witam,
Civic 1,6 VTi 93r.
mam problem z wentylatorem, a raczej z połączeniem czujnika termostatu z wentylatorem. miałem zmienianą skrzynię i gdzieś mi tą wtyczkę wcięło. Gdzie jej szukać, bo za blokiem silnika jej nigdzie nie ma, już zgłupiałem. Jak można ewentualnie podpiąć nowe kabelki, żeby sterowały wentylatorem?
druga sprawa:
mam w kabinie przekaźnik kierunkowskazów (ktoś włożył z VW/Audi) i przy próbie włączenia awaryjnych na początku na liczniku zaświecił się trójkąt na stałe, a później zniknął i już nawet nie słychać samego przekaźnika. gdzie jest bezpiecznik odpowiedzialny za kierunki?
dzięki za pomoc
wentylator i kierunkowskazy nie działają
co do wentylatora, po próbach z miernikiem i zasilaniem doszedłem do:
wentylator jest połączony ze skrzynką bezpieczników przy kielichu do przekaźnika prawego górnego i z tego miejsca 2 nóżki połączone są z termo czujnikiem na termostacie. przedzwoniłem przewody i podłączyłem wentylator bezpośrednio do aku i wszystko działa, ale jak otwiera termostat, to czujnik nie daje w ogóle sygnału i teraz wpadłem na pomysł, że podepnę wentylator z + po zapłonie i po prostu będzie sobie działał. już 2 raz mam problemy z tym czujnikiem i wolę mieć pewność, że działa, bo gotowanie się wody na trasie jest bardzo irytujące.
Mam prośbę, jeśli ktoś ma schemat przerywacza kierunkowskazów, to proszę o wrzucenie.
wentylator jest połączony ze skrzynką bezpieczników przy kielichu do przekaźnika prawego górnego i z tego miejsca 2 nóżki połączone są z termo czujnikiem na termostacie. przedzwoniłem przewody i podłączyłem wentylator bezpośrednio do aku i wszystko działa, ale jak otwiera termostat, to czujnik nie daje w ogóle sygnału i teraz wpadłem na pomysł, że podepnę wentylator z + po zapłonie i po prostu będzie sobie działał. już 2 raz mam problemy z tym czujnikiem i wolę mieć pewność, że działa, bo gotowanie się wody na trasie jest bardzo irytujące.
Mam prośbę, jeśli ktoś ma schemat przerywacza kierunkowskazów, to proszę o wrzucenie.
wiesz co nie wien=m dokładnie jak jest z tymi kerunkami ale jesli niema tego przycisku od awaryjnych to kierunki nie działaja tak było u mnie jak ja odpiełem a wiec pierw załatw normalny włacznik a nie od VW/audi
czujnik jest na termostacie możesz go samemu wymienic tylko pojedz gdzies do warsztatu dodaj symbol silnika i zamów Podpiety jest kostką na termostacie
czujnik jest na termostacie możesz go samemu wymienic tylko pojedz gdzies do warsztatu dodaj symbol silnika i zamów Podpiety jest kostką na termostacie
kierunki naprawiłem. rozebrałem przerywacz i okazało się, że luty na płytce popękały (przegrzał się?) i już działają jak trzeba. za oryginalny chcą u mnie 160zł , a zamienników nie ma na magazynie i nie wiedzą kiedy będą.klosek pisze:wiesz co nie wien=m dokładnie jak jest z tymi kerunkami ale jesli niema tego przycisku od awaryjnych to kierunki nie działaja tak było u mnie jak ja odpiełem a wiec pierw załatw normalny włacznik a nie od VW/audi
czujnik jest na termostacie możesz go samemu wymienic tylko pojedz gdzies do warsztatu dodaj symbol silnika i zamów Podpiety jest kostką na termostacie
co do czujnika na termostacie, to tam jest potrzebny duży klucz, miejsca jest mało i nie chce się wykręcić. podpiąłem plus po zapłonie do plusa z wentylatora i teraz działa zawsze bez obaw, że może nie zadziałać po nagrzaniu płynu. + wziąłem z zegarka