Strona 2 z 2

: ndz 10 lut 2013, 02:30:48
autor: BartekGib
DLA PEWNOŚCI SPRAWNOŚCI UKŁADU PALIWOWEGO - wymieniać filtr paliwa na markowy i solidny, nie dopuszczać do jazdy na niskich ilościach paliwa, przy zdarzającej się sytuacji niskiej ilości paliwa pozwolić pompie wstępnej na podwójne uruchomienie czyli dwa razy przekręcamy kluczyk, pozwalać pompie paliwa na pracę a nie na zapalanie silnika od razu, raz na jakiś czas zastosować TAKĄ FORMUŁKĘ DO UKŁADU PALIWOWEGO. Środek który podałem ładowałem profilaktycznie do moich poprzednich diesli i do Hondy również zastosowałem. Robić to najlepiej przed samą wymianą filtra paliwa, aby osady zostały wyrzucone do kosza razem z tym filtem. Stosować to i raz na rok powiedzmy formułę do czyszczenia wtryskiwaczy. Niby kasa wydana w błoto jak to szpece mówią, ale ja zwłaszcza po poprzednim samochodzie zauważyłem znaczącą różnicę w starcie silnika. I Honda na mrozie również trochę prędzej odpalała.

: pn 11 lut 2013, 18:36:14
autor: Dj Diablo
pompa założona i Hania śmiga zalalem 98 na bp i zupełnie nie to auto :-) rozebralem starą pompe i ewidentnie sie zatarła nie można ruszyć wirnikiem :/