Halogeny
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
Do civica to są jeszcze tanie halogeny, bo oryginalne do CRX (nawet nie soczewkowe tylko zwykłe) to koszt ponad 1000pln
Też nie jestem zarobasem więc poszedłem u siebie w made in Thailand, które siedzą jakby były robione pod ten zderzak (ori sa prostokątne):
W sumie te które pokazujecie wlazły by tez do mnie, moje troszkę małe są.
Też nie jestem zarobasem więc poszedłem u siebie w made in Thailand, które siedzą jakby były robione pod ten zderzak (ori sa prostokątne):
W sumie te które pokazujecie wlazły by tez do mnie, moje troszkę małe są.
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
-
- Podwójny As
- Posty: 206
- Rejestracja: pn 13 cze 2011, 20:46:02
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Podwójny As
- Posty: 244
- Rejestracja: wt 03 sie 2010, 20:09:21
- Lokalizacja: Bezwola/Lublin
i o to chodziło chyba opatentuję ten pomysł ;PKondraczek pisze:Nawet fajnie pasują w zderzak, jak by tak to ładnie zrobić to nie było by głupio. A te haluny z BMW nie tylko wyglądają ale też troche świecą
Niestety wyjeżdżam niedługo i nie wiem czy będę miał czas to ogarnąć.
Może ktoś się podejmie realizacji i się podzieli efektami.
instrukcja montazu halogenow;p ziomek z h3m zamontowal
" A więc Halogeny są od BMW E36 sa tak wkurzające ze az miło ale o tym za chwile. Wiązka jest położona porządnie lecz halogeny to była próba i spodziewałem się ze mogę coś skopać tak też się stało ale nie przejmuje się bo gdy wyleci ten zderzak i będę chciał zakładać nowy to kupie nowe halogeny majątku mnie nie kosztowały bo 70zl z przesyłką. Napisze malutki poradnik w razie gdyby ktoś chciał sie bawić w to samemu H3M
Rzeczy potrzebne:
1.Przekaźnik samochodowy 12v 30/40A + podstawka
2. Dwie podstawki pod bezpieczniki płytkowe na kablu + dwa bezpieczniki 5A i 15A
3. konektory żeńskie
4. kabel o średnicy takiej jak mamy przy kostce zegarka najlepiej 5m
5. kabel o średnicy większej (ja użyłem kabla głośnikowego) do napięcia pod halogeny.
6. konektory oczkowe
ogólnie wygląda to tak :
zaczynamy od wiązki. Ja sam używałem prostego schematu :
najpierw zacząłem od kabla zasilającego idącego przez przełącznik. znalazłem stały "+" od centralnego zamka potem poszła podstawka na bezpiecznik 5A do przełącznika i z przełącznika do przekaźnika od przekaźnika idzie masa czyli jeden obwód miałem szybko zamknięty, nazwijmy go małym obwodem.
Jako przełącznik posłużył mi włącznik wycieraczki tylnej. jako ze nie miałem kostki zastosowałem konektory żeńskie.
W obwodzie dużym robimy podobnie bierzemy konektor oczkowy na kabel i przykręcamy go do klemy "+" akumulatora na kablu dajemy bezpiecznik 25A potem do przekaźnika, od przekaźnika do "+" halogenów potem zostaje już tylko od halogenów podłączyć masę i znowu pomocne okazały sie konektory oczkowe.
Co do instalacji halogenów w zderzaku to maja one ramkę montażową która po prostu jest nie wypałem i zaczep na którym sie trzyma ramka pęka. musiałem zalać to poksyliną tak samo przykleiłem ramkę do zderzaka bo na śrubki ciężko jest ustawić halogen na odpowiedniej pozycji. co do wycięcia otworów trzeba uważać żeby nie wyciąć za dużo z jednej strony tak mi sie stało i tak sobie to wygląda.
Jak już wspominałem halogeny bedą zmieniane z zderzakiem w przyszłości. w sumie to wszystko az tak wielka filozofia to nie jest a efekt jak dla mnie calkiem przyjemny
pozdrawiam Kropas "
" A więc Halogeny są od BMW E36 sa tak wkurzające ze az miło ale o tym za chwile. Wiązka jest położona porządnie lecz halogeny to była próba i spodziewałem się ze mogę coś skopać tak też się stało ale nie przejmuje się bo gdy wyleci ten zderzak i będę chciał zakładać nowy to kupie nowe halogeny majątku mnie nie kosztowały bo 70zl z przesyłką. Napisze malutki poradnik w razie gdyby ktoś chciał sie bawić w to samemu H3M
Rzeczy potrzebne:
1.Przekaźnik samochodowy 12v 30/40A + podstawka
2. Dwie podstawki pod bezpieczniki płytkowe na kablu + dwa bezpieczniki 5A i 15A
3. konektory żeńskie
4. kabel o średnicy takiej jak mamy przy kostce zegarka najlepiej 5m
5. kabel o średnicy większej (ja użyłem kabla głośnikowego) do napięcia pod halogeny.
6. konektory oczkowe
ogólnie wygląda to tak :
zaczynamy od wiązki. Ja sam używałem prostego schematu :
najpierw zacząłem od kabla zasilającego idącego przez przełącznik. znalazłem stały "+" od centralnego zamka potem poszła podstawka na bezpiecznik 5A do przełącznika i z przełącznika do przekaźnika od przekaźnika idzie masa czyli jeden obwód miałem szybko zamknięty, nazwijmy go małym obwodem.
Jako przełącznik posłużył mi włącznik wycieraczki tylnej. jako ze nie miałem kostki zastosowałem konektory żeńskie.
W obwodzie dużym robimy podobnie bierzemy konektor oczkowy na kabel i przykręcamy go do klemy "+" akumulatora na kablu dajemy bezpiecznik 25A potem do przekaźnika, od przekaźnika do "+" halogenów potem zostaje już tylko od halogenów podłączyć masę i znowu pomocne okazały sie konektory oczkowe.
Co do instalacji halogenów w zderzaku to maja one ramkę montażową która po prostu jest nie wypałem i zaczep na którym sie trzyma ramka pęka. musiałem zalać to poksyliną tak samo przykleiłem ramkę do zderzaka bo na śrubki ciężko jest ustawić halogen na odpowiedniej pozycji. co do wycięcia otworów trzeba uważać żeby nie wyciąć za dużo z jednej strony tak mi sie stało i tak sobie to wygląda.
Jak już wspominałem halogeny bedą zmieniane z zderzakiem w przyszłości. w sumie to wszystko az tak wielka filozofia to nie jest a efekt jak dla mnie calkiem przyjemny
pozdrawiam Kropas "
-
- Berbeć
- Posty: 32
- Rejestracja: pn 23 sie 2010, 22:01:48
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt: