fele 17"?

wygląd zewnętrzny, tuning wizualny itd
andrewosw91
Pełnoprawny User
Posty: 98
Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
Lokalizacja: Oświęcim

fele 17"?

#1

Post autor: andrewosw91 »

Ktoś z was posadził EG3 na felach 17" profil 40? Bardzo mi podniesie samochód? Będę musiał obniżać?
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4531
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#2

Post autor: Grzesieek »

poważnie chcesz to zrobić? :wstyd:
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#3

Post autor: CYkada »

jesli dobierzesz wielkiosc kola dlaczego ma sie podwyzszyc?

po drugie, jajko na seryjnym zawiasie + 17 bedzie karykaruralnie wygląda...

po 3, eg3 na 17 slabo to widze, ledwo uciągnie....
Awatar użytkownika
grrruby
Nałogowiec
Posty: 837
Rejestracja: sob 19 lut 2011, 00:49:19
Lokalizacja: Gorlice/Rzeszów

#4

Post autor: grrruby »

po 4 powodzenia na koleinach...

po 5 ... i na dziurach :P
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#5

Post autor: CYkada »

na 17 jeszcze da sie jakos jezdzic masz tylko 5 profilu mniej niz na 16, ale nie w eg3
andrewosw91
Pełnoprawny User
Posty: 98
Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
Lokalizacja: Oświęcim

#6

Post autor: andrewosw91 »

no to kicha...
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#7

Post autor: CYkada »

17" za ciężkie fele do eg3, zamuli juz zamulona auto, zwazając ze seryjnie byly 13", wiekszych niz 15" bym nie zakładał...
jdmmm

#8

Post autor: jdmmm »

Moj kumpel mial załozone 17 w del solce na glebie i po skreceniu przednich kol miedzy opone a blotnik nie miescila sie karta bankomatowa a kolem nie dalo sie skrecic do konca bo tarlo jak cholera jazda na tym zestawie to koszmar chyba ze zamierzasz nie przekraczac 60 km i uwazac na wszystkie nierownosci na drodze to wtedy jeszcze jakosc dasz rade ale nie polecam
andrewosw91
Pełnoprawny User
Posty: 98
Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
Lokalizacja: Oświęcim

#9

Post autor: andrewosw91 »

skoro tak sprawa wygląda to trudno założę 15" na profilu 55 50
Awatar użytkownika
Sopel_XL
Pełnoprawny User
Posty: 54
Rejestracja: wt 25 sty 2011, 11:51:47
Lokalizacja: Warszawa

#10

Post autor: Sopel_XL »

Aż takie problemy są z 17?

Zamulają samochod???

Ja myslalem nad 205/40/17...
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#11

Post autor: młody »

nie chodzi o samą felge, że z nią problemy tylko w eg3 z tą jednostką napędową po prostu domuli to auto
CYkada pisze:17" za ciężkie fele do eg3
dokładnie, 16" to jest dużo jak na eg3, 15" tak akurat jako max
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#12

Post autor: CYkada »

jdmmm pisze:Moj kumpel mial załozone 17 w del solce na glebie i po skreceniu przednich kol miedzy opone a blotnik nie miescila sie karta bankomatowa a kolem nie dalo sie skrecic do konca bo tarlo jak cholera jazda na tym zestawie to koszmar chyba ze zamierzasz nie przekraczac 60 km i uwazac na wszystkie nierownosci na drodze to wtedy jeszcze jakosc dasz rade ale nie polecam
zalozył za szeroką fale albo z za małym et, generalnie 17" mozna miec bez problemu w civikach i solkach, kwestia zeby byly dobrze dobrane...

tutaj chodzi raczej o ciężar 17" z oponami, to za cieżki alus jak na 75koni i maly moment, ja jak w golfie zmieniałem z 15 na 17 to czułem ze auto jest bardziej ospałe, a co bedzie w d13...
andrewosw91 pisze:założę 15" na profilu 55 50
195/50/15 optymana opona do civika, na 55 bedzie balon..
Skrzati
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: pt 29 paź 2010, 12:45:16
Lokalizacja: Świdnica

#13

Post autor: Skrzati »

Mam zalozona 17" fele i jakos daje rade a glebe tez mam -45 wiec mowie ze nic nie obciera i jest gitara opona 205/40/17 i et felgi 38 i jak dla Mnie jest gitara;)
^^Dałem jej wolną wolę. Wsiadła do BMW. Teraz Ona ze swoim chłopcem widzi tylko moje tylnie lampy.
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#14

Post autor: młody »

a teraz zmień na 15stki na normalnej oponie i zobaczysz różnice.
wuPiotrek
Żółtodziób
Posty: 6
Rejestracja: pt 13 maja 2011, 12:17:34
Lokalizacja: Latowicz

#15

Post autor: wuPiotrek »

załóż sobie teraz zwykłe wąskie 13 i sie przejedz (jesli masz 1.3), zobaczysz dwukrotny przyrost mocy :] ja po zmianie z alu 15 195/50 na 13stki na stali widzialem masakryczna roznice w mocy ktorej i tak jest za mało ;)
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#16

Post autor: młody »

no nie przesadzajmy, że z 15 na 13 znow tak sie to odczuje, 15stki to jest takie no niby max, ale jest optymalnie co do jazdy, ale jeśli chodzi o 17" to jest duzo za duzo
elPresidente

#17

Post autor: elPresidente »

Ja mam w sedanie 15' 195/50 i przy glebie -45 wygladaja zajebiaszczo. 16' dałyby radę ale 17 to już przesada. A na naszych 'gładkich' drogach takie 17' na baaardzo niskim profilu pewnie częściej były by na prostowaniu niż na aucie. Ale dać się da :D
ODPOWIEDZ