Licznik z Prelude Vg w C5g
Licznik z Prelude Vg w C5g
Witam!
Popsułem sobie wskazówki w moim Civicu więc zacząłem zastanawiać się nad zmianą zegarów.
Słyszałem i czytałem o przeszczepach zegarów z liftbacka, integry czy s2000 jednak nie znalazłem żadnych informacji o próbach swapa z preludy.
Jak sądzicie czy jest więcej rzeźby niż w wyżej wymienionych podmianach? czy to w ogole jest możliwe/sensowne?
Chciałbym mieć oryginalne zegary wykorzystując przednią szybkę z oem civ które mam i boczne scianki tylną zaś wycinając, ewentualnie pleksa. Kości na pewno do przerobienia.
Takie mam:
a takie mają być:
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi czy pomysły
Popsułem sobie wskazówki w moim Civicu więc zacząłem zastanawiać się nad zmianą zegarów.
Słyszałem i czytałem o przeszczepach zegarów z liftbacka, integry czy s2000 jednak nie znalazłem żadnych informacji o próbach swapa z preludy.
Jak sądzicie czy jest więcej rzeźby niż w wyżej wymienionych podmianach? czy to w ogole jest możliwe/sensowne?
Chciałbym mieć oryginalne zegary wykorzystując przednią szybkę z oem civ które mam i boczne scianki tylną zaś wycinając, ewentualnie pleksa. Kości na pewno do przerobienia.
Takie mam:
a takie mają być:
Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi czy pomysły
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
Jeśli wymiary zegarów z preludy są nie większe niż obudowa licznika 5gen to pewnie że da się przełożyć. Niestety rzeźby będzie sporo, miałem licznik z civic 6 gen VTI i był nieźle pokrojony.
Widać na zdjęciu że trzeba by wyciąć z licznika od pralki całą tą płaską powierzchnię ze wskaźnikami, później wybebeszyć licznik od 5g i przymierzyć.
czy jest sensowne? jeśli widzą ci się te zegary to tak, mnie jednak nie zachwycają.
Ja niedługo zakładam AP1 S2000:]
Widać na zdjęciu że trzeba by wyciąć z licznika od pralki całą tą płaską powierzchnię ze wskaźnikami, później wybebeszyć licznik od 5g i przymierzyć.
czy jest sensowne? jeśli widzą ci się te zegary to tak, mnie jednak nie zachwycają.
Ja niedługo zakładam AP1 S2000:]
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
Konwertery do prędkości i temperatury będzie mi montował ktoś kto jest obeznany w temacie, konwertery będą zintegrowane w liczniku więc pozostanie mi tylko odpowiednie podpięcie przewodów żeby licznik w pełni działał. Koszt zintegrowania konwerterów to niestety 300PLN ale warto:] ja się nie znam na tyle na elektronice żeby stwierdzić ile takie konwertery kosztują. Wiedza, przerabianie/programowanie kosztują:]CYkada pisze:skąd wezmiesz konwerter zeby zegary w ogóle dzialaly?dj-napster pisze:Ja niedługo zakładam AP1 S2000:]
nie musisz robic tajemnicy bo i tak wiem kto;]dj-napster pisze:
Konwertery do prędkości i temperatury będzie mi montował ktoś kto jest obeznany w temacie, konwertery będą zintegrowane w liczniku więc pozostanie mi tylko odpowiednie podpięcie przewodów żeby licznik w pełni działał. Koszt zintegrowania konwerterów to niestety 300PLN ale warto:] ja się nie znam na tyle na elektronice żeby stwierdzić ile takie konwertery kosztują. Wiedza, przerabianie/programowanie kosztują:]
-
- Podwójny As
- Posty: 236
- Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
- Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
- Kontakt:
znalazłem taki wątek w necie - przełożenie zegarów z integry 94-01 do civic 5gen
http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=8468
nie zagłębiałem się w ten temat ale może się komuś przyda
http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=8468
nie zagłębiałem się w ten temat ale może się komuś przyda