Swap z 1.5 na 1.6
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Swapując K serie również można zaswapować, 1.9 tdi, VR6, albo V8 7,7 l z ziła 115.
Wracając na ziemie, najlepiej zrobić dobrą d serie z turbem
Wracając na ziemie, najlepiej zrobić dobrą d serie z turbem
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Czyli jak byś miał robić swapa do włożył byś serie B28 czy którąś z mocniejszych D16 ? bo jeśli mówisz że z K seri nic nie pasuje to musiał bym wszystko wymieniać żeby było tak jak trzeba więc jeśli tak jest więc raczej rezygnuje z takiego moda .Grzesieek pisze:Z K20 są projekty po 300KM w NA. Opcja równie hardocoreowa co 180KM z Dserii. Włożenie K jest problematyczne bo NIC nie pasuje. Zasłyszana wersja jest taka, że swap w wersji bieda to 15k PLN, a zrobiony tak jak się należy to 20k PLN.
tu jest na przykład projekt 276 km Z B16C4
B18C4+T Civic EJ9 by Macias MODEL:
1996r, EJ9
SILNIK:
B18C4 + home made turbo
olej Motuj 6100
świece Irydowe NGK
carbonowa pokrywa świec
B18C4+T Civic EJ9 by Macias UKLAD DOLOTOWY:
kolektor ssący Skunk2 PRO series
orurowanie kwasówka 2,5"
podcisnienia samco
intercooler XS
blow off HKS
TURBO:
TD04 - 16g (0,5 bara)
B18C4+T Civic EJ9 by Macias UKLAD WYDECHOWY:
kolektor baran XS
downPipe 2,5"
układ przelotowy 2,5"
środkowy przelotowy
końcowy Mtech
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
wtryskiwacze 560cc Lancer evo 9
pompa Paliwa Lancer evo 9
wskaźniki AG z serii SM
EGT
Boost
temp. oleju
UKLAD NAPĘDOWY:
szkrzynia S9B LSD
opony Toyo T1R
short shifter
hamulce z EK4 (niebawem zmiana na 282/260)
MOC:
276KM / 277Nm (przy doładowaniu 0.45-0.5bar)
B18C4+T Civic EJ9 by Macias MODEL:
1996r, EJ9
SILNIK:
B18C4 + home made turbo
olej Motuj 6100
świece Irydowe NGK
carbonowa pokrywa świec
B18C4+T Civic EJ9 by Macias UKLAD DOLOTOWY:
kolektor ssący Skunk2 PRO series
orurowanie kwasówka 2,5"
podcisnienia samco
intercooler XS
blow off HKS
TURBO:
TD04 - 16g (0,5 bara)
B18C4+T Civic EJ9 by Macias UKLAD WYDECHOWY:
kolektor baran XS
downPipe 2,5"
układ przelotowy 2,5"
środkowy przelotowy
końcowy Mtech
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
OBD1 + strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
wtryskiwacze 560cc Lancer evo 9
pompa Paliwa Lancer evo 9
wskaźniki AG z serii SM
EGT
Boost
temp. oleju
UKLAD NAPĘDOWY:
szkrzynia S9B LSD
opony Toyo T1R
short shifter
hamulce z EK4 (niebawem zmiana na 282/260)
MOC:
276KM / 277Nm (przy doładowaniu 0.45-0.5bar)
tutaj na forum był jeden ziomek - Pit, miał kupete i włożył do niej K20A2. Poszukaj tego tematu i poczytaj ile się męczył z włożeniem tego silnika tak, żeby nie obcierał ziemi przy glebie. Jest też na forum inna kupeta, z K24A3, niestety nie pamiętam czyja, ale też poszukaj. i zastanów się, czy warto pakować 20 tysięcy złotych po to, zeby mieć te 100KM więcej
co do sawczena, to on chyba ma teraz coś koło 500KM z tego b16, ale może mi się coś pokićkało
co do sawczena, to on chyba ma teraz coś koło 500KM z tego b16, ale może mi się coś pokićkało
co do tych 500 koni to nie jestem pewien. ale masz tu jego kanał. może jego osiągi Ci się spodobają https://www.youtube.com/user/sawczen89
a tutaj wideo z hamowni: 423KM, ale to filmik z czerwca. może jednak mi się nie pokićkało.
ja teraz prawdopodobnie kupuję jakąś d-serię na vtecu, a co się z tym dalej zrobi, to zobaczymy. jeśli naprawdę chcesz wydać 20 tysięcy na sam silnik, to lepiej już kup inne auto![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
a tutaj wideo z hamowni: 423KM, ale to filmik z czerwca. może jednak mi się nie pokićkało.
ja teraz prawdopodobnie kupuję jakąś d-serię na vtecu, a co się z tym dalej zrobi, to zobaczymy. jeśli naprawdę chcesz wydać 20 tysięcy na sam silnik, to lepiej już kup inne auto
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
jaki silnik masz zamiar kupować z D serii ? co wy na to jak bym wybrał B18C4 lub B16A2 ?
Ostatnio zmieniony sob 27 gru 2014, 21:49:08 przez balus, łącznie zmieniany 1 raz.
nie żebyśmy Ci coś odradzali, bo to Twoja kasa.
ja poluję za d16z6.
niedawno rozmawiałem z pewnym kolesiem, który posiadał wyremontowane d16z6 właśnie, a z kolei jego kolega zakupił sobie b18c4. silnik ten natomiast był w takim stanie, że ten kolega dymał go tym wyremontowanym d16.
wniosek jest taki, że musisz mieć niebywałego farta, żeby znaleźć niewytyraną B-serię. ja też napalałem się na b16, b18, nawet k20, h22 i cuda na kiju, ale na szczęście nic z tego nie wyszło.
zresztą - zapłacił za niego koło 8k wraz ze skrzynią (2k) itd, ale rozrząd założyli mu tak, że strzelił mu po 200 kilometrach. więc jeśli już robisz swap, to na pewno samemu, a po drugie, Loganek uturbia teraz swoją D-serie. jak już skończy, to pogadaj z nim co mu z tego wyszło
i zdecydujesz
ja poluję za d16z6.
niedawno rozmawiałem z pewnym kolesiem, który posiadał wyremontowane d16z6 właśnie, a z kolei jego kolega zakupił sobie b18c4. silnik ten natomiast był w takim stanie, że ten kolega dymał go tym wyremontowanym d16.
wniosek jest taki, że musisz mieć niebywałego farta, żeby znaleźć niewytyraną B-serię. ja też napalałem się na b16, b18, nawet k20, h22 i cuda na kiju, ale na szczęście nic z tego nie wyszło.
zresztą - zapłacił za niego koło 8k wraz ze skrzynią (2k) itd, ale rozrząd założyli mu tak, że strzelił mu po 200 kilometrach. więc jeśli już robisz swap, to na pewno samemu, a po drugie, Loganek uturbia teraz swoją D-serie. jak już skończy, to pogadaj z nim co mu z tego wyszło
![:D :D](./images/smilies/icon6.gif)
Chodzi mi o to żeby nie kupić jednego silnika po jeździć rok czy dwa i znów inny większy czy mocniejszy silnik bo będę musiał kolejne pieniądze wyłożyć . Bo mogę kupić coś z B serii i i to włożyć i przez jakiś czas nic nie grzebać a mieć ten zapas przeróbek na przyszłość . Dobrze myślę ? jeśli nie to mnie po prawcie