zawieszenie z crx ed do civica eg

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
glibo

zawieszenie z crx ed do civica eg

#1

Post autor: glibo »

1.o ile siadzie civic jak zaloze sprezyny + amortyzatory z crx ed9(-60mm)
2.wahacze tylne z ed9 podejda do eg/ej??
BARY
Obeznany
Posty: 110
Rejestracja: czw 17 wrz 2009, 21:52:59
Lokalizacja: Kwidzyn

#2

Post autor: BARY »

kiedys porownywalem wachacze tylne i troche sie roznia na moje oko otworami, zagieciami ... co do amorow jesli je zalozysz to siadze wiecej niz na gwincie i nie wiem czy nie bedzie za mocno obcierac ... kiedys jak koles zrobil analogicznie na odwrot i zalozyl do ed amory od eg to auto podnioslo sie o okolo 8 cm ... nie dam sobie uciac reki za te info bo wachacze porownywalem dawno a koles z amorami mogl cos spartaczyc ...
gvader

#3

Post autor: gvader »

Znajomek zakladal do EG springi na przod od Rexa ED. W Rexie springi mialy obnizac o 30mm, a EG siadlo jakies 50-60mm.
glibo

#4

Post autor: glibo »

dzis zalozylem do swojej eh2 seryjne amorki + seryjne sprezyny z ed9 i auto siadlo -25mm.twardosc bez zmian.
zrobilem zdjecie jak wyglada seryjny amorek od ed9 i eh2
Obrazek

a tu porownanie
seria eh2 -> seria ed9 -> koni -60 ed9
Obrazek

na dniach zaloze zawias -60 od ed9 i zobacze ile bedzie nizej :ok:
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#5

Post autor: CYkada »

amor od 4 gena jest o 3cm krótszy, tyle
glibo pisze:na dniach zaloze zawias -60 od ed9 i zobacze ile bedzie nizej :ok:
bedziesz mial ok - 10 cm...
arturwwa
Obeznany
Posty: 144
Rejestracja: sob 09 maja 2009, 11:22:10
Lokalizacja: warszawa

#6

Post autor: arturwwa »

a jak jest z widelkami? ten od 5gen pasuja idealnie do amortyzatorow z 4? wkladam do siebie koni sport do 4gena + coiloversy i bardzo chcialbym wykorzystac wlasnie to, ze amortyzator do 4g jest krotszy i ma mniejszy skok.
BARY
Obeznany
Posty: 110
Rejestracja: czw 17 wrz 2009, 21:52:59
Lokalizacja: Kwidzyn

#7

Post autor: BARY »

jak zalozysz ten zawias daj jakies zdejcia itp bo to moze byc calkiem ciekawy patent ;)
arturwwa
Obeznany
Posty: 144
Rejestracja: sob 09 maja 2009, 11:22:10
Lokalizacja: warszawa

#8

Post autor: arturwwa »

POLAMER pisze:Paczka w drodze do odbiorcy
^^ niebawem!
glibo

#9

Post autor: glibo »

arturwwa pisze:a jak jest z widelkami? ten od 5gen pasuja idealnie do amortyzatorow z 4? wkladam do siebie koni sport do 4gena + coiloversy i bardzo chcialbym wykorzystac wlasnie to, ze amortyzator do 4g jest krotszy i ma mniejszy skok.
widelki wkladasz od 4g wszystko idealnie pasuje i masz mniejszy skok:D
arturwwa
Obeznany
Posty: 144
Rejestracja: sob 09 maja 2009, 11:22:10
Lokalizacja: warszawa

#10

Post autor: arturwwa »

ah, czyli widelki od 4g i 5g sie roznia?
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#11

Post autor: CYkada »

jest chyba minimalna róznica w średnicy widełek, jak mialem gwint od 4gena to w przednie widełki miedzy amor a widełki miałem włożone takie "C" z cieniutkiej blaszki 0,costam milimetra, tylko niewiem czy to byl kogos wymysl czy producenta, bo razem z gwintem to dostalem, ale raczej jakis custom...
Newiem czy nie wystarczy scisnąc na fest widelek, jak nie styknie mozna podpilowac milimert ta szparkę...
glibo

#12

Post autor: glibo »

tak widelki od sie roznia chodz czasem w 5genie byly takie jak w 4-tej.
ogolnie potrzebujesz widelek z literka H a nie V:)

dzis zalozylem zawias z crx(60/50chyba) i tak wyszlo przod siadl -80 tyl -50
[Obrazek
Obrazek
...jest
Obrazek
Obrazek

tak siedzi civic
Obrazek
a tak siedzial crx na tym samym zawiasie
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 03 kwie 2011, 13:46:32 przez glibo, łącznie zmieniany 2 razy.
arturwwa
Obeznany
Posty: 144
Rejestracja: sob 09 maja 2009, 11:22:10
Lokalizacja: warszawa

#13

Post autor: arturwwa »

super siedzi! rozumiem spring i amor oem?
CYkada
Nałogowiec
Posty: 820
Rejestracja: sob 22 maja 2010, 22:53:50
Lokalizacja: poznan

#14

Post autor: CYkada »

wywnioskowalem po focie i potym co napisal ze nie seria, tylko jakis tuning
glibo

#15

Post autor: glibo »

tak jest to koni i wygladalo na osadzenie ok 60.na zawieszeniu seryjnym z rexa siadl -25
glibo

#16

Post autor: glibo »

koni+ sprezyny -35 i civic tak siedzi.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.usObrazek

Uploaded with ImageShack.us
Grochu
Podwójny As
Posty: 202
Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 22:31:20
Lokalizacja: Ostrzeszów

#17

Post autor: Grochu »

oszzzzzzzzz jest grubo - pytanie jak z zachowaniem na drodze bedzie w sensie dziury, progi itd :P bo na gwincie idzie podniesc a tutaj kiepsko z tym raczej bedzie :/
glibo

#18

Post autor: glibo »

narazie jezdze i ani razu mi nie dobilo po progach przejezdza sie normalnie
a zrobie nie dlugo rowki i bede mial ala koni kit od -10 do +30mm od tego stanu
Grochu
Podwójny As
Posty: 202
Rejestracja: czw 09 wrz 2010, 22:31:20
Lokalizacja: Ostrzeszów

#19

Post autor: Grochu »

ostra rzezba za niewielka kase ! gratuluje uporu i checi-mi by sie nie chcialo :P
kott

#20

Post autor: kott »

Niezła gleba :D a co do wahaczy... jak robiłem swapa hebli to na tył poszły wzdłużne właśnie od ed9 i wszystko ok... tylko linki od ręcznego są za krótkie ale trafiły się od mb :) potem zachciało mi się staba od eg5 to i poprzeczne wrzuciłem od ed... wszystko podchodzi bez większego problemu i nawet geometria wyszła całkiem nieźle ;)
ODPOWIEDZ