Siema
Podejmował się ktoś wymiany szczotek w rozruszniku?
Czy to zabawa opłacalna? Tzn, czy będzie mniej pewne niż zakup działającej używki.
Rozrusznik mam na wierzchu, rozebrany tylko szczotki są tak jakby niedemontowalne i nie wiem jak się za to zabrać.
Z tego co udało mi się zmierzyć to szczotki sa 8x16x... bo długości nie jestem w stanie określić, w manualu jest koło 13? ma ktoś inne/pewniejsze informacje?
Jakieś rady?
Rozrusznik
Dodam od siebie to czego nie znalazłem w necie.
Rozrusznik Magneti Marelli TYP 31200-P1K-E0 lub 31200P1KE0 12V D7RS7 02F5 w hondzie MA8 silnik D14A2. Łożyska na wirniku silnika 28x17x7 i drugie typowe 608. Oba z jednej strony kryte blaszką czyli typu 1Z . Szczotki do tego rozrusznika wymiary 14mm x 6mm długość 14mm są 4sztuki. Nie dostałem szczotek o grubości 6mm tylko 7mm i je spiłowałem papierem ściernym. Dwie szczotki są zgrzane do szczotkotrzymacza a dwie są zaciśnięte taką śmieszną blaszką do uzwojeń stojana. Co ciekawe to te szczotki przy szczotkotrzymaczu były o 2mm mniej zużyte niż te zaciśnięte do stojana. podczas rozkręcania warto mieć smar molibdenowy do przesmarowania kół zębatych.
Rozrusznik Magneti Marelli TYP 31200-P1K-E0 lub 31200P1KE0 12V D7RS7 02F5 w hondzie MA8 silnik D14A2. Łożyska na wirniku silnika 28x17x7 i drugie typowe 608. Oba z jednej strony kryte blaszką czyli typu 1Z . Szczotki do tego rozrusznika wymiary 14mm x 6mm długość 14mm są 4sztuki. Nie dostałem szczotek o grubości 6mm tylko 7mm i je spiłowałem papierem ściernym. Dwie szczotki są zgrzane do szczotkotrzymacza a dwie są zaciśnięte taką śmieszną blaszką do uzwojeń stojana. Co ciekawe to te szczotki przy szczotkotrzymaczu były o 2mm mniej zużyte niż te zaciśnięte do stojana. podczas rozkręcania warto mieć smar molibdenowy do przesmarowania kół zębatych.