
Jaką średnice ma układ wydechowy?

: pn 31 sie 2015, 21:57:20
autor: Grzesieek
Środek jest przelotowy, są cichsze i głośniejsze. Co masz w końcu zamiast tego kata? Jest tam cokolwiek, czy tylko goła rura?

: wt 01 wrz 2015, 01:56:10
autor: Electrolit
Mam to samo u siebie, dochodząc do 3 tys. zaczyna się irytujący metaliczny dźwięk.
Doszedłem do tego że powoduje to polecana rurka przelotowa w miejscu katalizatora, ja kupiłem auto już bez kata, wydech był dziurawy, zakończony serią i brzmiało to nieprzyjemnie..
Wymieniłem kolektor na 4-2-1, wydech środkowy na nówkę z jakimś tam środkowym i przespawałem rurkę przelotową z poprzedniego..
Końcowy mam Ulter, dość stary ale jary.

Niestety tak jak pisałem, metaliczny dźwięk po 3k RPM nieważne jaki końcowy bym założył, z tym że chyba przelotowy Ulter jeszcze nieco głośniej daje się we znaki.
Wszystko szczelne, kupowałem nowe pierścienie.
Jakaś solucja?

: wt 01 wrz 2015, 14:40:43
autor: Grzesieek
Zły olej silnikowy i nieodpowietrzone hamulce. To na pewno to.

Re: Jaki tłumik końcowy do civica ?

: ndz 01 sty 2017, 18:21:17
autor: gumi_1993
Witam. Odgrzeje trochę, a nie chce zakładać nowego tematu. Ja mam pytanie czy ktoś z was w EG zmieniał końcowy tłumik z innego auta? Mam tu na myśli żeby było jak najbardziej cicho. Mam big tube simoty i ten dźwięk mi w zupełności wystarczy. A irytuje mnie dźwięk tego tłumika kiedy ktoś odjeżdża autem :/ w środku nie jest źle ale na zewnątrz kiepsko słychać no i do tego niestety metaliczny dźwięk przez brak kata w jakimś tam zakresie obrotow.. Kolektor seria, rurka zamiast kata, środkowy przelotowy i seria końcowy.

Re: Jaki tłumik końcowy do civica ?

: ndz 01 sty 2017, 20:10:14
autor: Grzesieek
To może lepiej zrób coś z przyczyną tego metalicznego dźwięku?

Re: Jaki tłumik końcowy do civica ?

: ndz 01 sty 2017, 22:30:36
autor: gumi_1993
Też racja... Ale pytanie jak? Mam jakąś strumiennice i tak myślę czy dać ją w miejsce kata, ale zaraz przypomina mi się jak brat kiedyś założył strumiennice do megany to z kolei wtedy było słychać gwizd :/

Re: Jaki tłumik końcowy do civica ?

: ndz 01 sty 2017, 22:56:05
autor: Grzesieek
Tłumik przelotowy w obudowie katalizatora? Jest tego trochę.

Re: Jaki tłumik końcowy do civica ?

: pn 02 sty 2017, 22:13:32
autor: gumi_1993
No fakt.. To pokombinuje coś z tym na początek, a jak będzie trzeba to na koniec zobaczę co z tym ostatnim. Dzięki ;)