D15B2 może i nie ale słyszałem że oprócz D14A1 podchodzi od D15B1 i D15B3 ale podkreślam "słyszałem"!zonk pisze:ja pasowalem walek od d15b2 i tez niewchodzi !
napewno tez niepasuje do 1,3 wydech 2,5 cala jak niektorzy wstawiaja , bo jest mega za duzy
btw. ja mialem chyba 96ps a nie marne 90
Podniesienie mocy w d13b2
No to powiem tak - wstawiłem wreszcie przelot z flanszami dotaczanymi, żeby było plug and play. Efekt jest fajny, bo w połączeniu z 4-2-1 z d16a9 daje powyżej 3000 obr przyjemny dźwięk, poniżej jest jak było, więc cicho. Potwierdzam, że auto zbiera się lepiej niż z katem i seryjnym kolektorem. Końcowy mam standardowy bosala. Jest gitara wg mnie. Poniżej dzieło spłodzone w garażu
By piotrooh
Koszt takiego przelotu to: 70 za tłumik, flaszka za flansze, jakieś elektrody do spawania - w sumie koszt całości około 100 pln a frajda jest. W każdej chwili mogę teraz zmienić na kata - np na przegląd.
Jak coś to mam schematy flansz prawie idealne - po malutkim doszlifowaniu pasowało spoko. Mogę się podzielić
EDIT PO PRZEGLĄDZIE
Auto bez żadnych problemów przeszło przegląd. Podobno spaliny w normie były - blisko górnej granicy ale w normie
By piotrooh
Koszt takiego przelotu to: 70 za tłumik, flaszka za flansze, jakieś elektrody do spawania - w sumie koszt całości około 100 pln a frajda jest. W każdej chwili mogę teraz zmienić na kata - np na przegląd.
Jak coś to mam schematy flansz prawie idealne - po malutkim doszlifowaniu pasowało spoko. Mogę się podzielić
EDIT PO PRZEGLĄDZIE
Auto bez żadnych problemów przeszło przegląd. Podobno spaliny w normie były - blisko górnej granicy ale w normie
Re: Podniesienie mocy w d13b2
[quote="ForumBot"]Usuwanie zwe?ki w dolocie powietrza (3atwe)
W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykrecona zwe?ka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwe?ka zmniejsza średnice dolotu powietrza. Śrube nale?y zastapia p3ytką w kszat3cie U i ja przekrecia
do odpowietrznika.
Mam moze głopie pytanko ale poco zastepowac ta srube płytka w kształcie U?
Nie mozna tego normalnie skrecic bez zweżki??
W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykrecona zwe?ka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwe?ka zmniejsza średnice dolotu powietrza. Śrube nale?y zastapia p3ytką w kszat3cie U i ja przekrecia
do odpowietrznika.
Mam moze głopie pytanko ale poco zastepowac ta srube płytka w kształcie U?
Nie mozna tego normalnie skrecic bez zweżki??
-
- Podwójny As
- Posty: 236
- Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
- Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
- Kontakt:
pytanie trochę z innej beczki. w moim d13b2 wywaliłem zwężkę i sitko, odblokowałem drugą przepustnicę oraz węzyk nr 3. po tych modach odczułem poprawę dynamiki auta. potem wstawiłem kolektor 4-2-1 od d16a9. na hamowni w Borsku shamowałem moją Hondę i wyszedł mi taki wykres.
czy jest realne, że te modyfikacje dało około 10 KM więcej ?
co możecie powiedzieć o tym wykresie?
czy jest realne, że te modyfikacje dało około 10 KM więcej ?
co możecie powiedzieć o tym wykresie?
Zapewne chodzi o ta w dolocie powietrza Na pierwszej stronie w temacie 1 rzecz opisana:
W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykrecona zwezka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwezka zmniejsza średnice dolotu powietrza. Śrube nalezy zastapia plytką w kszatalcie U i ja przekrecia
do odpowietrznika.
W komorze filtra powietrza na odpowietrzniku jest przykrecona zwezka. Z drugiej strony jest wsadzona na wcisk. Zwezka zmniejsza średnice dolotu powietrza. Śrube nalezy zastapia plytką w kszatalcie U i ja przekrecia
do odpowietrznika.
-
- Podwójny As
- Posty: 236
- Rejestracja: wt 08 lip 2008, 11:01:39
- Lokalizacja: Lubań (pomorskie)
- Kontakt:
na pierwszej stronie jest opisane, podrzucę jeszcze to
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod