Ecu -chip & datalogging

Problemy z prądem.
glibo

Ecu -chip & datalogging

#1

Post autor: glibo »

1.trzeba wgrac inna mape niz seryjna(p06) by mozna korzystac z datalogging?
2.jakim programem mozna zmienic odcinke na zimnym,odcinke ustawic procedure startu,shift light? w cromie mozna ale tylko gdy stworze mape p30 a na innych nie ma takich opcji
3.jest jakis zamiennik epromu 27c256(uv) by mozna kasowac elektrycznie?
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Post autor: Pecado »

1. tak. trzeba podczas "budowania mapy" uzyć pluginu umozliwiajacego właczenie datalogu. tak samo jak uzyc "remove checksum". Nie pamietam jak sie ten plugin do logowania nazywał, ale ma w nazwie chyba cos z "log"

2. W crome mozna zmienic tylko jedna odcinkę (crome jest do kompów na obd1). jest soft do obd0, gdzie mozna miec dwie odcinki, na zimnym i ciepłym. chyba z\nazywa sie turboedit.

3. 29c256 tylko trzeba zrobic przejsciówkę, bo dwie nogi nalezy zamienic miejscami.
glibo

#3

Post autor: glibo »

Pecado pisze:1. tak. trzeba podczas "budowania mapy" uzyć pluginu umozliwiajacego właczenie datalogu. tak samo jak uzyc "remove checksum". Nie pamietam jak sie ten plugin do logowania nazywał, ale ma w nazwie chyba cos z "log"

2. W crome mozna zmienic tylko jedna odcinkę (crome jest do kompów na obd1). jest soft do obd0, gdzie mozna miec dwie odcinki, na zimnym i ciepłym. chyba z\nazywa sie turboedit.

3. 29c256 tylko trzeba zrobic przejsciówkę, bo dwie nogi nalezy zamienic miejscami.
ad.1 chodzi o ,,QUICK DATALOGGER + RPT"??
i jesli buduje mape to musze wybrac nowa mape p30/g lub p72 (na innych nie moge wczytac pluginu shift lightu i datalogger-a) i wpisac watosci dla danego silnika?
mogl bys opisac jak to dokladnie zrobic w cromie?

3.podeslesz mi jakis schemat?
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#4

Post autor: mlynek »

Pecado pisze:29c256 tylko trzeba zrobic przejsciówkę, bo dwie nogi nalezy zamienic miejscami.
jak masz 29c256 w obudowie DIP28 to nie trzeba nic zamieniac, niestety juz nie produkuja tych scalaków w takiej obudowie
a zamieniasz w przypadku 28c256 nogi 1 i 27
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
glibo

#5

Post autor: glibo »

a jakiego programu najlepiej uzywac do dataloggingu w obd1?
i jak przygotowac kosc?
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#6

Post autor: Pecado »

Ja uzywałem Freelog.
Ja robiłem tak : znajdowałem sobie mape "stockową"
Otwierałem nowa P30 i wgrywałem potrzebne pluginy.
nastepnei z oryginalnej zgrywałem dane mapy zapłonu i paliwa. Pamietać trzeba , aby wartosci podcisneinia i rpm sie zgadząły na obu mapacha (oryginalenej i nowej).nastepenie zmieniasz parametry jak odcinka , procedura startowa itp.

Do zebrania danych freelogiem wyłaczyłbym tez o2 sensor.
glibo

#7

Post autor: glibo »

a cromem tez mozna korzystac z dataloggingu? z tego co kojarze to ta opcja jest dostepna dopiero po podlaczeniu kabla ecy-pc i wlaczonym zaplonie?
i wgrywałem potrzebne pluginy.
?
Awatar użytkownika
mlynek
Obeznany
Posty: 115
Rejestracja: czw 15 sty 2009, 18:52:43
Lokalizacja: Mielec

#8

Post autor: mlynek »

glibo pisze:a cromem tez mozna korzystac z dataloggingu?
w darmowej wersji nie można
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
ODPOWIEDZ