dymi,bierze olej, swiezo po remacje :(

Serce samochodu niedomaga ?
maxkb88

dymi,bierze olej, swiezo po remacje :(

#1

Post autor: maxkb88 »

witam niedawno mialem remat gory silnika uszczelka pod glowica frezowanie i czyszczenie gniazd i zaworow planowanie glowicy uszczelniacze nowe ... po zlozeniu bylo ok przez pare tygodni gdy krecilem do max 3tys potemm jak dostala powyzaej 3 zauwazylem ze olej znika :( teraz jak dostanie pedal do podlogi to siwy dym zamna jest :( co sie moglo podziac (jeszcze dziwne stukanie tak jakby zaworki ale to niewina zaworow bobyly ustawiane milion razy!)
arturro385
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: wt 27 sty 2009, 17:29:38

#2

Post autor: arturro385 »

pewnie pierscienie puscily
lelek

#3

Post autor: lelek »

uszczelniaszcze
maxkb88

#4

Post autor: maxkb88 »

uszczelniacze byly nowe :( a co jakbym doctora wlal albo inny specifik jak modyfikator+ dobre to?? pomoze cos??
ALn

#5

Post autor: ALn »

no na pare dni by pomoglo, a pozniej jeszcze gorzej ;/
maxkb88

#6

Post autor: maxkb88 »

dlaczego jeszcze gorzej ??? to co mam zrobic ???? niechce znowu wremant sie bawic bo wyjdzie mnie trochu ... ten doctor ponoc 1tys km spokojnie daje sobie rade potem bedzie dymil bardziej??
zabas
Pełnoprawny User
Posty: 74
Rejestracja: pt 30 sty 2009, 12:31:14
Lokalizacja: Oświęcim

#7

Post autor: zabas »

potem będzie jeszcze gorzej. taka zaleta tych modyfikatorów. jak przestaniesz lać to juz nigdy dobrze nie bedzie. a pierścieni nie wymieniałeś na tłokach ? a jakie dałeś uszczelniacze ? oem czy jakiejś innej firmy ?
maxkb88

#8

Post autor: maxkb88 »

pierscieni nieruszalem boo cylinder byl w bardzo dobrym stanie przeczyscilem tylko gore tloka a co do uszczelniaczy to zwyszej polki bo 160zl za 16szt ...
Modyfikator+ jest ponoc dobry napewno odradzacje??
Bartek90

#9

Post autor: Bartek90 »

Na jakiej podstawie stwierdziłeś że cylindry były w bardzo dobrym stanie? Silniki Dserii mają to do siebie że kompresje trzymają, a pierścieni zgarniających nie ma. Być może uszczelniając góre silnika dobiłeś jego dół... może poprostu wydmuchało uszczelkę bo była zła, albo blok silnika nie był płaski.
Lcfr

#10

Post autor: Lcfr »

możliwe, że źle założone uszczelniacze
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#11

Post autor: ceelx »

czy ktos tutaj wypowiadajacych sie, stosowal w ogole ten np modyfikator + :!: :furious:

jak masz po przejechaniu 500km od wymiany oliwy czarno na bagnecietzn ze wydechy przepuszczaja.
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
muzammil
Potrójny As
Posty: 472
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 21:08:10
Lokalizacja: Słupsk/Gdańsk

#12

Post autor: muzammil »

Sprawa jest nader oczywista i nie wiem po co wymyslac. Pierscienie olejowe nie trzymaja i tamtedy ubywa oleju. Nie stosuj zadnych wynalazkow, nie sluchaj o uszczelniaczach(chocby nie wiem jakie gowniane byly to nie uciekaloby tamtedy tyle oleju). Nie spotkalem sie jeszcze w Hondzie(ktora wczesniej dymila i brala olej) zeby objawy ustaly po wymianie samych uszczelniaczy, powiem wiecej-zadko kiedy uszczelniacze puszczaja; zawsze jest to wina pierscieni(w moim przypadku w 7 rozebranych i robionych D seriach puszczaly w znacznie wiekszym stopniu pierscienie niz uszczelniacze).
Swoja droga ciekawi mnie co to za "mechanik" ktory robi remont tylko samej glowicy...
Niestety kolego nie bede CI robil nadziei typu "pewnie nieorginalne uszczelniacze i one puszczaja" lub "zalej jakims tam specyfikiem a silnik bedzie jak nowy", jedynym sposobem na wyeliminowanie dymienia i poboru oleju jest wymiana pierscieni. Olejowe pierscienie w Hondach niestety sa dosc prymitywnie zbudowane i delikatne(w porownaniu z np tymi z VW), praktycznie kazdy silnik Hondy przy przebiegu powyzej 200tys bierze olej i dymi przy katowaniu. Decydujac sie na ingerencje w silnik ZAWSZE robi sie tez pierscienie.
szczepan358

#13

Post autor: szczepan358 »

muzammil, popieram w 100% wymiana pierscieni i nie przeskoczysz tego temat zbadany ostatnio w kilku hondach, po zwaleniu glowicy i wymianie uszczelniaczy auta zaczely brac olej, pomogla wyminana pierscieni
Lcfr

#14

Post autor: Lcfr »

generalnie przyznam, że założyłem że "remont" to i pierścienie
nieświadom byłem, że można samą góre robić(nieświadom względem doświadczeń jakie mam które mówią iż to nie ma sensu-pierwszą wymianę uszczelniaczy, która nic nie dala co zresztą opisywałem na sckp -robiłem w okolicach 2003-4 roku chyba)\
założyłem, że kolega zmienił pierścienie
i jak zmienił i tyle bierze to winą mogłoby być złe założenie uszczelniacze...
ajk pierścieni nie zmieniał sprawa staje sie jasna dośc...
ODPOWIEDZ