Strona 2 z 3

: pn 27 sty 2014, 16:35:18
autor: Hakier
Gadałem z nim chwilę, mówił że pomoże :D

Z tego co do tej pory się orientowałem najwięcej zabawy bezie z serwem zmieniającym temperaturę nadmuchu, ale to też jest do zrobienia :D

Zastanawiam się jeszcze tylko czy czujnik nasłonecznienia można dać z innej hondy, np. taki z accorda:

http://allegro.pl/honda-accord-vi-98-02 ... 09492.html

Bo znalazłem też oryginalny nowy, ale kosztuje ok 100 dolarów:
http://www.lingshondaparts.com/honda_ca ... k_03=15152

Oraz pytanie do was za 100 punktów, ktoś potrafi otworzyć to w pełnym rozmiarze?

http://imageshack.us/photo/my-images/18 ... mauto.jpg/

: pn 27 sty 2014, 18:01:03
autor: Grzybohun
A maskunt nie ma czujnika przypadkiem w zestawie? Czy hakerze robisz takie coś samemu?? :D

: pn 27 sty 2014, 18:20:27
autor: Hakier
Maskunt chce raczej sprzedać cały zestaw, bo sprzeda mi czujniki a kto mu potem kupi resztę :D
I zgadza się Grzybohun, dorabiam wszystkie czujniki, wiązki i gadżety :D Bo w sumie co to za problem ;)

: pn 27 sty 2014, 18:25:07
autor: matik123
http://img18.imageshack.us/img18/4445/s ... imauto.jpg

tutaj masz w pelnym rozmiarze, no jestem ciekaw czy to wypali, oczywiscie zycze jak najlepiej ;) bedziesz chyba pierwszym ktory z manuala zrobi klimatronika :gunsmilie:

: pn 27 sty 2014, 18:44:18
autor: Hakier
matik123 dzięki śliczne, ja siedziałem cały wieczór wczoraj żeby to powiększyć i mnie już szlak jasny chciał trafić :D

: pn 27 sty 2014, 18:52:52
autor: Martino26
Hmm a w naszych hankach nie ma czasem tak ze jescze trzeba sie podpiac pod ECU zeby silnik wiedzial o dodatkowym obciazeniu i odpowiednio wyrównał obroty pod obciażeniem ? Wyprowadzcie mnie z błedu jak sie myle ;)

: pn 27 sty 2014, 18:57:02
autor: Hakier
Martino26, tak właśnie jest ;) Ale wiązka w hondzie jest przystosowana pod dołożenie klimy, tak ze i kabelek też pewnie w niej jest ;)

: śr 29 sty 2014, 17:36:27
autor: Hakier
No i panel dziś dotarł do mnie :D

Obrazek


I oczywiście nie byłbym sobą gdybym go nie rozkręcił na dzień dobry :D

Obrazek

Obrazek



Ja już widzę jak to z dymem pójdzie jak zacznę to podłączać :D

: śr 29 sty 2014, 17:50:33
autor: matik123
a ja widze sporo nieprzespanych w przyszlym czasie nocy ;) informuj na biezaco jak ci idzie :)

: śr 29 sty 2014, 20:12:45
autor: Grzybohun
Sztuka dla Sztuki :P że też Ci się chce Haker :D

: śr 29 sty 2014, 20:14:20
autor: matik123
Grzybohun pisze:Sztuka dla Sztuki :P że też Ci się chce Haker :D
Bedzie dla potomnych :happy:

: śr 29 sty 2014, 20:41:00
autor: Hakier
Grzybohun pisze:że też Ci się chce Haker :D
nie chce mi się kur*a :D ale jak już jest to wiesz ;)

auto w kawałkach, w zasadzie goła buda stoi na lewarku bez zawieszenia, bez silnika, bez niczego a ja się pierdołami zajmuje :D

: sob 01 lut 2014, 09:37:19
autor: Martino26
Czego sie nie robi dla wygody :). Mam jeszcze jedno pytanie co do twojego projektu. W zestawie jest serwo sterujące zaworem otwórz/zamknij obieg przez nagrzewnice ? W starych haniach ten zawor jest manualny przy grodzi. Warto by o tym pomyslec poniewaz w naprawde gorace lato moze cisnienie skoczyć ponad 20 bar i może rozłączać klime ze wzgledow bezpieczenstwa

: sob 01 lut 2014, 10:22:36
autor: Hakier
Chyba z braku zajęcia :D
A co do pytania to oczywiście że jest, zawór pozostaje tam gdzie jest, a porusza nim serwo sterowania mieszanką ciepłego i zimnego powietrza. tak ze spokojnie, tu problemu nie będzie ;)
Co do ciśnienia w układzie klimy to o ile dobrze pamiętam nominalnie w układzie klimy jest 17bar i przypuszczam ze po uruchomieniu sprężarki klimy ciśnienie spokojnie osiąga ponad 20bar

: ndz 02 lut 2014, 11:47:27
autor: Martino26
Przy starcie na niskim i wysokim cisnieniu masz po 5 bar przy pracy w zaleznosci od temperatury na zewnatrz wysokie cisnienie idzie do 15 i przy tej wartosci zalacza sie wentylator aby schlodzic czynnik i zbic cisnienie do 10bar tak wiec 20 bar to już zaczyna sie robic za goraco i zawor bezpieczenstwa rozlaczy sprezarke a wentylator jeszcze bedzie zbijac wysokie cisnienie w ukladzie :) Tak dziala sprawna klima z odpowiednia iloscia czynnka oczywiscie :doktor: Przy okazji kup sobie nowe oringi poniewaz te stare moga byc juz nieco sfatygowane. Kup sobie z intercars-u poniewaz na allegroszu handluja chinolami i nie sa zbyt dobre ma zmiany atmosferyczne :)

: ndz 02 lut 2014, 13:05:29
autor: Hakier
być może, dawno temu uczyłem się jak działa klima ;)

: ndz 16 lut 2014, 11:09:40
autor: endi82
kolejność dostosowac nagrzewnice do klimatronica czyli wywalic sterowanie linka i zamontowac silniczek sterowania auto cieplo zimno plus zrobic otwor na czojnik wewnetrzny klimy w desce zrobic otowr z przodu na czujnik naslonecznienia i na czujnik wewnetrzny rowniez niestety na japonie szly z kratka przy kierownicy i zaslepka z przodu deski a na europe nie no i wentylator musi miec inna opornice calkiem na auto regulacje obrotow jest teszcze czujnik w zdezaku zewnetrzny ogolnie troche roboty z tym jest ja mam import wlasnie z japoni i powiem ze ma wiele innych zeczy ktorych nie ma w europie np czujnik nacisku na fotel do zapiecia paow sonde temp przegrania kata czujniki zamniecia drzwi i takie tam pierdy ale np niema elektrycznie sterowanych swiatel:)

: czw 27 lut 2014, 11:12:23
autor: emka83
Haker - powodzenia życzę. Sam chciałem taki rare temacik u siebie robić, ale koszty i czas mnie zniechęciły :)

: pt 27 lis 2015, 12:14:58
autor: froscio
Działasz coś dalej z tematem ?

: pt 18 mar 2016, 16:54:46
autor: Dongregor_
Tak czytam ten temat i powiem tyle, ze ja mam climatronic od 3 lat w swoim eg3 i zadna filozofia polaczyc manułala z automatem JDM. najwiekszy problem to jest z zabudowaniem silniczka od sterowania cieplo/zimne. Tylko pamietajcie zakup zestawu klimy z rocznika conajmniej 94 na czynnik r134 i komplet jdm moze byc nawet z 92 na r12. polecam wlozyc parownik z angielki z miejscem na filtr kabinowy. Sa 2 takie zestawy i oba jezdzą w bytomiu. Pozdrawiam