Szynke danke troszkę ją zaniedbałemjarosz, niezła stronka, widzę że polubiłeś Hankę:] oby tak dalej a nie że sprzedasz ją bo się coś odwidzi
Spirsu swap napędu w kupie sedanie hb niczym się nie różni...
airtuna pisze:Dzień dobry Jest taka kwestia, że to nie jest full awd tylko coś na kształt haldexu. Więc tak naprawdę w większości przypadków nie odczuje się raczej różnicy...a na pewno nie zrobi to z civica subaru:) tak pomyślałem, że dodam coś od siebie i rozpocznę przygodę na forum Pozdrawiam
Racja pewnie jakaś jest. Chociaż sam jestem ciekaw takiego porównania gdzieś na ulicy. Niby napęd ze sprzęgłem hydrokinetycznym takim jak w RTSi daje "kopa" przy starcie ale ciekaw jestem jak to się wszystko w warunkach bojowych sprawdza. Odbiegając...po co startować z nimi na równi jak fajniej by było ich zostawić za sobą:D I żeby nie było, że jestem na nie RTSi...też na to choruje od czasu do czasu, szczególnie jak zobaczyłem na necie crx-y na bebechach shuttle albo crv:)No nie zrobi to z civa subaru ale mając taki bajer jak 4x4 w Bserii zaturbionej, moze porobić trochę zamieszania startując na równi z subaryną wrx sti np
Zbiornik paliwa z RTSI nie do końca pasuje pod podłogę w przednionapędowych modelach. W jednym z aut udało mi się go "wcisnąć" lecz wymagało to podcięcia kilku elementów w podłodze pod kanapą a i tak trochę wisiał za nisko.HakerPL1 pisze:odgrzewam kotleta sprzed roku ponieważ tak się zastanawiam i myślę jak by to było zamontować takie coś do eg4.
teoretycznie potrzebowałbym skrzynię z wyjściem reduktora, dyferencjał tylny, półosie tylne, wahacze tylne z piastami z RSTi, wał napędowy, zbiornik paliwa z RSTi i tyle czy o czymś zapomniałem?
jak wygląda sprawa z elektroniką? czy wszystko jest sterowane mechanicznie w tym ustrojstwie?
jak wyglądają wahacze z RSTi i czy teoretycznie podpasują do eg4?
Niekoniecznie, w pierwszym moim 4x4 zrobiłem to przerabiając seryjną, choć teraz twierdzę że na belce z Shuttle jest to łatwiejsze do zrobienia i lepiej się sprawdza bo można ją sobie ustawić tak żeby wahacze dolne poprzeczne nie pracowały pod kątem który wymusi zmiana wahaczy wzdłużnych i przesunięcie do tyłu punktów ich mocowania.Chmura pisze:Belka pod dyfer jest potrzebna jeszcze.