ALTERNATOR
ALTERNATOR
Siemka. W związku z zawyżonym spalaniem podłączyliśmy z kumplem komputer diagnostyczny i okazało się, że lambda mam wporządku, jednak wykorzystanie alternatora przy zgaszonych światłach wyniosło 60-70% :O Przy zaświeconych światłach jest już nawet 90%. Czy ktoś wie co może by nie tak i czy ma to wpływ na spalanie??
podłączę się pod temat.
dziś rano odpaliłem hanke i kontrolka ładowania nie zgasła, no to pogasiłem nawiew, światła i radio, pojechałem jakieś 5-6km, potem kolejne 4km, zgasiłem, odpalił, ale ledwo co, potem kolejne 4km, kontrolka cały czas się świeciła, w międzyczasię jakby mrugała, obrotomierz też co jakiś czas świrował, dojechałem do domu, popukałem w alternator, nic, dalej się świeciła, zgasiłem i już nie zapalę bo bateria padła. Czy to alternator do wymiany czy może coś jeszcze? help me:)
dziś rano odpaliłem hanke i kontrolka ładowania nie zgasła, no to pogasiłem nawiew, światła i radio, pojechałem jakieś 5-6km, potem kolejne 4km, zgasiłem, odpalił, ale ledwo co, potem kolejne 4km, kontrolka cały czas się świeciła, w międzyczasię jakby mrugała, obrotomierz też co jakiś czas świrował, dojechałem do domu, popukałem w alternator, nic, dalej się świeciła, zgasiłem i już nie zapalę bo bateria padła. Czy to alternator do wymiany czy może coś jeszcze? help me:)
NO RACE NO FUN!