Swap D15B7 > D15Z6

Serce samochodu niedomaga ?
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

Swap D15B7 > D15Z6

#1

Post autor: Tiger »

Witam.
Chcialbym sie dowiedziec co trzeba zrobic/kupic zeby taki swap zrobic jak wiadomo d15b7 to obd1 a d15z6 to obd2 co trzeba dokladnie z wiazka przerobic? komputer bedzie P28 i tu pytanie czy lepiej wsadzic "czyste" d15z6 czy moze odrazu zrobic mini me na d16y8 lub przeswapowac walek + klawiature od d16y8?? z czym bedzie mniej problemow?

prosze jesli jest to mozliwe o dokladna instrukcje bo zabieram sie do tego ze znajomym a on ma tylko doswiadczenie w swapowaniu 200SX(sam swap nie jest problemem bardziej chodzi o podlaczenie vtec i wiazke) :P wiec chodzi mi o taki troche "MANUAL"


ps. Prosze o wstrzymanie komentarzy typu "nie oplaca sie tego swapa robic" jestem zdecydowany tylko brak mi dokladnej wiedzy


ps2. szukalem info na temat tego swapa ale nie znalazlem jednego konkretnego tematu

z gory dzieki za odp pozdrawiam
Do you ever question your life?
Do you ever wonder why?
Do you ever see in your dreams...
Obrazek
RAFALqp
Żółtodziób
Posty: 11
Rejestracja: śr 29 wrz 2010, 21:19:46
Lokalizacja: Grudziądz

#2

Post autor: RAFALqp »

mini-me :donatello:
Honda a été, est et sera.
BARY
Obeznany
Posty: 110
Rejestracja: czw 17 wrz 2009, 21:52:59
Lokalizacja: Kwidzyn

#3

Post autor: BARY »

d15z6 to vtec-e wiec malorozwojowy motor ... chyba lepiej by bylo zabrac sie za zrobienie mini-me a to jest juz opisane ... chyba ze wlasnie zalezy ci na niskim spalaniu a nie mocy ;)
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#4

Post autor: Tiger »

moj silnik bierze juz prawie oleju tyle co benzyny i o to chodzi... a za 700zł mam d15z6 z przebiegiem ok 70tys KM wiec nie zastanawiam sie:) do tego D15Z6 jest bardziej rozwojowy niz D15B7 z tego co sie zdazylem zorientowac;)
Do you ever question your life?
Do you ever wonder why?
Do you ever see in your dreams...
Obrazek
Toki
Podwójny As
Posty: 295
Rejestracja: pt 11 lut 2011, 13:08:46
Lokalizacja: Lublin

#5

Post autor: Toki »

jasne że bardziej rozwojowy :)
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#6

Post autor: Dj Diablo »

no to ile takie d15z6 ma koni??
bolek89
Pełnoprawny User
Posty: 74
Rejestracja: ndz 06 maja 2007, 21:38:42
Lokalizacja: Gdańsk

#7

Post autor: bolek89 »

Sam założyłem taki temat i w nim pisałem:
http://civic5g.pl/printview.php?t=5962& ... a0284f93af
Chcac zostawić komp od d15z6 musisz puszczac dodatkowe wiazki i zabawa z immobilizerem może być. Jak zostawisz kompa od b7 to nie bedziesz mial econa. bo caly eco polega na skrzyni + ze do okreslonych obrotow chodzi na 12 a potem na 16.
ODDAJ 1% PODATKU DLA JULII!
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
bolek89
Pełnoprawny User
Posty: 74
Rejestracja: ndz 06 maja 2007, 21:38:42
Lokalizacja: Gdańsk

#8

Post autor: bolek89 »

115 kucy
ODDAJ 1% PODATKU DLA JULII!
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
Tiger
Forumowy As
Posty: 151
Rejestracja: pn 29 cze 2009, 21:32:39
Lokalizacja: Łódź

#9

Post autor: Tiger »

ale komp p28 bedzie od d16z6 zmappowany :)) czytaj ze zrozumieniem :P


PS. Bolek Twoj temat jakos specjalnie do mojego nie ma odniesienia;/ Ty pytales o Mini Me a ja jak zrobic swapa ktore czesci bede musial na bank wymienic itd
Do you ever question your life?
Do you ever wonder why?
Do you ever see in your dreams...
Obrazek
Aciulek
Potrójny As
Posty: 350
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 15:59:57
Lokalizacja: Łódż

#10

Post autor: Aciulek »

BARY pisze:d15z6 to vtec-e wiec malorozwojowy motor ... chyba lepiej by bylo zabrac sie za zrobienie mini-me a to jest juz opisane ... chyba ze wlasnie zalezy ci na niskim spalaniu a nie mocy ;)
D15Z6 to nie jest vtec-e, tylko normalny vtec z 6gena ek3
pomylilo sie tobie Bary d15z1 :)
Edler

#11

Post autor: Edler »

No właśnie chyba dobrze mówi Bary :)
D15Z6 to vtec-e z 6 gena 115 koni a d15z1 to vtec-e 90 KM, 4 i 5 gen :)
ODPOWIEDZ