Honda Civic Full Throttle Launch & Shift Light

Problemy z prądem.
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#21

Post autor: Pecado »

tak naprawde to kwestia wyboru. Chesz krecic silnik do 7500 rpm. prosze bardzo, ale ja nie polecam. u siebie mam (D15B7) odcinke na 7100, a shiftlighta na 6900. Ale o tak uwazam ze to dosyć wysoko. U góry silnik juz nie ma mocy, ryczy jak zarzynana krowa, a nie idzie. Co do procedury startowej, to zalezy od szerokosci opon i oczywiscie klienta. Chcesz startowac z 5000 prosze bardzo. U siebie mam na 3500 i to i tak dosyc wysoko i bede zmieniał na mniej.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#22

Post autor: ceelx »

ja mam u siebie odcinke na 8500 (ale nie wim komu wierzyc , obrotkowi czy "pro turbo" -- 8200 :D ) i powiem ci ze czuc odejscie wlasnie tak do ok 8000 rmp.
a startowac startuje (dosc rzadko, bo wole przyciskac jadac i nie staje na cwiare :D ) od wlasnie 5000-5500 rmp bo wskakuje na vitka odrazu
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#23

Post autor: Pecado »

masz troche inny silnik. moj ma max mocy w okolicach 6800, wiec potem jest tylko gorzej. Tak naprawde nalezałoby fure schamowac i na podstawie wykresu ustawić. TAj ajk przesuniecie VTECa, a nie robienie tego na czuja.
Awatar użytkownika
ceelx
Moderator
Posty: 2807
Rejestracja: czw 05 paź 2006, 09:02:54
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

#24

Post autor: ceelx »

z tym sie zgodze dlatego tez najpierw pojechalem na hamulec, nastepne oddalem autko w rece "pro turbo" i na koniec na hamulec ten sam

efekt prawie 20 zrebiat do stajni przyszlo :D
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
vidar

#25

Post autor: vidar »

no u mnie przy 3,5 kRPM na tych dupowatych gumkach jakie mam na lato mieli kołami niesamowicie... w Borsku dobre odejście miałem dopiero od ok. 2,5 kRPM :(
W tym sezonie dojeżdżę te gumy co mam a na sezon 2010 będą już jakieś lepsiejsze. Ale i tak myślę, że procedura startowa dobra byłaby u mnie gdzieś tak w pobliżu 3,0 kRPM.
ceelx, Pecado - co do shamowania auta - dobrze gadacie, lepiej to zorbić przed jakąkolwiek ingerencją w elektronikę, tym bardziej, że wydech już jest ogarnięty, a dolot mam nadzieję, że będzie zrobiony w ciągu miesiąca (air duct i takie tam... ale ciii... :P )

A jak wygląda sprawa z d16a9 ?? Nie będzie problemów??
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#26

Post autor: Pecado »

Rozmawiaęłm wczoraj z Piromanem. ma sprawdzic na jakim jezdzi kompie.
mRoZiOo

#27

Post autor: mRoZiOo »

ja zawsze startuje z obrotów 2500 - 2700 i wg moich pomiarów jest to najlepszy przedział... auto nie pali laka za długo w miejscu, tylko równo ciągnie do przodu...opony 195/ 50 /15
Ostatnio zmieniony wt 17 lut 2009, 10:01:55 przez mRoZiOo, łącznie zmieniany 1 raz.
zonk
Podwójny As
Posty: 221
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 23:51:08
Lokalizacja: 3city
Wiek: 39

#28

Post autor: zonk »

Pecado , mam pytanko ty juz cos ogarnoles z crome? potrzebuje by mi ktos przesunal odcinke.a do artura niebede z tym jechal ;]
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#29

Post autor: Pecado »

technicznie nie ma problemu, a praktycznie musiałbym sie dowiedziec na jakiej kosci masz nagrane mapę, niektórzy maja 27C256 inni na 29C256.
Niektóre kosci kasuje sie elektronicznie a inne światłem UV. jeśli to UV (taka z okienkiem u góry) to lepeiej jest kupic nowa, kosct ok 20-25 niz bawić sie w kasowanie, które nie zawsze sie udaje. Jak masz mozliwosc to zajrzyj do kompa i sprawdz jaka kosc tam siedzi, alebo pojaw sie z kompem na jakims spocie to sprawdze.
Yocker

#30

Post autor: Yocker »

odgrzeje troche temat i to z dosc nietypowym pytaniem.

a mianowicie chodzi mi o dosc nietypowa procedure startowa i i odcinke.

urzadzenie ktore funduje taka odcinke i procedure wyglada tak:

http://www.neweraparts.com/Default.aspx ... oductID=17

a efekt dzialania w linkach ponizej:









i tutaj pytanie czy mozna cos takiego wgrac w orginalnego kompa p06
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#31

Post autor: Pecado »

Wgrac raczej nie. poza tym zwróc uwage, ze BeeR jest montowany najczescie w samochodach doładowanych, które wydmuchuja paliwo do układu wydechowego gdzie jest zapalane..
bolek89
Pełnoprawny User
Posty: 74
Rejestracja: ndz 06 maja 2007, 21:38:42
Lokalizacja: Gdańsk

#32

Post autor: bolek89 »

Pacardo a dasz rade przesunac odcinke w d15z1?
ODDAJ 1% PODATKU DLA JULII!
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#33

Post autor: Pecado »

Nie zajmuje sie juz tym :)
bolek89
Pełnoprawny User
Posty: 74
Rejestracja: ndz 06 maja 2007, 21:38:42
Lokalizacja: Gdańsk

#34

Post autor: bolek89 »

Ok a znasz kogos z gdańska lub okolic?
ODDAJ 1% PODATKU DLA JULII!
http://julia-bolewska-a-ch.blog.onet.pl
Pecado
Natchniony
Posty: 1663
Rejestracja: pt 15 cze 2007, 20:34:35
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#35

Post autor: Pecado »

Toyo cos dłubie, ponoc Elmer ze Strefy Tuningu... Witia tez cos działa.. C00li...
Ktos nawet ostatnio w dziale sprzedam sie ogłaszał, ze modyfikuje kompy na H3M
ODPOWIEDZ