Problem z przyśpieszeniem eg3 z D15z8 na pokładzie.

Serce samochodu niedomaga ?
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#21

Post autor: mateuszafro »

Tu nie ma nic do śmiechu;) już nie mam sił na ten samochód.W weekend będę do mojej drugiej civic wkładał skrzynię od Z8, wyciągnę z D14A2 przełożenie główne i wrzucę do mojej B2;) zobaczymy,o ile faktycznie mam skrzynie od B2.
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2836
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#22

Post autor: K23 »

Wymyśliłeś coś?
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#23

Post autor: mateuszafro »

no nie mam już pomysłów;/ przełożyłem skrzynie od D14A2 ale jeszcze nie jeździłem tak by sprawdzić,dzisiaj trochę popróbuję.


Jazda testowa na skrzyni D14A2 zrobiona.Brak zauważalnych zmian;/ mierzone telefonem z gps,potem gsp-em a na koniec nagrane telefonem i liczenie sekund.Za każdym razem okolice 11-12 sekund do setki;/ Stanąłem dzisiaj na kresce z kumpla civicem D14A3 odblokowanym na 90 koni, przegrałem o pół długości auta;/

Edytuj posty (przycisk "edytuj" w górnym prawym rogu każdego twojego posta)! Same się nie scalają. Tym razem zrobiłem to za Ciebie, później poleci ostrzeżenie. Pozdro!
Ostatnio zmieniony czw 26 cze 2014, 15:41:27 przez mateuszafro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#24

Post autor: gruszecky »

słuchaj byłes na hamowni, pokaż wykres
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#25

Post autor: mateuszafro »

Wklejam wykres
Obrazek
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#26

Post autor: gruszecky »

nie widzę linii strat, chyba jej nie nanoszą? Bo generalnie w czym rzecz-wykres i cyferki pokazują że wynik jest taki jak należy-a zatem albo są duże opory np. toczenia (duże koła, szeroki laczek) -bo inne straty trzeba wykluczyć gdyż zepsułyby przebieg mocy na wykresie - albo kręcisz auto do 5tys obrotów i dziwisz się że nie jedzie jak trzeba ;) :gunsmilie:
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#27

Post autor: mateuszafro »

koła mam 15 cali 195/45 więc szału nie robią.
Tu możesz zobaczyć że kręcę go jak należy;)
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2836
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#28

Post autor: K23 »

Hamowni też bym nie traktował jako wyroczni ostatecznej, bo różnie to bywa.
Posprawdzaj największe możliwe pierdoły czyli właśnie może coś po prostu "trzyma" i jest opór, zerknij na filtr powietrza czy nie jest zabity syfem... Obie te rzeczy niemożliwe żeby powodowały aż takie problemy, no ale sprawdzić nie zaszkodzi.
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#29

Post autor: mateuszafro »

Filtr już kiedyś wymieniałem;/ to wygląda właśnie jakby go coś trzymało.Ale na luzie nic go nie hamuje jak się rozpędzę. Na podnośniku koła też się kręcą bez żadnego oporu.
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2836
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#30

Post autor: K23 »

Może razem z innym słupkiem założyłeś inne koło zamachowe, a nie przełożyłeś swoje stare? Jeżeli będzie cięższe to przymuli Ci auto. Ja przekładając słupek powiedziałem gościowi żeby założył moje z d15b2, zdziwił się mocno jak porównując na wadze elektronicznej wyszło chyba prawie kilogram różnicy. ;)
To jednak nie zmienia nic w temacie pogorszenia osiągów po założeniu głowicy y7.
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#31

Post autor: mateuszafro »

Koło zostało Z8 ale to chyba nie ma wpływu skoro w oryginalnej budzie na długiej skrzyni ten silnik ma 10 sek do setki.Ogólnie to miałem problem z przyśpieszeniem już po przejściu na mpfi bo też było prawie 10 sekund.Choć po przejściu na pełny wtrysk szedł jak do tej pory najlepiej.Kurde nie mam nigdzie jakiegoś fachowca od hondy bym podjechał z problemem.Byłem pod poznaniem u jednego i tylko straciłem kasę i auto na tydzień;/
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#32

Post autor: Grzybohun »

Czyli silnik dziala dobrze, sprawnie wkreca sie na obroty, na luzie jedzie ze stałą predkoscia (heble nie trzymają) oraz lozyska są w porządku... No to moze wydech jakos zmula... Nie no serio, syfik z 124KM pod maską powinien nieźle sie odpychac jak na daily cara. Zwlaszcza na skrzyni d14a2.
Sprzeglo masz w dobrej kondycji? Kolo zamachowe moze serio sprobuj od tego d15 swojego (jesli jeszcze masz)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#33

Post autor: Grzesieek »

Akurat D14A2 ma bardzo długie przełożenia, jedynie główne ma w miarę krótkie.
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2836
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#34

Post autor: K23 »

Wynik z hamowni bym wsadził... Bo auto nie jedzie tak jak wykres pokazuje. Sprzęgło po filmiku wnioskuję, że chyba się nie ślizga. Zdejmowanie teraz skrzyni żeby założyć inny zamach to trochę dużo zamieszania, ale jakoś wydaje mi się to mimo wszystko prawdopodobne. Upewnij się z ciekawości czy był w tamtym silniku seryjny zamach i dowiedz ile on waży, a ile waży ten z d15b2.

Z samej ciekawości próbuję coś rozkminić, ale nie potrafię jakoś znaleźć co mogła by zrobić ta głowica Y7, samochodowi, żeby tak się działo.
Przez jakieś paski czy np z oporem działający alternator też raczej nie może to być, bo prędzej by te paski lub alternator umarły, a i jak by to musiało trzymać żeby tak auto zamulić...
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#35

Post autor: Grzybohun »

D14A2 ma fd 4.4, no fakt przelozenia ma troche dluzsze niz wiekszosc s20 ale nie powinna byc zamułą tak jak ta od econo z fd 3.88...
Tak czy siak musisz albo sie pogodzic albo po prostu wszystko posprawdzac.
mateuszafro
Pełnoprawny User
Posty: 57
Rejestracja: czw 11 mar 2010, 09:04:47
Lokalizacja: Jarocin

#36

Post autor: mateuszafro »

Ale czy koło zamachowe miało by taki aż wpływ? dzisiaj po pracy odkręcę stare koło zamachowe od B2 bo i tak silnik jedzie na złom,i zobaczę ile waży.Aha i jeszcze jak zmieniałem silnik to czytałem że by założyć skrzynię s20 będę musiał zmienić zamach w raz z sprzęgłem bo ma inny rozmiar a jednak po zmierzeniu miało te same wymiary.
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#37

Post autor: Grzybohun »

Nie no 212mm mają. Niektore s40 mają 200mm no ale nie te z angielek :)
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#38

Post autor: gruszecky »

nie masz racji Kwapis , nie mówię o cyferkach ale jesli coś by fizycznie blokowało to auto to kreski spadałyby w dół. Nie mówię że wynik jest miarodajny ale tylko w oporach toczenia lub oporze mas wirujących widze problem.No chyba że trzyma ręczny albo coś z tyłu.

Chłopaki, do kieszeni wsadźcie kwestie wydechu, filtrów, pierdół bo to by się przełożyło na kreski-wykres by spadał.Silnik nie jest przytkany
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#39

Post autor: Laskosz »

a ten silnik lekko się kręci rozrusznikiem i równo pracuje na wolnych obrotach ?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#40

Post autor: Grzesieek »

gruszecky pisze: Chłopaki, do kieszeni wsadźcie kwestie wydechu, filtrów, pierdół bo to by się przełożyło na kreski-wykres by spadał.Silnik nie jest przytkany
x2.
ODPOWIEDZ