Pytanie do ludzi posiadających samochody w wersji USDM/Canada.
Mam u siebie dziwną przypadłość. Kiedy mam manetkę świateł w pozycji OFF i przekręcam kluczyk, czasem palą misie przednie światła. Czasem, ale nie zawsze. Cześciej sie palą niż nie palą. Nie ma w tym żadnej metodologii. Co ciekawe, swiatła które zapalają sie po przekręceniu kluczyka, nie są światłami mijania. Nie palą się w tym czasie pozycje w kierunkach.
Czy ktos z Was tez tak ma ? Nie wiem czy tak powinno być, czy to jakieś zwarcie.
Byłem ostatnio na stacji diagnostycznej i koles z obsługi powiedział mi, ze światła te świecą w górę, i nie jest to normalny objaw. Zasugerował, abym przyjrzał sie tej kwestii. Co ciekawe jak mam przełącznik w pozycji OFF, delikatnie pali misie kontrolka od długich świateł, ale tak na pół gwizdka.
Światła pozycyjne w USDM
jak najbardziej jest wszystko w porzadku(i tu sie klania manual, widac e nigdy nie czytany )-sa to day lights(swiatla dziene). Wszystkie Hondy na kanadyjski rynek maja tak samo. Jesli Cie to denerwuje mozesz to wylaczyc(pod maska, po prawej stronie kolo blotnika,tam gdzie laczy sie wiazka kabinowa z silnikowa jest taki jakby radiator-wystarczy wypiac pod nim kostke i wylaczasz opcje swiatel dziennych). Jesli chodzi o kwestie swiecenia w gore to dlatego ze pali sie wlokno od swiatla drogowego, dlatego tak slabo(i dlatego tez tli sie lekko konrolka dlugich) bo jest to "zmulone" przez ten radiator do 6v.
Jesli chodzi o zaleznosc swiecenia sie to jest ona jak najbardizej, system swiatel dziennych jest podpiety do czujnika polozenia dzwigni recznego(w momencie zwalniania recznego zapalaja sie swiatla) i/lub tez zauwazylem ze jest polaczone z czujnikiem predkosci auta(w momencie kiedy ruszam tez sie zapalaja), niestety w tej chwili pala mi sie caly czas bo odlaczylem koste przy recznym i nie pamietam jak to dokladnie dziala.
Nastepnym razem jak bedizesz u tego diagnosty to spytaj sie kto mu dal uprawnienia skoro nie wie co to swiatla dzienne:|