D15B - informacje
wersja MX z moich informacji posiadała podwójny elektronicznie sterowany gaźnik a nie DPFI ale być może skośnoocy wypuścili również dual point-aSebi-G pisze:
D15B moc 100km wtrysk paliwa taki sam jak w przypadku D15B2 [oznaczenie nadwozia EG4 MX]
diagnostyka komputerowa samochodów marki Honda i Acura (HDS)
Więc tak:
D15B czyli jak to ktoś mądrze napisał "niedoceniony mniejszy brat B serii"
Występują 3 wersje tego silnika:
D15B z crx czyli 130HP na 2 gaźnikach
D15B v tec z 5gena rynek japoński ecu p08 130HP (czyli takowe mini me z innym wałkiem i podzespołami)
D15B 3 stage v tec (ten co mam ja zapraszam http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,28179.0.html ) czyli 3 etapowy v tec połączenie ekonomi z dynamika, silnik wypuszczony na rynek japoński (jak wszystko co najlepsze).
Pierwsza faza 12v czyli taki v tec e, druga faza 16v, oraz v tec czyli 13HP przy 6800rpm
Naturalnie wszystko na paliwku z japan
Ja swapowałem ten ostatni do mojego eg8, hmm czy było warto... moim zdaniem tak...
teraz silnik chodzi na ecu p28, ze spiętym na stałe 1 vitkiem...
http://www.youtube.com/user/jaroszx tutaj filmiki jak sedanki sie zbiera ( teraz idzie znacznie lepiej co zrobiłem to tajemnica
D15B czyli jak to ktoś mądrze napisał "niedoceniony mniejszy brat B serii"
Występują 3 wersje tego silnika:
D15B z crx czyli 130HP na 2 gaźnikach
D15B v tec z 5gena rynek japoński ecu p08 130HP (czyli takowe mini me z innym wałkiem i podzespołami)
D15B 3 stage v tec (ten co mam ja zapraszam http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,28179.0.html ) czyli 3 etapowy v tec połączenie ekonomi z dynamika, silnik wypuszczony na rynek japoński (jak wszystko co najlepsze).
Pierwsza faza 12v czyli taki v tec e, druga faza 16v, oraz v tec czyli 13HP przy 6800rpm
Naturalnie wszystko na paliwku z japan
Ja swapowałem ten ostatni do mojego eg8, hmm czy było warto... moim zdaniem tak...
teraz silnik chodzi na ecu p28, ze spiętym na stałe 1 vitkiem...
http://www.youtube.com/user/jaroszx tutaj filmiki jak sedanki sie zbiera ( teraz idzie znacznie lepiej co zrobiłem to tajemnica
co osoba to inna teoriajarosz pisze:Występują 3 wersje tego silnika:
oznaczenia jak ETi, MX, VTi itp. oznaczały specyfikacje silnika - na poprzedniej stronie widnieje link zamieszczony przez jednego forumowicza
wersja MX ma 100-101 KM i takie CRX-y wychodziły
130 KM ma wyłącznie wersja z Vitkiem
diagnostyka komputerowa samochodów marki Honda i Acura (HDS)