Swap z 1.5 na 1.6

Serce samochodu niedomaga ?
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#21

Post autor: Laskosz »

Swapując K serie również można zaswapować, 1.9 tdi, VR6, albo V8 7,7 l z ziła 115.
Wracając na ziemie, najlepiej zrobić dobrą d serie z turbem
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#22

Post autor: balus »

Grzesieek pisze:Z K20 są projekty po 300KM w NA. Opcja równie hardocoreowa co 180KM z Dserii. Włożenie K jest problematyczne bo NIC nie pasuje. Zasłyszana wersja jest taka, że swap w wersji bieda to 15k PLN, a zrobiony tak jak się należy to 20k PLN.
Czyli jak byś miał robić swapa do włożył byś serie B28 czy którąś z mocniejszych D16 ? bo jeśli mówisz że z K seri nic nie pasuje to musiał bym wszystko wymieniać żeby było tak jak trzeba więc jeśli tak jest więc raczej rezygnuje z takiego moda .
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#23

Post autor: balus »

tu jest na przykład projekt 276 km Z B16C4


B18C4+T Civic EJ9 by Macias MODEL:
1996r, EJ9
SILNIK:
B18C4 + home made turbo
olej Motuj 6100
świece Irydowe NGK
carbonowa pokrywa świec
B18C4+T Civic EJ9 by Macias UKLAD DOLOTOWY:
kolektor ssący Skunk2 PRO series
orurowanie kwasówka 2,5"
podcisnienia samco
intercooler XS
blow off HKS
TURBO:
TD04 - 16g (0,5 bara)
B18C4+T Civic EJ9 by Macias UKLAD WYDECHOWY:
kolektor baran XS
downPipe 2,5"
układ przelotowy 2,5"
środkowy przelotowy
końcowy Mtech
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
wtryskiwacze 560cc Lancer evo 9
pompa Paliwa Lancer evo 9
wskaźniki AG z serii SM
EGT
Boost
temp. oleju
UKLAD NAPĘDOWY:
szkrzynia S9B LSD
opony Toyo T1R
short shifter
hamulce z EK4 (niebawem zmiana na 282/260)
MOC:
276KM / 277Nm (przy doładowaniu 0.45-0.5bar)
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#24

Post autor: syndicate »

tutaj na forum był jeden ziomek - Pit, miał kupete i włożył do niej K20A2. Poszukaj tego tematu i poczytaj ile się męczył z włożeniem tego silnika tak, żeby nie obcierał ziemi przy glebie. Jest też na forum inna kupeta, z K24A3, niestety nie pamiętam czyja, ale też poszukaj. i zastanów się, czy warto pakować 20 tysięcy złotych po to, zeby mieć te 100KM więcej

co do sawczena, to on chyba ma teraz coś koło 500KM z tego b16, ale może mi się coś pokićkało
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#25

Post autor: balus »

po czytałem o tej serii K jak dla mnie jest to za drogi interes . Więc teraz polecacie mi któryś silnik z D czy B serii , . 500 koni to dopiero musi być rakieta . :furious:
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#26

Post autor: syndicate »

co do tych 500 koni to nie jestem pewien. ale masz tu jego kanał. może jego osiągi Ci się spodobają https://www.youtube.com/user/sawczen89

a tutaj wideo z hamowni: 423KM, ale to filmik z czerwca. może jednak mi się nie pokićkało.

ja teraz prawdopodobnie kupuję jakąś d-serię na vtecu, a co się z tym dalej zrobi, to zobaczymy. jeśli naprawdę chcesz wydać 20 tysięcy na sam silnik, to lepiej już kup inne auto ;)
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#27

Post autor: balus »

jaki silnik masz zamiar kupować z D serii ? co wy na to jak bym wybrał B18C4 lub B16A2 ?
Ostatnio zmieniony sob 27 gru 2014, 21:49:08 przez balus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#28

Post autor: syndicate »

nie żebyśmy Ci coś odradzali, bo to Twoja kasa.

ja poluję za d16z6.

niedawno rozmawiałem z pewnym kolesiem, który posiadał wyremontowane d16z6 właśnie, a z kolei jego kolega zakupił sobie b18c4. silnik ten natomiast był w takim stanie, że ten kolega dymał go tym wyremontowanym d16.
wniosek jest taki, że musisz mieć niebywałego farta, żeby znaleźć niewytyraną B-serię. ja też napalałem się na b16, b18, nawet k20, h22 i cuda na kiju, ale na szczęście nic z tego nie wyszło.

zresztą - zapłacił za niego koło 8k wraz ze skrzynią (2k) itd, ale rozrząd założyli mu tak, że strzelił mu po 200 kilometrach. więc jeśli już robisz swap, to na pewno samemu, a po drugie, Loganek uturbia teraz swoją D-serie. jak już skończy, to pogadaj z nim co mu z tego wyszło :D i zdecydujesz
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#29

Post autor: Grzybohun »

W skrocie - zacznij od prostych rzeczy, typu Dseria z turbo, a jak to bedzie mało to może B16+remont+kompresor? Albo B18+remont+kompresor? Tylko to sa już serio duże koszta
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#30

Post autor: syndicate »

zresztą jakby się uprzeć, to do d16 też można walnąć kompresor ;)



wiadomo, że efekt nie będzie ten sam, ale może się okaże, że taka moc już Cię zadowoli
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#31

Post autor: balus »

Chodzi mi o to żeby nie kupić jednego silnika po jeździć rok czy dwa i znów inny większy czy mocniejszy silnik bo będę musiał kolejne pieniądze wyłożyć . Bo mogę kupić coś z B serii i i to włożyć i przez jakiś czas nic nie grzebać a mieć ten zapas przeróbek na przyszłość . Dobrze myślę ? jeśli nie to mnie po prawcie
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#32

Post autor: syndicate »

niby tak. jednak przy remoncie Bserii i tak czekają Cię wieksze koszta niż w remoncie Dserii ;)
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#33

Post autor: balus »

ile bym musiał wydać na remont takiej B18C4 ? jak tak patrze to coś koło 2.500-3.000 tys ?
CrazyArek
Potrójny As
Posty: 320
Rejestracja: pt 21 lis 2014, 02:01:44
Lokalizacja: Warszawa

#34

Post autor: CrazyArek »

Tyle to na porządny remont d15b2 mi robili wycenę w empire Racing;)
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#35

Post autor: balus »

no to ile drugie 5 tys ? :bored:
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#36

Post autor: syndicate »

CrazyArek pisze:Tyle to na porządny remont d15b2 mi robili wycenę w empire Racing;)
:dontgetit:
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#37

Post autor: Grzybohun »

Empire Racing... Dobrze, ale cena spora :D

remont B serii wraz z jej wzmocnieniem to powinno te 5k stykać
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#38

Post autor: balus »

a dużo trzeba zmieniać w zawieszeniu silnika jak bym chciał wkładać coś z B serii ?
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#39

Post autor: Grzybohun »

mocowania są takie same, D seria i B seria są P&P jesli chodiz o montaż, oczywiście na łąpach B to do B i D do D. poszukaj poczytaj, kilka książek możnaby o tym napisać (biorąc to, co na forach popisane)
balus
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: wt 23 gru 2014, 13:53:08
Lokalizacja: Jędrzejów

#40

Post autor: balus »

no i po modowane honda uległa zniszczeniu . Pożyczyłem kumplowi auto i wpadł w poślizg i dachował nie ma co zbierać :( ale zostaje przy marce odkładam kasę i kupuje ten sam model a kto wie już może w 1.6
ODPOWIEDZ