Civic 5gen 1.5 czy 1.6vtec
Civic 5gen 1.5 czy 1.6vtec
Witam jako ze to moj pierwszy post to chcialbym powitac wszystkich serdecznie mam nadzieje ze zagrzeje tu dluzej.
A co do tematu, chce kupic pierwsze swoje autko, i na celowniku mam Civica 5gen 1.5 101KM w Coupe lub w hb 1.6 Vtec. Z tym ze vtec na gazie. Roczniki 93. Roznica cen jest niewielka, drozszy oczywiscie vtec. Z tym ze jak wszyscy wiemy coupe ogolnie sie bardziej podoba. Wiec moje pytanko brzmi co polecicie z tych dwoch zabawek? Z zewnatrz wyglada lepiej 1.6 natomiast w srodku bardzij zadbany wydaje sie coupe. Stan obydwu jest do lekkiego ze tak napisze odnowienia. I odrazu drugie pytanie co do felg, jakich rozmiarow szukac do nich ? Tz oprocz tego ze 100x4 jaka grubosc opon i szerokosc zeby nie ocieraly o nadkola.
Czym dokladniej roznia sie wersje LSI od ESI?
Z gory dzieki za odpowiedzi
A co do tematu, chce kupic pierwsze swoje autko, i na celowniku mam Civica 5gen 1.5 101KM w Coupe lub w hb 1.6 Vtec. Z tym ze vtec na gazie. Roczniki 93. Roznica cen jest niewielka, drozszy oczywiscie vtec. Z tym ze jak wszyscy wiemy coupe ogolnie sie bardziej podoba. Wiec moje pytanko brzmi co polecicie z tych dwoch zabawek? Z zewnatrz wyglada lepiej 1.6 natomiast w srodku bardzij zadbany wydaje sie coupe. Stan obydwu jest do lekkiego ze tak napisze odnowienia. I odrazu drugie pytanie co do felg, jakich rozmiarow szukac do nich ? Tz oprocz tego ze 100x4 jaka grubosc opon i szerokosc zeby nie ocieraly o nadkola.
Czym dokladniej roznia sie wersje LSI od ESI?
Z gory dzieki za odpowiedzi
- dj-napster
- Podwójny As
- Posty: 287
- Rejestracja: pt 12 mar 2010, 14:03:50
- Lokalizacja: Piła -> Krajenka
Co do ceny to nie koniecznie VTEC musi być drogi;]
Jeśli masz kasę na paliwo i chcesz poszaleć to VTEC, jeśli zależy na ekonomii to 1.5
Zazwyczaj jest tak że VTEC przechodziły o wiele większe katusze niż te zwykłe silniki, może się okazać że VTEC będzie pił olej jak głupi a moc znacznie odbiega od serii.
Ja bym brał Coupe, można zrobić później minime i masz szybkie 1.5
Jeśli masz kasę na paliwo i chcesz poszaleć to VTEC, jeśli zależy na ekonomii to 1.5
Zazwyczaj jest tak że VTEC przechodziły o wiele większe katusze niż te zwykłe silniki, może się okazać że VTEC będzie pił olej jak głupi a moc znacznie odbiega od serii.
Ja bym brał Coupe, można zrobić później minime i masz szybkie 1.5
Greg90, Bardziej chodzi tu pytanie o rodzaj użytkowania bo możesz obniżyć za 400 zł samymi sprężynami np JAMEX albo kupić najtańszy gwint z regulacją MTS wtedy wydatek około 1000 PLN no chyba że pokusisz się o zawias TENI wtedy liczysz już ponad 3 500 PLN. Zawsze jeszcze pozostaje alternatywa w postaci używanego zestawu który jak masz szczęście dostaniesz za 1000 PLN
WWW, CMS, CRM, Intranet, Extranet, itd. Co kto potrzebuje.
tak ale nie polecałbym gwintu za 1000zł co to za gwint?
tak samo jest ze springami chciałem kupic jamexy albo mts za 300 zł i później słyszałem ze buda sie buja wolałem dołożyć 200 i kopić cos porządnego wiec z gwintem jest zapewne tak samo jak i z każdym inny produktem, to nie sa buty czy koszulki ze płacisz za firme , płacisz za jakość i trwałość.
tak samo jest ze springami chciałem kupic jamexy albo mts za 300 zł i później słyszałem ze buda sie buja wolałem dołożyć 200 i kopić cos porządnego wiec z gwintem jest zapewne tak samo jak i z każdym inny produktem, to nie sa buty czy koszulki ze płacisz za firme , płacisz za jakość i trwałość.
Fakt ze jest to moj pierwszy samochod, ale z ojcem zawsze bylem przy zakupie i on odrazu mowi ze jezeli sprzedajacy nie zgodzi sie na sprawdzenie auta na stacji diagnostycznej to juz cos ma do ukrycia, oczywiscie ojciec zawsze placil za przeglad. Tak samo ja mam zamiar zrobic i sie okaze co tam jest przy okazji