Bzdury gadasz z tym kluczykiem jest to na bank coś wyrobione bo nie powinno się dać wyciągnąć kluczyka ze stacyjki przy zapalonym silniku. Podobnie mogę powiedzieć że mam super uniwersalny kluczyk bo otwieram z 3 auta znajomych a tan naprawdę mają wyrobione bębenki w zamkach i ot to cała magia czarodziejskiego kluczyka pryska... Kolejna sprawa na USA wychodziły również czarne wnętrza. Nie zawsze jest fotel na jednym pałąku patrz wersje z D16Z9.
Od siebie dodam że na USA/Canada wychodziły również patenty z przyciskiem na boczku drzwiowym którym steruje się centralny zamek nie wspomnę o tweeterach w boczkach. Typowe jest również brak loty na klapie i zamiast niej mamy trzecie światło stopu w półce
Civic Coupe różnice między wersją europejską, a amerykańską
nie koniecznie protec musi miec wszystko. mam koleszke ktory ma proteca i ma golasa bez niczego nie ma klimy elektryki ale carbony i nizsza zawieche ma ;PThe Player pisze:Masz napis Honda od America bo każda Coupeta była robiona w Ameryce Północnej (w Kanadzie na USA, w USA na Europę i bodajże Japonię). Jest to niby Pro-tec? Czemu niby? Ma gałkę MOMO, carbony, sprężyny -30mm czy -40mm (już nie pamiętam), naklejki, pełna opcja z klimą?