nie mam pojecia jak to jest rozwiazane w przekazniku (skad brzeczyk bierze info o zapalonych swiatlach), ale to czy brzeczyk dziala czy nie, tez jest powiazane z odpowiednim podlaczeniem kabla od otwartych drzwi kierowcy, czyli GRN/BLU
jak dasz rade to zrob fote gniazda w przekazniku (tam gdzie wchodzi kostka o ktorej mowa wyzej)
wycieraczki
Kostka wchodzaca w przekaznik ma kabelki wg Twojje kolejnosci (eudm) i jak widac ostatni kabelek (blu/gre) nie przechodzi w ogole do przekaznika bo nie ma "bolca" w przekazniku.... TO jest seryjny przekaznik z eg4 (d15b2).. zreszta jak juz parokrotnie na roznych forach opisywalem wiazka od eg4 maila identyczny rozkald kabelkow i tez ten ostatni kabelek nie laczy sie z puszka przez brak tegoz bolca.. Any ideas?
dziwny ten przekaznik, nawet schematu nie moge znalezc do niego.
jak by to byl eudm, to nie ma w nim 2 pinow od wycieraczek.
bardziej przypomina usdm bez czujnika zapietych pasow
poprzekladaj kable tak jak na schemacie usdm, a jak to nic nie da, to zmien na jakis inny eudm (normalny eudm ma 5 pinow z prawej strony, tak jak na schemacie od kostki)
jak by to byl eudm, to nie ma w nim 2 pinow od wycieraczek.
bardziej przypomina usdm bez czujnika zapietych pasow
poprzekladaj kable tak jak na schemacie usdm, a jak to nic nie da, to zmien na jakis inny eudm (normalny eudm ma 5 pinow z prawej strony, tak jak na schemacie od kostki)
Ok dzieki za rade.. jasne moge kupic nowy przekaznik.. z tym, ze na 1000% to jest moj oryginalny przekaznik z eg4 i na tym przekazniku wszystko hulalo przed swapem. Swapa robilem wlasnorecznie tzn sam wkaldalem wiazke z d16z6 i wiem ze puszki nie kupowalem innej - tzn to jest moja stara puszka takze.. hmm.. no nic poki co problem w moim przypadku pozostaje nierozwiazywalny, ale dzieki iwlekie za zainteresowanie.