wymiana przewodów hamulcowych

hubcio87
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: ndz 08 maja 2011, 22:24:09
Lokalizacja: Warszawa

wymiana przewodów hamulcowych

#1

Post autor: hubcio87 »

Witam, jak w temacie, potrzebuję wymienić w moim hatchbacku (d13b2), bez abs, przewód hamulcowy tylnego prawego koła. W sumie to mało co dziś dobrego dzwona nie miałem bo uciekł mi nagle cały płyn. Zlokalizowałem pękniecie - znajduje sie na miedzianym przewodzie, około 3 cm od łączenia z elastykiem. I teraz najlepsze... W którym miejscu łączy się z pompą i jak drogi on może być bo na alledrogo nie moge go znaleźć. P.S. - nie zlokalizowałem gwintowanego łączenia przewodów metalowych z elastycznymi od tylnych kół.. Czy możliwe jest aby były poprostu naciągnięte i jakoś zlepione?? Bo tak to u mnie wygląda :( Jutro podeśle foty tego
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#2

Post autor: CYkada »

on nie idzie bezposrednio do pompy, tylko do korektora siły hamowania, on jest na scianie grodziowej, tak troche po lewej, takie przewody się dorabia.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#3

Post autor: ceelx »

ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
hubcio87
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: ndz 08 maja 2011, 22:24:09
Lokalizacja: Warszawa

#4

Post autor: hubcio87 »

wiec najlepiej byloby dobierac? gwintowac czesc starego przewodu itd?
griszka
Żółtodziób
Posty: 14
Rejestracja: sob 27 lis 2010, 10:40:01
Lokalizacja: Wołowice

#5

Post autor: griszka »

Nailepiej wymienić przewód na nowy. wy krecic stary i zanieśc go do gości którzy dorabiaja bedziesz miał miedziany z nowymi koncówkami, dorobienie przewodu nie jest drogi.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#6

Post autor: ceelx »

czy wy macie problemy z mysleniem ?? :bored:
wyslalem gotowy link.
dobierasz przewod ten ktory ci pasuje, w woim przypadku TP bedzie oznaczony, idziesz do sklepu i go kupujesz. podpowiem ci ze to nr WP118.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
hubcio87
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: ndz 08 maja 2011, 22:24:09
Lokalizacja: Warszawa

#7

Post autor: hubcio87 »

no właśnie chodziło mi o ten długi, co przez samochód sie ciągnie :dry: (CL, CP). Pęknięcie jest przy końcu tego długiego, jak już wspomniałem nie widać tam łączenia na gwint. A i problemem jest dla mnie ustalenie który to który przy serwie.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#8

Post autor: ceelx »

wszystkie przewody sa na polaczenia gwintowane ze zlaczkami z116
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
hubcio87
Pełnoprawny User
Posty: 50
Rejestracja: ndz 08 maja 2011, 22:24:09
Lokalizacja: Warszawa

#9

Post autor: hubcio87 »

http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=przewody_ham jakas instrukcja jest, przewody centralne kosztują po około 40-50 zł, ale samemu to od cholery roboty. Może sie uda. Dzięki za pomoc.
ODPOWIEDZ