D15B - informacje

Serce samochodu niedomaga ?
Chaoz

#21

Post autor: Chaoz »

Wystepowaly tez w JDM solkach VXI .
Andrew
Żółtodziób
Posty: 13
Rejestracja: wt 09 gru 2008, 17:56:16
Lokalizacja: Polska

#22

Post autor: Andrew »

Sebi-G pisze:
D15B moc 100km wtrysk paliwa taki sam jak w przypadku D15B2 [oznaczenie nadwozia EG4 MX]
:happy: wersja MX z moich informacji posiadała podwójny elektronicznie sterowany gaźnik a nie DPFI ale być może skośnoocy wypuścili również dual point-a
diagnostyka komputerowa samochodów marki Honda i Acura (HDS)
jarosz

#23

Post autor: jarosz »

Więc tak:
D15B czyli jak to ktoś mądrze napisał "niedoceniony mniejszy brat B serii"

Występują 3 wersje tego silnika:
D15B z crx czyli 130HP na 2 gaźnikach
D15B v tec z 5gena rynek japoński ecu p08 130HP (czyli takowe mini me z innym wałkiem i podzespołami)
D15B 3 stage v tec (ten co mam ja :king: zapraszam http://www.honda.gda.pl/smf/index.php/topic,28179.0.html ) czyli 3 etapowy v tec połączenie ekonomi z dynamika, silnik wypuszczony na rynek japoński (jak wszystko co najlepsze).

Pierwsza faza 12v czyli taki v tec e, druga faza 16v, oraz v tec czyli 13HP przy 6800rpm

Naturalnie wszystko na paliwku z japan :)

Ja swapowałem ten ostatni do mojego eg8, hmm czy było warto... moim zdaniem tak...
teraz silnik chodzi na ecu p28, ze spiętym na stałe 1 vitkiem...

http://www.youtube.com/user/jaroszx tutaj filmiki jak sedanki sie zbiera ( teraz idzie znacznie lepiej co zrobiłem to tajemnica :)
Andrew
Żółtodziób
Posty: 13
Rejestracja: wt 09 gru 2008, 17:56:16
Lokalizacja: Polska

#24

Post autor: Andrew »

jarosz pisze:Występują 3 wersje tego silnika:
co osoba to inna teoria :bangin:
oznaczenia jak ETi, MX, VTi itp. oznaczały specyfikacje silnika - na poprzedniej stronie widnieje link zamieszczony przez jednego forumowicza :D

wersja MX ma 100-101 KM i takie CRX-y wychodziły
130 KM ma wyłącznie wersja z Vitkiem
diagnostyka komputerowa samochodów marki Honda i Acura (HDS)
jarosz

#25

Post autor: jarosz »

No jak wystąpiły 3 wersje silnika z oznaczeniem d15b
jeden z crx z oraz ferio mx czyli 2 gaźniki 106hp (poprawiam mój poprzedni post)
drugi d15b z vitkiem 130hp z civica vti eg4 oraz vti eg8
trzeci d15b 3stage v tec z ferio vi oraz z ek3 vti
ODPOWIEDZ