Spryskiwacze lamp przednich.
Spryskiwacze lamp przednich.
Opis dla Coupe/Sedan (zbiornik z jedną pompką)
1) Zakupujemy:
-zbiorniczek z HB, ponieważ ma 2 pompki
-z 2m wężyka o takiej średnicy jak ten od sprysków szyby
-opaski zaciskowe (tretytki)
-jeden rozgałęźnik taki jak mamy przy spryskach na maskę, że do 1 wężyka podłączamy 2
-spryskiwacze (osobiście mam seryjne, ponieważ na masce są z Cytryny)
2) Rozbieranie i demontaż:
-zdejmujemy zderzak
-demontujemy i wyciągamy zbiornik spryskiwaczy
3) Zmiany:
-osobiście mam zrobione tak aby spryski psikały na szybę i lampy jednocześnie, wiec kabelki od 2 pompki łączymy z tymi od pompki na szybę
-docinamy odpowiednią długość wężyka
-obieramy miejsce montaży sprysków na zderzaku i wiercimy dziury najlepiej rozwiercać je wiertłami od małego do ostatecznej wielkości
4)Montaż:
-montujemy zbiornik w seryjne miejsce
-podłączamy kostkę i sprawdzamy czy z wężyków leci płyn
-wężyki ciągniemy po pasie przednim montując je na tryty
-następnie montujemy w zderzak spryski
-podłączamy wężyki do spryskiwaczy i tu dobrze mieć trochę więcej wężyka, potem można go jakoś ładnie ułożyć i nic nie będzie widać
-sprawdzamy teraz czy psika
-montujemy zderzak i ewentualnie ustawiamy spryskiwacze używając igiełki lub agrafki
U mnie wyszło to tak:
1) Zakupujemy:
-zbiorniczek z HB, ponieważ ma 2 pompki
-z 2m wężyka o takiej średnicy jak ten od sprysków szyby
-opaski zaciskowe (tretytki)
-jeden rozgałęźnik taki jak mamy przy spryskach na maskę, że do 1 wężyka podłączamy 2
-spryskiwacze (osobiście mam seryjne, ponieważ na masce są z Cytryny)
2) Rozbieranie i demontaż:
-zdejmujemy zderzak
-demontujemy i wyciągamy zbiornik spryskiwaczy
3) Zmiany:
-osobiście mam zrobione tak aby spryski psikały na szybę i lampy jednocześnie, wiec kabelki od 2 pompki łączymy z tymi od pompki na szybę
-docinamy odpowiednią długość wężyka
-obieramy miejsce montaży sprysków na zderzaku i wiercimy dziury najlepiej rozwiercać je wiertłami od małego do ostatecznej wielkości
4)Montaż:
-montujemy zbiornik w seryjne miejsce
-podłączamy kostkę i sprawdzamy czy z wężyków leci płyn
-wężyki ciągniemy po pasie przednim montując je na tryty
-następnie montujemy w zderzak spryski
-podłączamy wężyki do spryskiwaczy i tu dobrze mieć trochę więcej wężyka, potem można go jakoś ładnie ułożyć i nic nie będzie widać
-sprawdzamy teraz czy psika
-montujemy zderzak i ewentualnie ustawiamy spryskiwacze używając igiełki lub agrafki
U mnie wyszło to tak:
TO TRZEBA PRZEŻYĆ ŻEBY TO ZROZUMIEĆ, ŻEBY W TO UWIERZYĆ!
ewentualnie pokusić się i znaleźć ori z 5ena.
Może z Areodecka nie szpecą ale jak są w tym aucie w 5g dla mnie szpecą.. raz że wystają w pół lampy , dwa że te dysze są grube szerokie i w ogóle beznadziejnie..
Ale tak jak mówię w Aucie z którego pochodzą jako tako wyglądają znośnie.
Może z Areodecka nie szpecą ale jak są w tym aucie w 5g dla mnie szpecą.. raz że wystają w pół lampy , dwa że te dysze są grube szerokie i w ogóle beznadziejnie..
Ale tak jak mówię w Aucie z którego pochodzą jako tako wyglądają znośnie.
a z nimi nie ma problemu? Nie zamarzają itp.>?jamal pisze:kupic kompletz wv lub skody z pompka wysokkcisnieniowa +2 dysze chowane i spokoj
pokazal bym ale niechce mi sie narazie tego do auta wkladac ;D za zimno
Odgrzebuje temat.
W zderzaku OEM Eg8 jest napawane gdzie wywiercić otwory na spryskiwacze. ja się przesunąłem w kierunku lamp dokładnie o 1mm niż wzór fabryczny pokazał.
Same spryskiwacze zaadoptowałem z Accorda, wersja USDM (1993-1997).
Spryskiwacze są idento jak OEM Vti z Vgena.
Pompkę, przewody dopiero ogarniać będę niebawem.
Co do instalacji elektrycznej.
W sedanie jest OEM instalacja pod drugą pompkę więc jeden problem z głowy. Manetkę od spryskiwacza montujemy z jajka w wersji EU. Ona ma włącznik tylnej wycieraczki/spryskiwacza tylnej szyby więc mamy zasilanie od razu
Sama pompka pasuje żeby była pod przednie reflektory i większy zbiornik bo w tym szybko może płynu braknąć
Jak to wyogarniam to wrzucę foto.
W zderzaku OEM Eg8 jest napawane gdzie wywiercić otwory na spryskiwacze. ja się przesunąłem w kierunku lamp dokładnie o 1mm niż wzór fabryczny pokazał.
Same spryskiwacze zaadoptowałem z Accorda, wersja USDM (1993-1997).
Spryskiwacze są idento jak OEM Vti z Vgena.
Pompkę, przewody dopiero ogarniać będę niebawem.
Co do instalacji elektrycznej.
W sedanie jest OEM instalacja pod drugą pompkę więc jeden problem z głowy. Manetkę od spryskiwacza montujemy z jajka w wersji EU. Ona ma włącznik tylnej wycieraczki/spryskiwacza tylnej szyby więc mamy zasilanie od razu
Sama pompka pasuje żeby była pod przednie reflektory i większy zbiornik bo w tym szybko może płynu braknąć
Jak to wyogarniam to wrzucę foto.
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 92
- Rejestracja: ndz 23 maja 2010, 18:26:55
- Lokalizacja: Nakło Śląskie
Taki mały odkop , mam dysze z Accorda i są inne niż w V genxman pisze:Odgrzebuje temat.
W zderzaku OEM Eg8 jest napawane gdzie wywiercić otwory na spryskiwacze. ja się przesunąłem w kierunku lamp dokładnie o 1mm niż wzór fabryczny pokazał.
Same spryskiwacze zaadoptowałem z Accorda, wersja USDM (1993-1997).
Spryskiwacze są idento jak OEM Vti z Vgena.
Pompkę, przewody dopiero ogarniać będę niebawem.
Co do instalacji elektrycznej.
W sedanie jest OEM instalacja pod drugą pompkę więc jeden problem z głowy. Manetkę od spryskiwacza montujemy z jajka w wersji EU. Ona ma włącznik tylnej wycieraczki/spryskiwacza tylnej szyby więc mamy zasilanie od razu
Sama pompka pasuje żeby była pod przednie reflektory i większy zbiornik bo w tym szybko może płynu braknąć
Jak to wyogarniam to wrzucę foto.
-
- Berbeć
- Posty: 44
- Rejestracja: sob 09 lut 2013, 13:31:33
- Lokalizacja: TG