Strona 2 z 2
: wt 01 maja 2012, 21:40:33
autor: michalstw
Temat byl juz gdzies poruszany tylko na przykladzie d13b2. Przygasanie, niestabilnosc obrotow zostala wyeliminowana poprzez przkaznik ktory zakladany byl na silnik krokowy. Wiekszosci osobom to pomagalo : ) Sprawdz stan swiec tak wogole bo to przy gazie jest najwazniejsze. Kiepskie przypalone swiece rowna sie trup. Nalezy zauwazyc ze dobry gazownik najpierw sprawdzi swiece a pozniej sie bierze za regulacje : )
: śr 16 maja 2012, 16:12:38
autor: Toki
moze stary temat . ale dopiero czytam. jaki masz gaz zwykly II gen ?
: śr 16 maja 2012, 16:17:11
autor: niuniexPL
tak, zwykły II gen z parownikiem i regulacją gazu pod maską... Masz jakąś radę?
: śr 16 maja 2012, 18:36:44
autor: pasta725
Niuniek, ja dziś zrobiłem, objaw taki sam
Nie chciał jechać, strzelał z wydechu.
Została mi tylko dziura w zderzaku w miejscu na halogen i fotorelacja
: ndz 20 maja 2012, 17:43:35
autor: niuniexPL
a no właśnie... ja podejmę jeszcze w czerwcu drugą próbę, będziem modzić z Glodim