Podniesienie mocy w d13b2

Serce samochodu niedomaga ?
Manies

#41

Post autor: Manies »

zonk pisze:ja pasowalem walek od d15b2 i tez niewchodzi !

napewno tez niepasuje do 1,3 wydech 2,5 cala jak niektorzy wstawiaja , bo jest mega za duzy ;)

btw. ja mialem chyba 96ps a nie marne 90 :D :D
D15B2 może i nie ale słyszałem że oprócz D14A1 podchodzi od D15B1 i D15B3 ale podkreślam "słyszałem"! ;)
piotrooh

#42

Post autor: piotrooh »

No to powiem tak - wstawiłem wreszcie przelot z flanszami dotaczanymi, żeby było plug and play. Efekt jest fajny, bo w połączeniu z 4-2-1 z d16a9 daje powyżej 3000 obr przyjemny dźwięk, poniżej jest jak było, więc cicho. Potwierdzam, że auto zbiera się lepiej niż z katem i seryjnym kolektorem. Końcowy mam standardowy bosala. Jest gitara wg mnie. Poniżej dzieło spłodzone w garażu
Obrazek
By piotrooh
Koszt takiego przelotu to: 70 za tłumik, flaszka za flansze, jakieś elektrody do spawania - w sumie koszt całości około 100 pln a frajda jest. W każdej chwili mogę teraz zmienić na kata - np na przegląd.
Jak coś to mam schematy flansz prawie idealne - po malutkim doszlifowaniu pasowało spoko. Mogę się podzielić :gunsmilie:

EDIT PO PRZEGLĄDZIE
Auto bez żadnych problemów przeszło przegląd. Podobno spaliny w normie były - blisko górnej granicy ale w normie :ok:
Daroo21

Re: Podniesienie mocy w d13b2

#43

Post autor: Daroo21 »

[quote="ForumBot"]Usuwanie zwe?ki w dolocie powietrza (3atwe)

W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykrecona zwe?ka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwe?ka zmniejsza średnice dolotu powietrza. Śrube nale?y zastapia p3ytką w kszat3cie U i ja przekrecia
do odpowietrznika.



Mam moze głopie pytanko ale poco zastepowac ta srube płytka w kształcie U?
Nie mozna tego normalnie skrecic bez zweżki??
piotrooh

#44

Post autor: piotrooh »

Można. Ja tak mam zrobione - po prostu wywaliłem ten wygięty plastik.
Krzych Dseries

#45

Post autor: Krzych Dseries »

powiedzcie panowie ile wam poszło spalanie do góry na tych modach? nie bardzo zrozumiałem ... od jakiego silnika bedzie pasował kolektor 4-2-1 ? tak zeby nie kombinować z sondą.
vidar

#46

Post autor: vidar »

od d16z6
molekss
Podwójny As
Posty: 236
Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
Kontakt:

#47

Post autor: molekss »

pytanie trochę z innej beczki. w moim d13b2 wywaliłem zwężkę i sitko, odblokowałem drugą przepustnicę oraz węzyk nr 3. po tych modach odczułem poprawę dynamiki auta. potem wstawiłem kolektor 4-2-1 od d16a9. na hamowni w Borsku shamowałem moją Hondę i wyszedł mi taki wykres.

czy jest realne, że te modyfikacje dało około 10 KM więcej ?

co możecie powiedzieć o tym wykresie?

Obrazek
BRNK
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 19:52:16
Lokalizacja: Łask/Łódź

#48

Post autor: BRNK »

co znaczy "wywalilem zwezke" ??
ejec

#49

Post autor: ejec »

Zapewne chodzi o ta w dolocie powietrza ;) Na pierwszej stronie w temacie 1 rzecz opisana:
W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykrecona zwezka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwezka zmniejsza średnice dolotu powietrza. Śrube nalezy zastapia plytką w kszatalcie U i ja przekrecia
do odpowietrznika.
molekss
Podwójny As
Posty: 236
Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
Kontakt:

#50

Post autor: molekss »

na pierwszej stronie jest opisane, podrzucę jeszcze to :gunsmilie:

http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod
BRNK
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 19:52:16
Lokalizacja: Łask/Łódź

#51

Post autor: BRNK »

Chłopaki a jak rozumiec PEŁNE ODBLOKOWANIE 2 PRZEPUSNICY?

czy jak sie tą śrubke przewiercilo i wyjeło blaszke ktora blokuje to juz mozemy mowic o pełnym odblokowaniu i jest tak jak tu



czy jeszcze cos sie na ten proces skłąda?
ODPOWIEDZ