Dymi na wyskokich obrotach

mako0

#21

Post autor: mako0 »

uszczelniacze i pierścienie wymieniałem sam za uszczelniacze dałem 55zł po znajomosci upust tak jak i pierscienie za 175zł ale nie dymi już ani deka :) tlyko dalej mam te pyrkanie i nierówna praca silnika:/ chodiz równo a nagle go tak zerwie i dlaej chodiz dobrze zrywa go tak raz na jakies 20s
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4504
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#22

Post autor: Grzesieek »

mako0, poczytaj o wypadających zapłonach.
chester

#23

Post autor: chester »

siema mam podobny problem;/
jezdzilem na jakims tam oleju poprzednika i silnik bral olej ale nie bylo widac dymu z tylu tak delikatnie z 1l na 4tys km. bylo to nie zauwazalne i nie kopcil tylko raz na naprawde dlugo musialem mu kapnac .Teraqz wymienilem olej na platinum 10w40 polsyntetyk i po dolozeniu troche gazu dymi jak lokomotywa i zauwazalnie ubywa oleju;/ czy tamten jezdzil na mineralnym jakims gęstym ?czy w tak szybkim czasie (po wymianie oleju)poszly uszczelniacze albo zdarly sie pierscienie?
chester

#24

Post autor: chester »

silnik pracuje niesamowicie cicho w sumie po zagrzaniu go do swojej temperatury jazdy jak stane na trawie (co jeszcze bardziej wyglusza)to musze zobaczyc czy jest zgaszony czy odpalony. Chodzi naprawde perfekcyjnie jak nowy a dymi jak wsciekly;/
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#25

Post autor: CYkada »

generalnie czym gęstszy olej tym mniej weźmie, ale tez ma gorsze właściwości smarujące, i odwrotnie, jak wlejesz rzadki olej będzie lepiej smarował, ale może łyknąc więcej.
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4504
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#26

Post autor: Grzesieek »

Może być tak jak sugerowałeś, silnik jeździł na mineralu.
ODPOWIEDZ