co zamiast kata
krótka piłka czy to co kolega wymienił wyżej nadaje sie wogóle zamiast kata?
-> http://allegro.pl/item606....zewki_awg.html
co najlepiej dać żeby było CICHO(lub jak najbliżej serii/jak najciszej) wiem że najlepiej katalizator i zwiekszonym przeplywie ale w tej chwili jest dla mnie za drogi...
to samo tyczy się środkowego tanio, dobrze i cicho będzie pewnie ciężko wiec co stosunkowo najtaniej?
-> http://allegro.pl/item606....zewki_awg.html
co najlepiej dać żeby było CICHO(lub jak najbliżej serii/jak najciszej) wiem że najlepiej katalizator i zwiekszonym przeplywie ale w tej chwili jest dla mnie za drogi...
to samo tyczy się środkowego tanio, dobrze i cicho będzie pewnie ciężko wiec co stosunkowo najtaniej?
nie będe edytował bo nikt tego nie zauważy jeszcze jedno pytanie moze głupie ale nie wiem.
Kolektor wydechowy w B7 na wyjściu ma pewnie coś ok. 38mm jeśli będe chcial robic wydech 2" to poprostu łączy się rurke z kwasa 2" z mniejszej średnicy wyjściec z kolektora ? czymś co zniweluje różnice średnic?
zabieram sie za wydech i chce wiedziec co i jak zanim dam żeby mi zrobili.
Kolektor wydechowy w B7 na wyjściu ma pewnie coś ok. 38mm jeśli będe chcial robic wydech 2" to poprostu łączy się rurke z kwasa 2" z mniejszej średnicy wyjściec z kolektora ? czymś co zniweluje różnice średnic?
zabieram sie za wydech i chce wiedziec co i jak zanim dam żeby mi zrobili.
Najlepiej zrobić to za pomocą normalnej flanszy od starego wydechu. Albo nowej, identycznej jak stara tylko wykonanej z nierdzewki. Tylko to już może poważnie zwiększyć koszt całości (chciałem sobie dorobić taką flanszę z nierdzewki ale jak mi kolesie zaczęli śpiewać ceny 40-50 pln to sobie dałem spokój).
Najtaniej i najpewniej: obetnij starą flanszę i przyspawaj nową rurę do tej flanszy i skręć.
Najtaniej i najpewniej: obetnij starą flanszę i przyspawaj nową rurę do tej flanszy i skręć.
jestem na etapie robienia wydechu chce kupic wszsystko co potrzeba tj. rury z kwasa, tłumiki z el-teca czy m-techa itp.
i teraz mam pytanie rozmawialem z gościem który na codzien spawa wydechy ze zwykłej stali i mówił coś że pospawa nierdzewkę normalnie ? czy jest to możliwe że normalnym migomatem (czyli z gazem CO2 i drutem miedzianym) pospawa mi stal nierdzewną?
bo z tego co slyszalem trzeba użyć argonu i drugu z nierdzewki?
i teraz mam pytanie rozmawialem z gościem który na codzien spawa wydechy ze zwykłej stali i mówił coś że pospawa nierdzewkę normalnie ? czy jest to możliwe że normalnym migomatem (czyli z gazem CO2 i drutem miedzianym) pospawa mi stal nierdzewną?
bo z tego co slyszalem trzeba użyć argonu i drugu z nierdzewki?
Nie wiem, nie sprawdzałem czy ma to wpływ na osiągi. Ale jest ciszej - to jest pewne.rutkose pisze:No kumam, ale, czy naprawdę ma to znaczenie jeśli chodzi o wpływ na osiągi??
Jeśli zabezpieczy spawy sprayem cynkowym to tak szybko nie będą rdzewieć. Ale trzeba to malowanie co jakiś czas odświeżać od zewnątrz.crony pisze:pospawac pospawa, ale bedzie rdzewic na spawach
Pierwsze słyszę żeby stal spawało się drutem miedzianym. No ale ekspertem nie jestem. Może tak się robi. U mnie spawali zwykłym drutem do stali czarnej i nie był to bynajmniej drut miedziany (kolor miał jakiś taki szarosrebrny).kuchar pisze:czy jest to możliwe że normalnym migomatem (czyli z gazem CO2 i drutem miedzianym) pospawa mi stal nierdzewną?
Ostatnio zmieniony wt 28 kwie 2009, 22:02:29 przez vidar, łącznie zmieniany 1 raz.
a wstawiał ktoś zamiast kata tłumik środkowy OEM Hondy? nie chce mieć metalicznego odgłosu bez kata...co o tym sądzicie?pewnie będzie ciszej ale czy będzie ok? i czy bez tego tłumika było by lepiej pod względem mocy/osiągów? wygladało by to tak:
-kolektor wydechowy seria b7
-dalej zamiast kata OEM tłumik środkowy z Ej2
-dalej wydech z kwasówki 2"
-środkowy tłumik przelotowy M-tech z nierdzewki oczywiście wyjscie/wejscie 2"
-końcowy Twin-loop
-kolektor wydechowy seria b7
-dalej zamiast kata OEM tłumik środkowy z Ej2
-dalej wydech z kwasówki 2"
-środkowy tłumik przelotowy M-tech z nierdzewki oczywiście wyjscie/wejscie 2"
-końcowy Twin-loop