dymi,bierze olej, swiezo po remacje :(
dymi,bierze olej, swiezo po remacje :(
witam niedawno mialem remat gory silnika uszczelka pod glowica frezowanie i czyszczenie gniazd i zaworow planowanie glowicy uszczelniacze nowe ... po zlozeniu bylo ok przez pare tygodni gdy krecilem do max 3tys potemm jak dostala powyzaej 3 zauwazylem ze olej znika teraz jak dostanie pedal do podlogi to siwy dym zamna jest co sie moglo podziac (jeszcze dziwne stukanie tak jakby zaworki ale to niewina zaworow bobyly ustawiane milion razy!)
-
- Żółtodziób
- Posty: 16
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 17:29:38
Na jakiej podstawie stwierdziłeś że cylindry były w bardzo dobrym stanie? Silniki Dserii mają to do siebie że kompresje trzymają, a pierścieni zgarniających nie ma. Być może uszczelniając góre silnika dobiłeś jego dół... może poprostu wydmuchało uszczelkę bo była zła, albo blok silnika nie był płaski.
czy ktos tutaj wypowiadajacych sie, stosowal w ogole ten np modyfikator + :!:
jak masz po przejechaniu 500km od wymiany oliwy czarno na bagnecietzn ze wydechy przepuszczaja.
jak masz po przejechaniu 500km od wymiany oliwy czarno na bagnecietzn ze wydechy przepuszczaja.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Sprawa jest nader oczywista i nie wiem po co wymyslac. Pierscienie olejowe nie trzymaja i tamtedy ubywa oleju. Nie stosuj zadnych wynalazkow, nie sluchaj o uszczelniaczach(chocby nie wiem jakie gowniane byly to nie uciekaloby tamtedy tyle oleju). Nie spotkalem sie jeszcze w Hondzie(ktora wczesniej dymila i brala olej) zeby objawy ustaly po wymianie samych uszczelniaczy, powiem wiecej-zadko kiedy uszczelniacze puszczaja; zawsze jest to wina pierscieni(w moim przypadku w 7 rozebranych i robionych D seriach puszczaly w znacznie wiekszym stopniu pierscienie niz uszczelniacze).
Swoja droga ciekawi mnie co to za "mechanik" ktory robi remont tylko samej glowicy...
Niestety kolego nie bede CI robil nadziei typu "pewnie nieorginalne uszczelniacze i one puszczaja" lub "zalej jakims tam specyfikiem a silnik bedzie jak nowy", jedynym sposobem na wyeliminowanie dymienia i poboru oleju jest wymiana pierscieni. Olejowe pierscienie w Hondach niestety sa dosc prymitywnie zbudowane i delikatne(w porownaniu z np tymi z VW), praktycznie kazdy silnik Hondy przy przebiegu powyzej 200tys bierze olej i dymi przy katowaniu. Decydujac sie na ingerencje w silnik ZAWSZE robi sie tez pierscienie.
Swoja droga ciekawi mnie co to za "mechanik" ktory robi remont tylko samej glowicy...
Niestety kolego nie bede CI robil nadziei typu "pewnie nieorginalne uszczelniacze i one puszczaja" lub "zalej jakims tam specyfikiem a silnik bedzie jak nowy", jedynym sposobem na wyeliminowanie dymienia i poboru oleju jest wymiana pierscieni. Olejowe pierscienie w Hondach niestety sa dosc prymitywnie zbudowane i delikatne(w porownaniu z np tymi z VW), praktycznie kazdy silnik Hondy przy przebiegu powyzej 200tys bierze olej i dymi przy katowaniu. Decydujac sie na ingerencje w silnik ZAWSZE robi sie tez pierscienie.
generalnie przyznam, że założyłem że "remont" to i pierścienie
nieświadom byłem, że można samą góre robić(nieświadom względem doświadczeń jakie mam które mówią iż to nie ma sensu-pierwszą wymianę uszczelniaczy, która nic nie dala co zresztą opisywałem na sckp -robiłem w okolicach 2003-4 roku chyba)\
założyłem, że kolega zmienił pierścienie
i jak zmienił i tyle bierze to winą mogłoby być złe założenie uszczelniacze...
ajk pierścieni nie zmieniał sprawa staje sie jasna dośc...
nieświadom byłem, że można samą góre robić(nieświadom względem doświadczeń jakie mam które mówią iż to nie ma sensu-pierwszą wymianę uszczelniaczy, która nic nie dala co zresztą opisywałem na sckp -robiłem w okolicach 2003-4 roku chyba)\
założyłem, że kolega zmienił pierścienie
i jak zmienił i tyle bierze to winą mogłoby być złe założenie uszczelniacze...
ajk pierścieni nie zmieniał sprawa staje sie jasna dośc...