Civic Htb D16Z6 Vtec-e
Civic Htb D16Z6 Vtec-e
Witam!
Mam pytanie odnosnie tego silnika poniewaz kupilem honde civic (anglik) D16Z6 i na pokrywie pisze Vtec-e(a myslalem ze te wersje wychodza tylko w vtec), nie umiem nic znalezc w necie o tych wersjach. Znalazlem roznice pomiedzy vtec a vtece ale nie znalazlem nic o tym ze vtece wystepowal w D16Z6.
Pytanko moje czy moglibyscie mi powiedziec co dokladnie to jest za silnik??
Czy to jest to samo co D16Z6 125km?
Z gory dzieki Szalap
ps.Kod silnika to D16Z6 buda eg5
Mam pytanie odnosnie tego silnika poniewaz kupilem honde civic (anglik) D16Z6 i na pokrywie pisze Vtec-e(a myslalem ze te wersje wychodza tylko w vtec), nie umiem nic znalezc w necie o tych wersjach. Znalazlem roznice pomiedzy vtec a vtece ale nie znalazlem nic o tym ze vtece wystepowal w D16Z6.
Pytanko moje czy moglibyscie mi powiedziec co dokladnie to jest za silnik??
Czy to jest to samo co D16Z6 125km?
Z gory dzieki Szalap
ps.Kod silnika to D16Z6 buda eg5
D16Z6 to VTEC SOHC(1 wałek rozrządu) i nie ma tam żadnego VTEC-E (imo silniki 1.5 vtec-e zresztą wogolnie nie powinno miec w nazwie VTEC bo tam go nie ma- to tylko glupia zagrywka Hondy).
Wychodzi na to, że albo masz D16Z6 z pokrywą od jakiegos "eco'' albo ktoś Cię oszukał i siedzi tam jakis 1.5vtec-e po swapie. Jak jeździles wczesniej jakas Honda bez vteca to powinienes czuc dużą różnice jesli to D16Z6(jak siedziałby tam jakis vtec-e slabo by to jeździło-tak jak EG4)
Wychodzi na to, że albo masz D16Z6 z pokrywą od jakiegos "eco'' albo ktoś Cię oszukał i siedzi tam jakis 1.5vtec-e po swapie. Jak jeździles wczesniej jakas Honda bez vteca to powinienes czuc dużą różnice jesli to D16Z6(jak siedziałby tam jakis vtec-e slabo by to jeździło-tak jak EG4)
Powiem tak auto ma przejchane nie cale 58 tys mil (97 tys kilometrow). Jezdzil im inwalida przez rok zrobil 1400 mil bo widzialem wszystkie papiery. Wiec podejzewam ze on raczej pokrywy nie wymienial a tym bardziej swapowalkuchar pisze:Wychodzi na to, że albo masz D16Z6 z pokrywą od jakiegos "eco'' albo ktoś Cię oszukał i siedzi tam jakis 1.5vtec-e po swapie. Jak jeździles wczesniej jakas Honda bez vteca to powinienes czuc dużą różnice jesli to D16Z6(jak siedziałby tam jakis vtec-e slabo by to jeździło-tak jak EG4)
Na codzien jezdze eg4 1.5 d15b2 i jak jechalem tym to czuc roznice i vtec wlacza sie na okolo 5500 rpm.
a w jakich jeszcze silnikach byl ten caly vtec-e oprocz tego 1.5
ps.kupilem go bez myslenia i szukania na internecie czy to vtec czy vtec-e bo mialem okazje i musialem szybko podjac decyzje teraz sie zastanawiam co tam wlasciwie siedzi
-
- Obeznany
- Posty: 118
- Rejestracja: wt 07 paź 2008, 22:28:13
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt: