Strona 2 z 2

: ndz 29 kwie 2012, 08:56:25
autor: JokerNH
Tyle że mówimy też o silniku D13B2 a nie tylko o D15B3 chciałbym zwrócić uwagę :P

: wt 01 maja 2012, 21:57:12
autor: EjDrian0
Ja z mojej strony dodam że 95 V-Power 20l w zime potrafił
wciągnąć momentalnie - trasa 30 km praca-dom * ok 8 dni.
98 palił mniej albo chciałem wierzyć że tak było.

: wt 01 maja 2012, 22:09:12
autor: JokerNH
najlepiej chyba tankować pospolite 95 jednak i nie cudować ;)

: śr 02 maja 2012, 06:51:45
autor: bartholomew982
nasze hondy są dostosowane do paliwa "ron 91"
lanie 98 lub 99+ octanów nie ma sensu
na przykład paliwa wysokooktanowe stosuje się w samochodach wyścigowych by wyeliminować spalanie stukowe, ze względu na ograniczenie ilości wymian silników w sezonie
to samo się tyczy lania 98 od czasu do czasu żeby przeczyścić układ paliwowy, jak będziemy lali 95 na pewnych stacjach to nic przeczyszczać nie trzeba będzie

: śr 02 maja 2012, 06:59:45
autor: JokerNH
Ok rozumiem wiem tylko że tyle co się dowiadywałem kolega do swojej hanki cały czas leje 98 :P

: śr 02 maja 2012, 09:16:02
autor: grrruby
bartholomew982 pisze:nasze hondy są dostosowane do paliwa "ron 91"
lanie 98 lub 99+ octanów nie ma sensu
na przykład paliwa wysokooktanowe stosuje się w samochodach wyścigowych by wyeliminować spalanie stukowe, ze względu na ograniczenie ilości wymian silników w sezonie
to samo się tyczy lania 98 od czasu do czasu żeby przeczyścić układ paliwowy, jak będziemy lali 95 na pewnych stacjach to nic przeczyszczać nie trzeba będzie
Przykleić, Pogrubić i na główną z tym. Wszystko w temacie, więcej dyskusji nie potrzeba ;)

Joker zaproponuj mu ćwiartkę, objedziesz go na 95 to przestanie ;)

: śr 02 maja 2012, 13:02:27
autor: JokerNH
grrruby , chyba będe musiał tak zrobić bo końca nie widac :P

: śr 02 maja 2012, 13:59:06
autor: Yaca
lanie 98 lub 99+ octanów nie ma sensu
zawsze zalewam 98verva/ultimate bo tak po prostu zaleca producent do C6.. wiec nie uogólniajmy że do wszystkich hond lejemy 95

: śr 02 maja 2012, 14:05:27
autor: JokerNH
nie uogólniamy a kolego mówimy o silniku D13B2 ;)

: śr 02 maja 2012, 15:40:04
autor: bartholomew982
który ja także posiadam w swoim EG3

: śr 02 maja 2012, 15:45:26
autor: JokerNH
ale co posiadasz ?

: śr 02 maja 2012, 15:46:38
autor: młody
raczej mowa jest o paliwie, czy warto wydać więcej tankując tyle samo .. bez względu jaki motor jest w samochodzie

: śr 02 maja 2012, 15:58:55
autor: Ke3oS
Ogólnie z badań nad polskim paliwem wynika że tak naprawde jest bardzo mala rożnica wiec tak naprawde tankujac 98 wyrzucasz kase na osiągi lepsze o 0,1 % :D

: śr 02 maja 2012, 16:15:01
autor: młody
wszystko zależne jest od stacji na jakiej tankujemy, co na danej dolewają .. na jednej 95 będzie miała te same właściwości co na innej 98 .. jaki kraj, takie paliwo.

: śr 02 maja 2012, 16:24:35
autor: JokerNH
i tak nikt mnie nie przekona do 98 :P

: śr 02 maja 2012, 16:29:10
autor: młody
ja nawet nie mam zamiaru, mając hondę lałem 95, nawet nie sprawdzałem różnicy bo po prostu mysle, ze to nie wstyd powiedziec, ze juz od dawna benzyna jest droga .. już nie mówię o 98.

: śr 02 maja 2012, 16:35:17
autor: JokerNH
no dokładnie tak a ceny będą rosły leję bo muszę a leję 95 bo taką leję do wszystkiego ;)

: śr 02 maja 2012, 16:35:46
autor: Grzesieek
Byłem przekonany, że temat jest w kontekście tylko i wyłącznie D13B2... Jeśli jest inaczej to ten temat jest bezsensu z uwagi na skrajnie różne specyfikacje silników.

: śr 02 maja 2012, 16:37:54
autor: JokerNH
dawałem post pod temat d13b2 ale temat się rozwinął ;)