V max
Grzybohun94, jakie masz koła w hondzie?
zasada jest taka że licznik nie może pokazywać mniej niż się jedzie, i tak jest w przepisach o ile dobrze pamiętam.
licznik może też pprzekłamywać do 10% prędkości, tak że przy licznikowym 100km/h możesz mieć faktyczne 90km/h, a przy licznikowych 200km/h możesz mieć faktyczne 180km/h
u ciebie jest to w granicy błędu
zasada jest taka że licznik nie może pokazywać mniej niż się jedzie, i tak jest w przepisach o ile dobrze pamiętam.
licznik może też pprzekłamywać do 10% prędkości, tak że przy licznikowym 100km/h możesz mieć faktyczne 90km/h, a przy licznikowych 200km/h możesz mieć faktyczne 180km/h
u ciebie jest to w granicy błędu
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
nieważne, takie wskazania są normalnie, różnica między prędkością faktyczną a licznikową rośnie proporcjonalnie a nie o stałą wartość, wiadomo że jeśli przy 100km/h licznik wskazuje 110km/h to przy 200km/h licznik wskazuje 220km/h.
A Grzybek, Ciebie te wartości w sumie internesować nie powinny, nigdzie w Polsce nie jeździ się taką prędkością a dla naszych hond powinien być ustawiony ogranicznik przy 170km/h
A Grzybek, Ciebie te wartości w sumie internesować nie powinny, nigdzie w Polsce nie jeździ się taką prędkością a dla naszych hond powinien być ustawiony ogranicznik przy 170km/h
- K23
- Natchniony
- Posty: 2914
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
Pisałem o tym stronę temu, ale widać jeszcze trzeba tłumaczyć.gruszecky pisze:nieważne, takie wskazania są normalnie, różnica między prędkością faktyczną a licznikową rośnie proporcjonalnie a nie o stałą wartość, wiadomo że jeśli przy 100km/h licznik wskazuje 110km/h to przy 200km/h licznik wskazuje 220km/h.
Nieno co Ty, taki kaganiec robić? Wtedy podstawowym modem w d13 byłoby zdjęcie ograniczenia prędkości, bo po założeniu do gaźnika nieodgrodzonego stożka trzeba jeździć 200 w cztery osoby, a nie mulić prawym pasem 170. :laugh:gruszecky pisze: A Grzybek, Ciebie te wartości w sumie internesować nie powinny, nigdzie w Polsce nie jeździ się taką prędkością a dla naszych hond powinien być ustawiony ogranicznik przy 170km/h
-
- Berbeć
- Posty: 46
- Rejestracja: pn 17 mar 2014, 07:49:16
- Lokalizacja: Skierniewice
- Wiek: 31
Ja swoja drzymordką zamknąłem licznik +-250km/h i jeszcze dałoby radę te 10km wydusić, ale to już do odcinki zapewne ;P ale to tylko licznikowo
a jak miałem d13B2 odblokowane to 175km/h we 3 osoby i dalej już nie chciała iść ,można było dusić mówić jedź jedź ,a i tak by nic to nie dało:P czyli było JDM bo 180km/h nie przekroczyła:P
a jak miałem d13B2 odblokowane to 175km/h we 3 osoby i dalej już nie chciała iść ,można było dusić mówić jedź jedź ,a i tak by nic to nie dało:P czyli było JDM bo 180km/h nie przekroczyła:P
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
Trasa Czestochowa - Łódź 1.3 poleciało 190/h, dalej nie chciałem cisnąć bo się bałem, że się rozleci
My Civic 95' HB
viewtopic.php?t=12569
viewtopic.php?t=12569
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
nie od dziś wiadomo że 1,3 to najlepszy silnik.
W ogóle im mniejsza pojemność tym lepiej
W ogóle im mniejsza pojemność tym lepiej
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Dzisiaj na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń prękości 220 licznikowo i trzeba było zwolnić. myśle że z góry na dłuzszym odcinku poszło by jeszcze ciut
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878