Ostatnio leciałem sobie na trasie... prosta równa droga i tak 40,50...80,85 (oczywiście 1ka z przodu ) na obrotku ~5tys. i w pewnym momencie wielkie buuuuu... mianowicie odcięło mi zapłon? Wiadomo, że w JDMowych wersjach komp odcinał paliwko przy 180km/h. Biorąc pod uwagę kwestię przekłamania licznika mogłoby to mieć rację bytu. Stąd też moje pytania:
1. jak wyjąc kompa, żeby sprawdzić jaki to model? (instrukcja dla debila mile widziana )
2. jaki komp powinien siedzieć seryjnie? Buda eh2, silnik d15b7.
3. czy sam! komputer zakładając, że nie jest seryjny może wpływać na dźwięk silnika ~4,5-5tys. obrotów czy to raczej "sprawka" kolektora 4-2-1?
Chyba więcej pytań nie mam
Ten samochód jest dla mnie zagadką...
Pytania laika ;)
Re: Pytania laika ;)
porez pisze:Ostatnio leciałem sobie na trasie... prosta równa droga i tak 40,50...80,85 (oczywiście 1ka z przodu ) na obrotku ~5tys. i w pewnym momencie wielkie buuuuu... mianowicie odcięło mi zapłon? Wiadomo, że w JDMowych wersjach komp odcinał paliwko przy 180km/h. Biorąc pod uwagę kwestię przekłamania licznika mogłoby to mieć rację bytu. Stąd też moje pytania:
1. jak wyjąc kompa, żeby sprawdzić jaki to model? (instrukcja dla debila mile widziana )
2. jaki komp powinien siedzieć seryjnie? Buda eh2, silnik d15b7.
3. czy sam! komputer zakładając, że nie jest seryjny może wpływać na dźwięk silnika ~4,5-5tys. obrotów czy to raczej "sprawka" kolektora 4-2-1?
Chyba więcej pytań nie mam
Ten samochód jest dla mnie zagadką...
Co do odcinki,kilka razy zdarzyl mi sie full speed,lecz nigdy odciecia zaplonu nie zaznalem - mam d15b2
1.
co do wyjecia kompa:dzial fotoporadniki
http://fotoporadnik.prv.pl/
Masz tam wszystko ładnie zilustrowane:)
2.OBD1 P06/tu prosze innych o ewentualne skorygowanie bledu.- chodzi mi po glowie P28,lecz on byl najprawdopodobniej w d16z6.
3.komp do dzwieku silnika nic nie ma,jest to sprawka kolektora:)