Strona 2 z 2

: pn 16 lut 2009, 22:52:13
autor: Pecado
tak naprawde to kwestia wyboru. Chesz krecic silnik do 7500 rpm. prosze bardzo, ale ja nie polecam. u siebie mam (D15B7) odcinke na 7100, a shiftlighta na 6900. Ale o tak uwazam ze to dosyć wysoko. U góry silnik juz nie ma mocy, ryczy jak zarzynana krowa, a nie idzie. Co do procedury startowej, to zalezy od szerokosci opon i oczywiscie klienta. Chcesz startowac z 5000 prosze bardzo. U siebie mam na 3500 i to i tak dosyc wysoko i bede zmieniał na mniej.

: pn 16 lut 2009, 23:02:00
autor: ceelx
ja mam u siebie odcinke na 8500 (ale nie wim komu wierzyc , obrotkowi czy "pro turbo" -- 8200 :D ) i powiem ci ze czuc odejscie wlasnie tak do ok 8000 rmp.
a startowac startuje (dosc rzadko, bo wole przyciskac jadac i nie staje na cwiare :D ) od wlasnie 5000-5500 rmp bo wskakuje na vitka odrazu

: pn 16 lut 2009, 23:08:05
autor: Pecado
masz troche inny silnik. moj ma max mocy w okolicach 6800, wiec potem jest tylko gorzej. Tak naprawde nalezałoby fure schamowac i na podstawie wykresu ustawić. TAj ajk przesuniecie VTECa, a nie robienie tego na czuja.

: pn 16 lut 2009, 23:18:29
autor: ceelx
z tym sie zgodze dlatego tez najpierw pojechalem na hamulec, nastepne oddalem autko w rece "pro turbo" i na koniec na hamulec ten sam

efekt prawie 20 zrebiat do stajni przyszlo :D

: wt 17 lut 2009, 07:00:32
autor: vidar
no u mnie przy 3,5 kRPM na tych dupowatych gumkach jakie mam na lato mieli kołami niesamowicie... w Borsku dobre odejście miałem dopiero od ok. 2,5 kRPM :(
W tym sezonie dojeżdżę te gumy co mam a na sezon 2010 będą już jakieś lepsiejsze. Ale i tak myślę, że procedura startowa dobra byłaby u mnie gdzieś tak w pobliżu 3,0 kRPM.
ceelx, Pecado - co do shamowania auta - dobrze gadacie, lepiej to zorbić przed jakąkolwiek ingerencją w elektronikę, tym bardziej, że wydech już jest ogarnięty, a dolot mam nadzieję, że będzie zrobiony w ciągu miesiąca (air duct i takie tam... ale ciii... :P )

A jak wygląda sprawa z d16a9 ?? Nie będzie problemów??

: wt 17 lut 2009, 08:59:29
autor: Pecado
Rozmawiaęłm wczoraj z Piromanem. ma sprawdzic na jakim jezdzi kompie.

: wt 17 lut 2009, 10:01:04
autor: mRoZiOo
ja zawsze startuje z obrotów 2500 - 2700 i wg moich pomiarów jest to najlepszy przedział... auto nie pali laka za długo w miejscu, tylko równo ciągnie do przodu...opony 195/ 50 /15

: sob 11 kwie 2009, 15:18:17
autor: zonk
Pecado , mam pytanko ty juz cos ogarnoles z crome? potrzebuje by mi ktos przesunal odcinke.a do artura niebede z tym jechal ;]

: sob 11 kwie 2009, 16:40:10
autor: Pecado
technicznie nie ma problemu, a praktycznie musiałbym sie dowiedziec na jakiej kosci masz nagrane mapę, niektórzy maja 27C256 inni na 29C256.
Niektóre kosci kasuje sie elektronicznie a inne światłem UV. jeśli to UV (taka z okienkiem u góry) to lepeiej jest kupic nowa, kosct ok 20-25 niz bawić sie w kasowanie, które nie zawsze sie udaje. Jak masz mozliwosc to zajrzyj do kompa i sprawdz jaka kosc tam siedzi, alebo pojaw sie z kompem na jakims spocie to sprawdze.

: wt 01 wrz 2009, 15:59:47
autor: Yocker
odgrzeje troche temat i to z dosc nietypowym pytaniem.

a mianowicie chodzi mi o dosc nietypowa procedure startowa i i odcinke.

urzadzenie ktore funduje taka odcinke i procedure wyglada tak:

http://www.neweraparts.com/Default.aspx ... oductID=17

a efekt dzialania w linkach ponizej:









i tutaj pytanie czy mozna cos takiego wgrac w orginalnego kompa p06

: wt 01 wrz 2009, 16:48:22
autor: Pecado
Wgrac raczej nie. poza tym zwróc uwage, ze BeeR jest montowany najczescie w samochodach doładowanych, które wydmuchuja paliwo do układu wydechowego gdzie jest zapalane..

: sob 05 wrz 2009, 13:34:40
autor: bolek89
Pacardo a dasz rade przesunac odcinke w d15z1?

: ndz 06 wrz 2009, 14:54:24
autor: Pecado
Nie zajmuje sie juz tym :)

: pn 07 wrz 2009, 22:51:16
autor: bolek89
Ok a znasz kogos z gdańska lub okolic?

: wt 08 wrz 2009, 15:43:50
autor: Pecado
Toyo cos dłubie, ponoc Elmer ze Strefy Tuningu... Witia tez cos działa.. C00li...
Ktos nawet ostatnio w dziale sprzedam sie ogłaszał, ze modyfikuje kompy na H3M